Is dat niet al zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ook gelijk invoeren dat enkel mensen met geldige ID-kaart mogen stemmen.
En dat er opgeslagen wordt dat je ook daadwerkelijk gestemd hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Mag vijf jaar verlopen zijn. Een grove schande.quote:
Het is gewoon een slimme uitverkorene. En ja die worden vaak rijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las op ,Wikipedia geloof ik, dat critici (of aluhoedjes?) Soros zien als poppetje van de Rotschilds zien, met een zogenaamd humaan imago.
Hier heeft waht vast wel een goede reactie op.
Dit spreekt mij natuurlijk wel aan, maar het is ergens wel vreemd dat een random persoon zoveel invloed heeft.quote:Soros is a well known supporter of progressive and liberal political causes.[12]
Als maatschappelijk actieve multimiljardair is hij natuurlijk niet helemaal random.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit spreekt mij natuurlijk wel aan, maar het is ergens wel vreemd dat een random persoon zoveel invloed heeft.
Wat mij betreft schaffen ze dat af, onnodige bureaucratie. Gewoon weer terug naar de oude situatie dat stembureaus bij twijfel kunnen vragen naar een legitimatiebewijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Welke twijfel zou er kunnen ontstaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:02 schreef freako het volgende:
[..]
Wat mij betreft schaffen ze dat af, onnodige bureaucratie. Gewoon weer terug naar de oude situatie dat stembureaus bij twijfel kunnen vragen naar een legitimatiebewijs.
Zolang iedereen een stembureau op loopafstand houdt lijkt het mij geen enkel probleem om het merendeel gesloten te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:05 schreef freako het volgende:
Dat er minder stembureaus open zijn, lijkt me een prima zaak. Sommige gemeentes (Rhenen, Oldenzaal) zeilen echter wel erg scherp aan de wind.
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Welke twijfel zou er kunnen ontstaan?
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:12 schreef freako het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
- Man van een jaar of 30 komt met een stempas van iemand die is geboren in 1945.
- Iemand komt uit een district aan de andere kant van de stad.
- "Heb ik die man net ook al niet gezien?"
- Kiezer komt met 2 volmachten
- In het Register Ingetrokken Stempassen is te zien dat iemand een vervangende stempas heeft aangevraagd
Loopafstand is op het platteland sowieso niet te garanderen, tenzij je in training bent voor de Vierdaagse.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zolang iedereen een stembureau op loopafstand houdt lijkt het mij geen enkel probleem om het merendeel gesloten te houden.
Als je meerdere stempassen hebt. Maar dan kan je net zo goed bij twee stemlokalen langs lopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.
Ja. Moet je wel ergens een stempas zien te ritselen die voor de jouwe door kan gaan. Dan is een volmacht regelen een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.
Aha, dus kosten noch moeite mogen worden gespaard om stemfraude te beperken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:25 schreef freako het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel ergens een stempas zien te ritselen die voor de jouwe door kan gaan. Dan is een volmacht regelen een stuk eenvoudiger.
In het verleden is er nauwelijks mee gefraudeerd. Het is allemaal aan een 17-jarige te danken die het lukte om op de stempas van zijn opa te stemmen.
Praat jij eigenlijk in het echt ook altijd zo onbegrijpelijk of is dat enkel online?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:27 schreef Drugshond het volgende:
I understand
.
Enviado el: martes, 16 de febrero de 2016 10:32
Para: info@valenciabikes.com
Asunto: RE: Valencia Bikes: Booking confirmation (...)
I know !!, it’s just my 4-th visit in Valencia (I don’t need a map). For her it’s all brand new. Just aiming for the last 2 days. Night of fire and Crema.
Our holiday == From Alicante, to Valencia and back to Alicante. (9+ cities in 7 days).
I know how fuzzy Spain can be, No store has default opening or closing times.
Ah de fietsenhuur. Gaat een sportief uitje worden, als ik dat zo lees.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:27 schreef Drugshond het volgende:
I understand
.
Enviado el: martes, 16 de febrero de 2016 10:32
Para: info@valenciabikes.com
Asunto: RE: Valencia Bikes: Booking confirmation (...)
I know !!, it’s just my 4-th visit in Valencia (I don’t need a map). For her it’s all brand new. Just aiming for the last 2 days. Night of fire and Crema.
Our holiday == From Alicante, to Valencia and back to Alicante. (9+ cities in 7 days).
I know how fuzzy Spain can be, No store has default opening or closing times.
Lekker Rusland tegen de haren instrijken, geweldig plan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:51 schreef Gutmensch het volgende:
En de Russen hebben een pleurishekel aan Soros, dat is ook altijd een pluspunt: https://www.rt.com/op-edg(...)sia-threat-migrants/
Ik kan het nog erger maken. Caves del Canelobres (= 13 km vanuit El Campallo een beetje berg op) Qua planning had ik e.e.a.al ver uitgezocht. Dat gaat waarschijnlijk toch een taxi worden. Op dag 0 (Bij aankomst) moet je niet al je buskruit verschieten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah de fietsenhuur. Gaat een sportief uitje worden, als ik dat zo lees.
Precies. Handelsbetrekkingen zijn maar 32 miljard, dat geld hebben we wel over voor wat principieel geneuzel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lekker Rusland tegen de haren instrijken, geweldig plan.
Om een of ander pauperland bij de EU te trekken. Ridicuul weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Precies. Handelsbetrekkingen zijn maar 32 miljard, dat geld hebben we wel over voor wat principieel geneuzel.
EU moet groeien en dat mag best wat kosten.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om een of ander pauperland bij de EU te trekken. Ridicuul weer.
Dat remlof de ballen snapt van Europese politiek is natuurlijk geen nieuws.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
EU moet groeien en dat mag best wat kosten.
Maar Engeland is verschrikkelijk, want niet zo lyrisch over Brussel.
Vooral om dat Rusland niet de vrije hand te geven. Want dan zullen ze steeds meer willen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om een of ander pauperland bij de EU te trekken. Ridicuul weer.
Meer EU is goed eins!!!11!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat remlof de ballen snapt van Europese politiek is natuurlijk geen nieuws.
13 kilometer de berg op lijkt mij ook een beetje te veel van het goede. En jij rookt, als ik het niet mis heb, dus dan is je conditie ook niet optimaal. Betekent 'caves' grotten?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kan het nog erger maken. Caves del Canelobres (= 13 km vanuit El Campallo een beetje berg op) Qua planning had ik e.e.a.al ver uitgezocht. Dat gaat waarschijnlijk toch een taxi worden. Op dag 0 (Bij aankomst) moet je niet al je buskruit verschieten.
Start Alicante == no doubt vals sportief. Vals plat mag ook.
Dus daarom maar gewoon upfront een netelige positie doen laten ontstaan. Helder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral om dat Rusland niet de vrije hand te geven. Want dan zullen ze steeds meer willen.
En het gewapend conflict waar dat in zal uitmonden gaat wel iets meer dan 32 miljard kosten.
Nederland? De Russen staan niet echt in de achtertuin.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vooral om dat Rusland niet de vrije hand te geven. Want dan zullen ze steeds meer willen.
En het gewapend conflict waar dat in zal uitmonden gaat wel iets meer dan 32 miljard kosten.
Ask Remlof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk in het echt ook altijd zo onbegrijpelijk of is dat enkel online?
Ja...en ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
13 kilometer de berg op lijkt mij ook een beetje te veel van het goede. En jij rookt, als ik het niet mis heb, dus dan is je conditie ook niet optimaal. Betekent 'caves' grotten?
Het zal vast geen Alpe d'Huez zijn hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef Disana het volgende:
[..]
13 kilometer de berg op lijkt mij ook een beetje te veel van het goede. En jij rookt, als ik het niet mis heb, dus dan is je conditie ook niet optimaal. Betekent 'caves' grotten?
Ik heb werkelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het zal vast geen Alpe d'Huez zijn hoor.
Gewoon lekker handelen met de Russen. Wij hun olie, zij onze kaas en tulpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:57 schreef GSbrder het volgende:
Misschien moeten we gewoon een nieuw IJzeren Gordijn bouwen.
Om Oekraine en de Baltische staten heen. Totale verrassing als Rusland dan ingrijpt.
Wel mooi dat ze dat bukken dan al geoefend hebben voor als Rusland hier werkelijk wat in de pap te brokkelen krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat de groep met PVV-sympathieën die altijd voor een duidelijke en sterke aanpak is wat Rusland betreft steeds wil bukken..
Laten we ze niet boosmaken hoor..
Oprecht fascinerend.
Dat. Handen aftrekken van Oekraine, eventueel ook die Baltische staten. Soort DMZ tussen de EU en Rusland, prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon lekker handelen met de Russen. Wij hun olie, zij onze kaas en tulpen.
Ach, ze zijn gewoon razend jaloers op zo'n sterke man.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Interessant dat de groep met PVV-sympathieën die altijd voor een duidelijke en sterke aanpak is wat Rusland betreft steeds wil bukken..
Oprecht fascinerend.
Terwijl Drugshonds woorden juist altijd de ruimte bieden je fantasie de vrij loop te laten gaan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat ik me erbij voor moet stellen
Nou ja, ik lees 13 kilometer bergopwaarts, dus dan denk ik 'dat is zwaar'. Maar jij zegt dus van niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Terwijl Drugshonds woorden juist altijd de ruimte bieden je fantasie de vrij loop te laten gaan.
Zeker zo onzinnig als de visie van Remlof.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat. Handen aftrekken van Oekraine, eventueel ook die Baltische staten. Soort DMZ tussen de EU en Rusland, prima.
Laat die landen inderdaad maar als een soort buffer functioneren. Goed voor de ontspanning.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat. Handen aftrekken van Oekraine, eventueel ook die Baltische staten. Soort DMZ tussen de EU en Rusland, prima.
Je moet gewoon denken aan dat je daarna weer bergaf kan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, ik lees 13 kilometer bergopwaarts, dus dan denk ik 'dat is zwaar'. Maar jij zegt dus van niet.
Als dat nou alles was.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je moet gewoon denken aan dat je daarna weer bergaf kan.
Ah, u bent in alle drie geweest?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
De Baltische staten zijn echt bazenlanden. Zo Europees als wat ook. Goed dat die erbij zitten, past veel beter dan een Hongarije ofzo.
Grapjes over joden/Israël maken werkt ook altijd zo leuk bij die groepquote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Oprecht fascinerend.
Direct aan de grens met Rusland. Goed idee was dat ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
De Baltische staten zijn echt bazenlanden. Zo Europees als wat ook. Goed dat die erbij zitten, past veel beter dan een Hongarije ofzo.
Zou ook niet weten waarom de Krim vanuit Brussel aangestuurd moet worden. Moskou ligt dichterbij.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Stel je voor.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Direct aan de grens met Rusland. Goed idee was dat ja.
Denk even dat je Russisch bent. Tot 30 jaar geleden had je alles tot aan Berlijn, nu heeft het Westen Moskou al in zicht.quote:
Wij zouden de hand in eigen boezem steken, Russen wijzen naar anderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk even dat je Russisch bent. Tot 30 jaar geleden had je alles tot aan Berlijn, nu heeft het Westen Moskou al in zicht.
Stel je eens voor hoe wij ons zouden voelen als het de andere kant op ging.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:50 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Het is gewoon een slimme uitverkorene. En ja die worden vaak rijk.
Verder is het ook een Hongaar, dus per definitie dubieus.
Denk je dat echt?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wij zouden de hand in eigen boezem steken, Russen wijzen naar anderen.
Verliesaversie komt bij alle machtsblokken voor. Griekenland houden we er ook nog steeds krampachtig bij.quote:
Ja, ik zou bibberen van angst als er steeds meer democratische rechtsstaten in m'n buurt lagen. Please.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk even dat je Russisch bent. Tot 30 jaar geleden had je alles tot aan Berlijn, nu heeft het Westen Moskou al in zicht.
Stel je eens voor hoe wij ons zouden voelen als het de andere kant op ging.
Ja ik stelde ook al voor of er niet zoiets als groepskorting bestond. Laten we de hele bende tegelijkertijd inslapen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik afgelopen maand ook nog.
Was wel gezond, maar schelt toch weer in de centen en zorg he.
Nee, de oude. Twee jaar geleden dachten we al dat hij bijna dood zou gaan, maar hij hield het altijd nog vol. Oude taaie. Maar nu is hij al tijden incontinent. Ik durf hier niet meer op sokken of blote voeten te lopen, en elke ochtend stinkt het huis naar stront en pis omdat die hond het gewoon niet meer onder controle heeft. Zelfs als je 'm net naar buiten hebt gelaten kakt hij een minuut later vrolijk de boel onder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die gezellige hond waar je wel eens over schrijft?![]()
Oh wacht, de EU is een democratische rechtstaat?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik zou bibberen van angst als er steeds meer democratische rechtsstaten in m'n buurt lagen. Please.
Wat was er ook alweer onzinnig aan mijn visie?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker zo onzinnig als de visie van Remlof.
IRL onder het genot van de nodige alcoholische consumpties is Druggie een stuk beter te begrijpen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk in het echt ook altijd zo onbegrijpelijk of is dat enkel online?
Ik heb geloof ik iets gemist. Moet je een hond in laten slapen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja ik stelde ook al voor of er niet zoiets als groepskorting bestond. Laten we de hele bende tegelijkertijd inslapen.
[..]
Nee, de oude. Twee jaar geleden dachten we al dat hij bijna dood zou gaan, maar hij hield het altijd nog vol. Oude taaie. Maar nu is hij al tijden incontinent. Ik durf hier niet meer op sokken of blote voeten te lopen, en elke ochtend stinkt het huis naar stront en pis omdat die hond het gewoon niet meer onder controle heeft. Zelfs als je 'm net naar buiten hebt gelaten kakt hij een minuut later vrolijk de boel onder.
Maar er wouden nog wat mensen afscheid komen nemen, dus de hond heeft nog een paar dagen uitstel gekregen.
Technisch gezien van m'n vriendin. Een oude. Hij is al een jaar of 16 en lange tijd aan het sukkelen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik iets gemist. Moet je een hond in laten slapen?
Nou ja maar toch, je vriendin gaat hem natuurlijk missen, dus sterkte alvast.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Technisch gezien van m'n vriendin. Een oude. Hij is al een jaar of 16 en lange tijd aan het sukkelen.
Het beest waar ik altijd mee ga wandelen is een stuk jonger en nog gezond als een hoentje.
Zo wil de natuur het ook.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef betyar het volgende:
Gewoon een riek in zijn flikker en begraven in de tuin, goedkoopste oplossing.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Technisch gezien van m'n vriendin. Een oude. Hij is al een jaar of 16 en lange tijd aan het sukkelen.
Het beest waar ik altijd mee ga wandelen is een stuk jonger en nog gezond als een hoentje.
Ik dacht dat het een Hongaars motormerk was. Met zijspan.quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Hongaars motormerk was. Met zijspan.
Ja, IKEA kasten zijn ook goedkope oplossingen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:32 schreef betyar het volgende:
Gewoon een riek in zijn flikker en begraven in de tuin, goedkoopste oplossing.
Belastingheffen: leuker kunnen we het niet maken, wel duurder, ingewikkelder, en moeilijker om na te kijken voor de belastingplichtige.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Hulde:
Belasting op vermogen in strijd met recht van eigendom
Het is maar een conclusie van een A-G.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Hulde:
Het ministerie gaat het zichzelf moeilijk maken, zo blijkt uit de laatste paragraaf.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is maar een conclusie van een A-G.
Klinkt interessant. Hopelijk volgt de Hoge Raad het advies. Hulde ook voor degene die is gaan procederen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Hulde:
Dat is toch over het algemeen wel een advies wat vaak gevolgd wordt uiteindelijk door de Hoge Raad?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is maar een conclusie van een A-G.
Als het uiteindelijk maar omlaag gaat vind ik het allemaal prima.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:23 schreef Leandra het volgende:
Daarop zal dan wel volgen dat de feitelijke vermogensgroei weer belast gaat worden, en dan krijg je weer hetzelfde commentaar als voor men het fictief op 4% vastzette.
Brrr, zo'n drol tussen je tenen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, de oude. Twee jaar geleden dachten we al dat hij bijna dood zou gaan, maar hij hield het altijd nog vol. Oude taaie. Maar nu is hij al tijden incontinent. Ik durf hier niet meer op sokken of blote voeten te lopen, en elke ochtend stinkt het huis naar stront en pis omdat die hond het gewoon niet meer onder controle heeft. Zelfs als je 'm net naar buiten hebt gelaten kakt hij een minuut later vrolijk de boel onder.
Maar er wouden nog wat mensen afscheid komen nemen, dus de hond heeft nog een paar dagen uitstel gekregen.
Gemiddeld 4 %, dat zullen we zo snel niet meer halen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe hoog je feitelijke rendement is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |