rot op homoquote:
Een kroeg in den Haag.quote:
nice manquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef fathank het volgende:
Sander
Ik was zaterdag in Cloos
Wat een slettenparade
Brede doet toch niet aan beautytips? Hij vindt alle vrouwen perfect zoals ze zijn.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Klokov het volgende:
Matige gymchick. Die kan wel wat beautytips van BredeBroeder gebruiken.
Dit vindenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Brede doet toch niet aan beautytips? Hij vindt alle vrouwen perfect zoals ze zijn.
Ja want alle vrouwen in NL zien er uit als het vee dat in Groningen rondloopt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit vinden
Dit in Nederland vinden_!!!!!!!
Echt voor schutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen in NL zien er uit als het vee dat in Groningen rondloopt.
quote:'Groningen heeft mooiste studentes'
AMSTERDAM - De mooiste studentes van Nederland bevinden zich in Groningen. Dat vinden althans de studenten zelf, zo ontdekte Studenten.nl door onderzoek onder 3600 studenten.
Ook studentes uit Zuid-Holland en Utrecht zijn erg mooi en staan op de tweede en derde plaats, met beide 13 procent van de stemmers. Noord-Holland en Noord-Brabant scoorden elk 11 procent.
De studentes uit Groningen winnen in het onderzoek met een grote voorsprong. Maar liefst een kwart van de ondervaagden vindt dat de mooiste studentes van Nederland in Groningen wonen.
Niet mooi
Studerende vrouwen uit Drenthe, Flevoland en Zeeland worden door de ondervraagden als 'niet mooi' betiteld, slechts 1 procent van de studenten koos voor deze provincies.
Ook Overijssel en Friesland bungelen onderaan, slechts 4 procent en 5 procent van de studenten hebben hierop gestemd. Limburg en Gelderland zitten met 7 procent in de middenmoot.
Mannen
Eerder dit jaar bleek ook dat de mooiste mannelijke studenten uit Groningen komen. Ook hebben veel 'mooie' bekende Nederlanders in Groningen gestudeerd, zoals Prins Maurits, Frits Sissing en Chris Zegers. Deze laatste is zelfs meerdere keren als lekkerste man van Nederland betiteld in de media.
Johanna Buutkamp van Studenten.nl concludeert: ''Het is zien en gezien worden, zowel voor mannelijke als vrouwelijke studenten, Groningen is een echte studentenstad''.
Bron: http://www.nu.nl/overig/2(...)oiste-studentes.html
Want als je topsport bedrijft moet je je gezicht volksliederenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:53 schreef Klokov het volgende:
Matige gymchick. Die kan wel wat beautytips van BredeBroeder gebruiken.
Nederlandse chicks zijn best oké. Niet zo oké als Vlaamse, maar toch best oké.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:55 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit vinden
Dit in Nederland vinden_!!!!!!!
Watquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nederlandse chicks zijn best oké. Niet zo oké als Vlaamse, maar toch best oké.
Dat zeggen ze alleen maar omdat Groningen zo'n eind van de rest van Nederland ligt zodat ze er zonder problemen vreemd kunnen gaanquote:
over het algemeen vind ik nl vrouwen bar slecht gekleedquote:Op dinsdag 16 februari 2016 18:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nederlandse chicks zijn best oké. Niet zo oké als Vlaamse, maar toch best oké.
AYYYYY, dit komt door mij.quote:Eerder dit jaar bleek ook dat de mooiste mannelijke studenten uit Groningen komen
Niks mis met Timberlands, heb ze zelf ook in donkerbruin, mooie schoenen. Beetje zwaar wel maar gewoon leg workout.quote:
twijfelde tussen donkerbruin en zwart, zwart is toch wat beter te matchenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:11 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis met Timberlands, heb ze zelf ook in donkerbruin, mooie schoenen. Beetje zwaar wel maar gewoon leg workout.
ik word daar altijd fkn para van vriendquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:17 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
welke koop je altijd dima. mijntens krimpen altijd
ja bij mij ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 20:47 schreef seto het volgende:
[..]
ik word daar altijd fkn para van vriend
koop je van die veel te dure flut shirtjes en na 2 of 3x wassen kruipen ze al omhoog bij je buik
open je ogenquote:
Fuck de Navo en het westen ja toch.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:47 schreef Faeroer het volgende:
http://rinf.com/alt-news/(...)-ready-invade-syria/?
Hey Beach
Operation Nukestorm
Eerder fuck Turkije uit de Navo, alle 'rebellen' en Saudi-achtigen nuken en daarna gewoon normaal doen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Fuck de Navo en het westen ja toch.
Ook wel te verwachten van citroentjesverkoper Erdogan. Beetje de Sultan uithangen, en ondertussen je zoon lekker ISIS-olie geld laten verdienen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:00 schreef Beach het volgende:
Ook goed ja. Ik word zo moe van geopolitiek en alle dubbele agendas.
succes, je hebt nog 2 weken voor ik hier weg benquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahv riend
haarlem is eerste wat ik ga opblazen
Gewoon negeren. Alleen dan kom je turkiye niet meer in later zonder alsnog te betalen. Waarom vertel ik dit tegen jou dit hoor jij beter te weten dan ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
wat heeft dit gevolge voor mij ???
ik heb dienstplicht nog niet afgekocht kan ik zo worden opgeroepen ???
ik denk dat er geen Türkiye meer over is als russia gaat nukenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Alleen dan kom je turkiye niet meer in later zonder alsnog te betalen. Waarom vertel ik dit tegen jou dit hoor jij beter te weten dan ik.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja bij mij ook
maar ben tevreden over deze van jc rags, goeie fit en tot nu toe blijven ze lekker lang
http://www.menatwork.nl/n(...)fv1=T-Shirts&start=9
tshirt heeft ook een iets langere fit, mocht het krimpen is ie nog steeds lang genoeg
je moet morgen in de rij gaan staan bij turks consulaatquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef Dimachaerus het volgende:
wat heeft dit gevolge voor mij ???
ik heb dienstplicht nog niet afgekocht kan ik zo worden opgeroepen ???
Dat is teveel voor drinks hij heeft 8 jaar geleden voor het laatst nieuwe kleren gekocht zegt hij. Laten we een inzamelactie houden en onze oude kleren doneren voor deze vluchteling.quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:53 schreef Klokov het volgende:
Het is een 2pack Dima, 14 per stuk dus.
Medium lolquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
Mensen die hun biefstuk niet medium rare eten
idd soms wel leuk gewillige sletten oppikkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
he Sander was je ook in stiels zatern8?
ik ook niet
echt een tent voor jou henk, ik ben er nog nooit geweest om te stappenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:36 schreef fathank het volgende:
Sander
Ik was zaterdag in Cloos
Wat een slettenparade
quote:
nog zo een mongo die niet kan lezenquote:Op woensdag 17 februari 2016 00:47 schreef Drinky het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alhoewel ik die shit ook wel droeg een jaar of 8 geleden. Maar dat waren dan shirts van een tientje ofzo. 28 Eyypo voor een basic shirt
waar ga je heen fritsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
succes, je hebt nog 2 weken voor ik hier weg ben
14 euro ps is nog steeds te duur voor die rommelquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nog zo een mongo die niet kan lezen
Zat er bij toeval, eerst biertjes tikken op 't terras (goeie branders hebben ze daar jasje uit ditdat). Alleen maar opgedirkte wijven en sjonbakken binnen. Jong spul en bontkraagjes werden keurig buiten gehouden door de uitsmijter. Niks mis mee zo'n platte boeventent.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
idd soms wel leuk gewillige sletten oppikken
[..]
echt een tent voor jou henk, ik ben er nog nooit geweest om te stappen
hoe is het met je vriendin
[..]
[ afbeelding ]
cloos is wel okquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zat er bij toeval, eerst biertjes tikken op 't terras (goeie branders hebben ze daar jasje uit ditdat). Alleen maar opgedirkte wijven en sjonbakken binnen. Jong spul en bontkraagjes werden keurig buiten gehouden door de uitsmijter. Niks mis mee zo'n platte boeventent.
je paste er perfect tussen dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Zat er bij toeval, eerst biertjes tikken op 't terras (goeie branders hebben ze daar jasje uit ditdat). Alleen maar opgedirkte wijven en sjonbakken binnen. Jong spul en bontkraagjes werden keurig buiten gehouden door de uitsmijter. Niks mis mee zo'n platte boeventent.
equally kutquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:37 schreef seto het volgende:
[..]
cloos is wel ok
millers (zit ernaast) is echt een drama
ik ga er liever ook niet heen hoorquote:
gvdquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:30 schreef seto het volgende:
[..]
14 euro ps is nog steeds te duur voor die rommel
waarom reageer je zo vriend? heb je enig idee hoe hard je wordt opgelicht met die gare t-shirts?quote:
je meent hetquote:
zou alsnog niet kopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
open je ogen
het is een 2 pack hè
¤13,995 per shirt dus
wat is er zo gaar aan ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:27 schreef seto het volgende:
[..]
waarom reageer je zo vriend? heb je enig idee hoe hard je wordt opgelicht met die gare t-shirts?
Echt fantastischquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:40 schreef Questular het volgende:
Dit niet rocken....
http://www.winkelstraat.n(...)_N_soCFUQcGwodY7wKog
Gaat niet om het geld, gaat om een lelijke basic shirt. Kijk dan hoe laag die komtquote:
als ik shirt draag doe ik diepe v neck eronder toch dat is juist netjesquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaat niet om het geld, gaat om een lelijke basic shirt. Kijk dan hoe laag die komt
ideaal voor onder een overhemdquote:Op woensdag 17 februari 2016 12:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaat niet om het geld, gaat om een lelijke basic shirt. Kijk dan hoe laag die komt
snappen ze niet henkquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
ideaal voor onder een overhemd
van die 50'ers met een turtleneck onder hun overhemd
en dan nog ecco's eronder
Een soort van omgekeerde bordeelsluipers dus. Maar dan in plaats van naar het bordeel te sluipen, sluipt het bordeel naar jouw huis.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:00 schreef fathank het volgende:
Ik heb vernomen dat de vriend van Fripsel ook ecco's draagt
Mag ik vragen als hier een Latijns gezegde voor is?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Een soort van omgekeerde bordeelsluipers dus. Maar dan in plaats van naar het bordeel te sluipen, sluipt het bordeel naar jouw huis.
Sluipus bordeelus. Of: Faeroer gaudet mentulam exsorbendam.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als hier een Latijns gezegde voor is?
Ik spreek en ik leef nog.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef seto het volgende:
latijn is wel handig
ohnee iedereen die het spreekt is dood
latijn is de pecdec onder de talenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:46 schreef seto het volgende:
latijn is wel handig
ohnee iedereen die het spreekt is dood
vriend jij bent kaalquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:24 schreef Questular het volgende:
Niet weten dat op de golfbaan alle grote deals in het latijns besproken worden.... en ik moet het weten want ik woon in de buurt van een golfbaan.
Jullie zijn echt geen CEO 10k/day
hoezo zou je zonder haar meer test hebben? omdat je van test spuiten kaal zou worden?quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:31 schreef Questular het volgende:
Verhoogd test gehalte zonder een naald in mn midget billetjes te duwen...ik zeg maar.
Haarverlies en mannelijke kaalheid ontstaan door een disbalans tussen testosteron, het mannelijke geslachtshormoon, en DHT (dihydrotestosteron). DHT is een actieve stof die in de cel wordt gemaakt uit testosteron met behulp van het enzym 5-alpha-reductase. Wanneer mannen een hoge 5-alpha-reductase activiteit hebben kunnen ze al vroeg kaal worden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hoezo zou je zonder haar meer test hebben? omdat je van test spuiten kaal zou worden?
goede redenatie ja
Mooie copy paste.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Haarverlies en mannelijke kaalheid ontstaan door een disbalans tussen testosteron, het mannelijke geslachtshormoon, en DHT (dihydrotestosteron). DHT is een actieve stof die in de cel wordt gemaakt uit testosteron met behulp van het enzym 5-alpha-reductase. Wanneer mannen een hoge 5-alpha-reductase activiteit hebben kunnen ze al vroeg kaal worden.
Geen idee wat het inhoud, maar ik heb vast iets hoger.
Geen idee, ik heb dr geen test voor nodigquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:41 schreef Faeroer het volgende:
Als je aanlegt hebt voor kaalheid wordt je door test alleen sneller kaal. Kan het mis hebben?
op zoek naar een beta surrogaat papa met poenquote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Hè Henk die collega is vrijgezel en op zoek, maar wel twee kinderen.
Toevallig, dat vroeg hij ook juist aan mij.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
henk vroeg me of je foto's van die collega kunt sturen naar mij
voor jou is m'n buurvrouw beter. Lange ebony beauty. Maar ze heeft al een blank neukertje met de dunste benen in de geschiedenis vd mensheid.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
henk vroeg me of je foto's van die collega kunt sturen naar mij
etha en jb??quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
voor jou is m'n buurvrouw beter. Lange ebony beauty. Maar ze heeft al een blank neukertje met de dunste benen in de geschiedenis vd mensheid.
Waarom lang? Je weet toch dat ik de Koning der Manletten ben?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
voor jou is m'n buurvrouw beter. Lange ebony beauty. Maar ze heeft al een blank neukertje met de dunste benen in de geschiedenis vd mensheid.
Ohja das waar. Jammer. Lange brede mannenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom lang? Je weet toch dat ik de Koning der Manletten ben?
heyquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja das waar. Jammer. Lange brede mannen
Je mag die ene foto van vorige week wel sturenquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik werd net gedmd door een of andere random met een vraag over jou.
Thanks maatquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:10 schreef seto het volgende:
henk vroeg mij ook of jullie ff konden stoppen met zijn naam door het slijk te halen
Haarverlies ontstaat vooral omdat er haren zijn die gevoelig zijn voor DHT, niet (voornamelijk) omdat DHT tot haarverlies lijdt. Daarom zie je dat de zijkanten vaak gewoon goed blijven en niet uitvallen. Daarnaast zorgt DHT er voor haren met een secundaire geslachtskenmerk juist gaan groeien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Haarverlies en mannelijke kaalheid ontstaan door een disbalans tussen testosteron, het mannelijke geslachtshormoon, en DHT (dihydrotestosteron). DHT is een actieve stof die in de cel wordt gemaakt uit testosteron met behulp van het enzym 5-alpha-reductase. Wanneer mannen een hoge 5-alpha-reductase activiteit hebben kunnen ze al vroeg kaal worden.
Geen idee wat het inhoud, maar ik heb vast iets hoger.
"een of andere random". Thanks man. Dacht dat we maatjes waren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik werd net gedmd door een of andere random met een vraag over jou.
Mag ik Seto ook quoten i.p.v. de dm?quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
Om 8 uur start mijn webinar met VMS. DM voor privelink.
bij die ene bedrijf ?quote:Op woensdag 17 februari 2016 18:52 schreef Klokov het volgende:
Net sollicitatiegesprek in mijn Ecco's gedaan. Voelde mij erg comfortabel en zelfverzekerd.
Frankfurt ook niet, zag ik hier buitenquote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Polen geeft geen fuck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Beach
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:31 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Frankfurt ook niet, zag ik hier buitenDat is de verkeerde kant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 2 skinnyfat kerels bij mijn in de gym (wel meer, maar deze torenen boven de rest uit). Zieke skinnyfat buik, dragen zo'n superstrak Nike combat shirt en hebben dan een zieke pens en heupen die er overal uitsteken. Lopen er ook altijd bij alsof ze helemaal het mannetje zijn, doen 30 minuten iets op apparaten en gaan weer naar huisquote:Op woensdag 17 februari 2016 17:49 schreef Dimachaerus het volgende:
Deze man
KLB / Niet dik zijn behalve op m'n buik
'train al best lang en vooruitgang geboekt'
maar wel skinnyfat zijn kk
EOS 500Dquote:
Zou haar niet rapen tbh, alleen dingen van jatten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:18 schreef Sapstengel het volgende:
Polen geeft geen fuck
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey Beach
Ja mag ook, is ook gewoon crimineel vluchtelingen gedrag tochquote:Op woensdag 17 februari 2016 20:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zou haar niet rapen tbh, alleen dingen van jatten.
oh is dat dit weekend alweerquote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Beach het volgende:
Dima Drinky gaan jullie nog naar de motorbeurs?
Nee, eerste jaar dat ik mijn rijbewijs had heen geweest. Alleen maar oude lullen in leren pakken, overpriced kleding, accessoires en motoren en matige promomeisjes. Ook duur.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:10 schreef Beach het volgende:
Dima Drinky gaan jullie nog naar de motorbeurs?
dit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 21:46 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, eerste jaar dat ik mijn rijbewijs had heen geweest. Alleen maar oude lullen in leren pakken, overpriced kleding, accessoires en motoren en matige promomeisjes. Ook duur.
tuurlijk niet. Driedelig. Altijd.quote:
Fluiten naar een dikke trol die dr hond uitlaatquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:30 schreef Klokov het volgende:
Jongens, wat is de beste grap voor op de bouwplaats?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:37 schreef Questular het volgende:
Sneakers, spijkerbroek, wolvenshirt dus
waar is het leren armbandjequote:Op donderdag 18 februari 2016 11:03 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel mooi qua mode.
Lekker mannelijk.
Als je geen haar draagt ziet dit er niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:03 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel mooi qua mode.
Lekker mannelijk.
Als je 1,62 bent ziet niks uit.... jammer voor je.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:06 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je geen haar draagt ziet dit er niet uit.
1,62 of nog steeds met elfjes spelen, weet niet wat erger is, ecco's dragen ofzoquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je 1,62 bent ziet niks uit.... jammer voor je.
Lol beetje butthurt de beste kale manquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Als je 1,62 bent ziet niks uit.... jammer voor je.
Niet spotten met Raytje zetten.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:12 schreef Questular het volgende:
De dag dat ik butthurt ben door iemand op fok! is de dag dat ik een Raytje zet.
ga je dan je biceps slopen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:12 schreef Questular het volgende:
De dag dat ik butthurt ben door iemand op fok! is de dag dat ik een Raytje zet.
Zo ken ik er ook één. Heeft wel een baard dus zijn test levels zullen wel hoog zijn (LOL)quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:14 schreef seto het volgende:
1 van mijn beste vriendjes is 1.68 en kaal
1,94 compenseert een hoopquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1,62 of nog steeds met elfjes spelen, weet niet wat erger is, ecco's dragen ofzo
Hij traint er volgens mij nog minimaal 5 weken omheen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:16 schreef Questular het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de blessure van Ray?
Hebben jullie daar in Groningen geen HR vrouwtje op de uni rondlopen die het een en ander heeft uitgelegd over 'how to dress'? Zijn toch wel de basiselementen die je behoort te weten als toekomstig financiële god toch? Niet dat je je daaraan hoeft te houden, maar dan voorkom je in ieder geval dat je met ecco's rondloopt en/of schippersarmbandjes draagt.quote:
Niks mis met mijn Ecco's, los van jullie zijn deze alleen nog maar bewonderd. Armbandjes zijn wel echt not done, tenzij je homo/hippie bent.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:23 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hebben jullie daar in Groningen geen HR vrouwtje op de uni rondlopen die het een en ander heeft uitgelegd over 'how to dress'? Zijn toch wel de basiselementen die je behoort te weten als toekomstig financiële god toch? Niet dat je je daaraan hoeft te houden, maar dan voorkom je in ieder geval dat je met ecco's rondloopt en/of schippersarmbandjes draagt.
Je zou toch niet gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:10 schreef stinkie het volgende:
Klote motorbeurs. Bijna geen parkeerplek meer te vinden. Ik ga weer een keer met de auto
Mag ik vragen als jij Satudarah opvolger bent?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je zou toch niet gaan?
Motorbeurs kun je beter OV pakken, zeker in een auto-onvriendelijke stad als Utrecht.
Hells angels. Heb even een TR bij onze club gezet omdat jij mij nu beledigd hebt. We komen binnenkort langs om het e.e.a. recht te zettenquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mag ik vragen als jij Satudarah opvolger bent?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hells angels. Heb even een TR bij onze club gezet omdat jij mij nu beledigd hebt. We komen binnenkort langs om het e.e.a. recht te zetten
Plintentrap en luchthamerquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:30 schreef Klokov het volgende:
Jongens, wat is de beste grap voor op de bouwplaats?
ben ook niet gegaan. Maar ken je dat kantoor van die grote bank er tegenover? Daar zit ik. Naar beneden te kijken naar al die arbeidersquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je zou toch niet gaan?
Motorbeurs kun je beter OV pakken, zeker in een auto-onvriendelijke stad als Utrecht.
3 uur, maar je moeder is meestal wat te laatquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:10 schreef seto het volgende:
schoonmakers beginnen toch meestal pas rond 5 uur
Midgetpraat om zichzelf gerust te sussen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
lange mensen hebben ook meer gewrichtsproblemen omdat ze te ver zijn doorgeschoten
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben ook niet gegaan. Maar ken je dat kantoor van die grote bank er tegenover? Daar zit ik. Naar beneden te kijken naar al die arbeiders
Madurodamgym?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:28 schreef kaasplankje het volgende:
zag gisteren iemand in de lift die was zo lang dat hij zijn hoofd stootte tegen het plafond hij moest zijn hoofd schuin houden
echt voor schut
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
3 uur, maar je moeder is meestal wat te laat
Nee man, volgende week pas. Fissa in Doornroosje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:44 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Henkie nog naar de getsie dit weekend??
Alleen als we backstage gaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:04 schreef VMSDKR het volgende:
henk ga je mee naar lil kleine en ronnei flex?
hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:26 schreef seto het volgende:
waarom zeg je thx alsof het al zeker is dat je meemag/
was grapje toch jij kan altijd meequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:40 schreef Ethanolic het volgende:
Mijn fokvrinden stellen niet teleur.
En ze hadden me al via de app gevraagd
Schattigquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:18 schreef kaasplankje het volgende:
Leuk man die uitnodiging via de appgroep, kijk wel ff of ik tijd heb
Zulks gare motivatie filmpjesquote:
Ik heb een grote baard vriend.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
SEX / anonieme soa test 16jr
deze moslim laat zich vies hard in de konte boren om daarna te verkondigen maagd te zijnwat een volk is het ook
haha alsof allah het niet door heeft als je in je kont bent genomenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
deze moslim laat zich vies hard in de konte boren om daarna te verkondigen maagd te zijnwat een volk is het ook
vraag maar aan deuce hoe dat isquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
Zou ook wel moslimchickie in de kont boren
Jeetje, komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:31 schreef no1uknow het volgende:
mooi man als je 'komt wel dichtbij zo' gebruikt in een gesprek met iemand en die dat als een gemeende opmerking opvat
In gr geweest?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom krijg ik steeds Griekse advertenties?
[ afbeelding ]
Hey VMS
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
Zou ook wel moslimchickie in de kont boren
achterlangs =/= grieks = griekse online addsquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:13 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom krijg ik steeds Griekse advertenties?
[ afbeelding ]
Hey VMS
Topkek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:18 schreef no1uknow het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor normale mensen
Mn gains gek
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 07:18 schreef no1uknow het volgende:
Dit zijn toch geen tijden voor normale mensen
Mn gains gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |