Is dat niet al zo?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Ook gelijk invoeren dat enkel mensen met geldige ID-kaart mogen stemmen.
En dat er opgeslagen wordt dat je ook daadwerkelijk gestemd hebt.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Mag vijf jaar verlopen zijn. Een grove schande.quote:
Het is gewoon een slimme uitverkorene. En ja die worden vaak rijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik las op ,Wikipedia geloof ik, dat critici (of aluhoedjes?) Soros zien als poppetje van de Rotschilds zien, met een zogenaamd humaan imago.
Hier heeft waht vast wel een goede reactie op.
Dit spreekt mij natuurlijk wel aan, maar het is ergens wel vreemd dat een random persoon zoveel invloed heeft.quote:Soros is a well known supporter of progressive and liberal political causes.[12]
Als maatschappelijk actieve multimiljardair is hij natuurlijk niet helemaal random.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:52 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit spreekt mij natuurlijk wel aan, maar het is ergens wel vreemd dat een random persoon zoveel invloed heeft.
Wat mij betreft schaffen ze dat af, onnodige bureaucratie. Gewoon weer terug naar de oude situatie dat stembureaus bij twijfel kunnen vragen naar een legitimatiebewijs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:45 schreef Heilwasser het volgende:
Welke twijfel zou er kunnen ontstaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:02 schreef freako het volgende:
[..]
Wat mij betreft schaffen ze dat af, onnodige bureaucratie. Gewoon weer terug naar de oude situatie dat stembureaus bij twijfel kunnen vragen naar een legitimatiebewijs.
Zolang iedereen een stembureau op loopafstand houdt lijkt het mij geen enkel probleem om het merendeel gesloten te houden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:05 schreef freako het volgende:
Dat er minder stembureaus open zijn, lijkt me een prima zaak. Sommige gemeentes (Rhenen, Oldenzaal) zeilen echter wel erg scherp aan de wind.
Bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Welke twijfel zou er kunnen ontstaan?
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:12 schreef freako het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
- Man van een jaar of 30 komt met een stempas van iemand die is geboren in 1945.
- Iemand komt uit een district aan de andere kant van de stad.
- "Heb ik die man net ook al niet gezien?"
- Kiezer komt met 2 volmachten
- In het Register Ingetrokken Stempassen is te zien dat iemand een vervangende stempas heeft aangevraagd
Loopafstand is op het platteland sowieso niet te garanderen, tenzij je in training bent voor de Vierdaagse.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zolang iedereen een stembureau op loopafstand houdt lijkt het mij geen enkel probleem om het merendeel gesloten te houden.
Als je meerdere stempassen hebt. Maar dan kan je net zo goed bij twee stemlokalen langs lopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.
Ja. Moet je wel ergens een stempas zien te ritselen die voor de jouwe door kan gaan. Dan is een volmacht regelen een stuk eenvoudiger.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan kan iedereen 2x stemmen, aangezien de stembureau's halverwege de dag van personeel veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |