Daar is het hele 2e blok voor gereserveerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:03 schreef Ties02 het volgende:
Wanneer gaan we het over metsjfiksing hebben
Dit zijn tekstenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als Gert ook maar een BEETJE ENIGE VORM van een ruggengraat zou h ebben dan zou hij niet in dat ZOOITJE van DOVO stappen.
Zo.
Je caps lock hangt soms.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Als Gert ook maar een BEETJE ENIGE VORM van een ruggengraat zou h ebben dan zou hij niet in dat ZOOITJE van DOVO stappen.
Zo.
*vindtquote:Op maandag 15 februari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)irect-uit-elkaar.htmOpeens doet Vi.nl wel aan amateurvoetbal. Niet dat ik het erg vind dat het normaal gesproken wel genegeerd wordt overigens.
Hier ben ik even stil van.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:04 schreef GGMM het volgende:
Zo.
In het blad wekelijks ook paar pagina's toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)irect-uit-elkaar.htmOpeens doet Vi.nl wel aan amateurvoetbal. Niet dat ik het erg vind dat het normaal gesproken wel genegeerd wordt overigens.
las*quote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, ik als verkeerd.
Ik druip in schaamte af.
lasquote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ik druip in schaamte af.
haha als verkeerdquote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ik druip in schaamte af.
Die eerste zin klopt niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
Ik druip in schaamte af.
Het is wachten op "*Beduust"quote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha als verkeerd
Je bent er nog beduusd van.
Ik vind het een prima show en hier nog leukerquote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tenminste is het hier gezellig
Ja, ik ga hier graag weg.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
René, als ik zeg dat het misschien tijd wordt om onze kostbare tijd wat beter te besteden dan naar deze vermoeiende uitzending te kijken...wat zeg jij dan?
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
GGMM moet een hoekje op gaan zoeken en gaan schamen daar.
Godverdomme wat een flater
Ik denk dat GGMM niks meer zegt, uit angst om nog een taalfout te begaanquote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
René, als ik zeg dat het misschien tijd wordt om onze kostbare tijd wat beter te besteden dan naar deze vermoeiende uitzending te kijken...wat zeg jij dan?
Nou. GGMM wordt wat gepest.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tenminste is het hier gezellig
Sommige mensen hechten waarde aan andere dingen dan de grammatica-overlord zijn op een internetforum.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef onlogisch het volgende:
GGMM moet een hoekje op gaan zoeken en gaan schamen daar.
Godverdomme wat een flater
Heeft wel voor de Televizierring gezorgdquote:Op maandag 15 februari 2016 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
Als Hans serieus doet komt er nog best wat zinnigs uit. Al dat overacting en dat gedoe van Wilfred maakt de show enorm kinderachtig en vermoeiend.
Ik heb een paar keer erg gelachen om sommige posts. Deze dag begon erg dramatisch, maar nu niet meerquote:Op maandag 15 februari 2016 21:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik vind het een prima show en hier nog leuker
Nee, was een totaal andere sfeer en setting.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft wel voor de Televizierring gezorgd
Ik heb overdag niet gepost, dan krijg je dat.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer erg gelachen om sommige posts. Deze dag begon erg dramatisch, maar nu niet meer
Klopt, GGMM valt niet in die categorie.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten waarde aan andere dingen dan de grammatica-overlord zijn op een internetforum.
Ik blijf wachten.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ga plassen jongens ik kom zometeen terug
Jullie zouden een goed koppel vormen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt, GGMM valt niet in die categorie.
In deze moeilijke tijden kom je er achter wie je échte vrienden zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
René kan iig niet zeggen dat ik niet voor hem opgekomen ben.
Deze post bevat nogal wat waarheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef kapiteintje het volgende:
René kan iig niet zeggen dat ik niet voor hem opgekomen ben.
Ok. Neem je ook een stroopwafel mee?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ga plassen jongens ik kom zometeen terug
Zo is dat!quote:Op maandag 15 februari 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
In deze moeilijke tijden kom je er achter wie je échte vrienden zijn.
Het is maar goed dat er niet stond 'onlogisch heeft een grote lul', want ik houd niet van leugenaars.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post bevat nogal wat waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er niet stond 'onlogisch heeft een grote lul', want ik houd niet van leugenaars.
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:11 schreef Max23 het volgende:
Zo bijzonder is dat ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me de vorige keer niet herinnerenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat ook weer niet.
Ik snap dat nog steeds niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom gaan ze de Coolsingel asfalteren?
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef Buitendam het volgende:
Rene faalt doorgaans harder in Haxball.
kunnen ze hun bakkes erop kapot gooienquote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb er nog 1, maar die mag je wel hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Neem je ook een stroopwafel mee?
hahahahah ROFLOLquote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:13 schreef Evertjan het volgende:
straks om 2200 The Walking Dead op Fox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door KingRoland op 15-02-2016 21:18:32 ]
Matige aflevering.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:13 schreef Evertjan het volgende:
Volgens John Williams is dat geen kleine jongen.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:13 schreef Max23 het volgende:
[..]dude spoilers!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit naar een video van hem gekeken, maar ik vind het altijd uiterst storend dat, wanner ik naar youtube.com surf, zijn hoofd op mijn beeldscherm zie.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Waarom haat iedereen Enzoknol?
Ik ken die jongen verder niet, maar als je zoveel geld verdient met vloggen dan doe je toch iets goed
Het is eerder haat tegen de domme varkens die er naar kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die jongen verder niet, maar als je zoveel geld verdient met vloggen dan doe je toch iets goed
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een video van hem gekeken, maar ik vind het altijd uiterst storend dat, wanner ik naar youtube.com surf, zijn hoofd in mijn beeldscherm zie.
Waarom haat iedereen Hitlerquote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Ah.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een video van hem gekeken, maar ik vind het altijd uiterst storend als ik naar youtube.com surf en zijn hoofd in mijn beeldscherm zie.
Maar dat is zeg maar iedereen in de leeftijd van 10 tot 13 min de alternatievelingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is eerder haat tegen de domme varkens die er naar kijken.
Ik vind dit een bijzonder scheve vergelijking.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen Hitler
Ik ken die man verder niet, maar als je rijkskanselier van Duitsland bent geweest doe je toch iets goed
https://www.youtube.com/quote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah.
Ik kom vrij vaak op youtube.com, maar ik zie zijn hoofd bijzonder weinig.
Onlogisch stylequote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom heb jij nu ook al een andere ui? Wat is dit
Series op TV kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:13 schreef Evertjan het volgende:
*vindtquote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wie ik het lekkerste wijf vind
Je bent een teringklootzaklul.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij weet toch niet wie ik het lekkerste wijf vind
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat moet hij lekker zelf weten.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onlogisch gaat met zijn blote (***) in die fontein staan
Sowieso petjesdragersquote:Op maandag 15 februari 2016 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik dus. GA WEG.
Jij komt uit Duitsland. Dan ben je zo geïndoctrineerd met die gedachtengang dat niemand je dit kwalijk kan nemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom haat iedereen Hitler
Ik ken die man verder niet, maar als je rijkskanselier van Duitsland bent geweest doe je toch iets goed
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:16 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Onlogisch gaat met zijn blote (***) in die fontein staan
quote:Op maandag 15 februari 2016 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
*vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What can change the nature of a man?
Dat wordt mij aanbevolen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je op dat Family Guy filmpje dan
Nou, René dat ga ik je nu vertellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:14 schreef GGMM het volgende:
Inderdaad. Samen met Community.quote:
Vinyl al gezien vandaag? Topshow.quote:
Sowquote:Op maandag 15 februari 2016 21:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij komt uit Duitsland. Dan ben je zo geïndoctrineerd met die gedachtengang dat niemand je dit kwalijk kan nemen.
Zie je wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Community is een programma voor proleten.
Nou oke.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nou, René dat ga ik je nu vertellen.
Die Enzoknol(#1 Nederlandse YouTube-kanaal meeste subscribers) vindt het leuk om grappen uit te halen bij mensen die dat niet leuk vinden. Dat doet hij nou eenmaal bij bepaalde vlogs van hem(van wat ik heb gehoord)
Nu is het zo dat de #2 StukTV een prank bij hem hebben gedaan en toen heeft hij lopen huilen bij RTL Late Night over dat hij het niet leuk vond.
Hypocriet dat hij is.
Voor iemand die een UI van een hiphop album heeft is het wel heel vreemd om zo anti-negers te zijn.quote:
Family Guyquote:Op maandag 15 februari 2016 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wordt mij aanbevolen.
Snap ook niet waarom.
Ik heb The Sopranos hoger staan maar The Wire staat op #2quote:Op maandag 15 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt niets in de buurt van The Wire. Geniaal.
Nee The Wire staat op 1.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb The Sopranos hoger staan maar The Wire staat op #2
breaking badquote:Op maandag 15 februari 2016 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aardige serie, maar zeker niet de beste.
Dat is Game of Thrones.
Sopranos is ook aardig, maar hoe bij The Wire alles met elkaar verbonden is is geniaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb The Sopranos hoger staan maar The Wire staat op #2
Laatste seizoen van The Wire ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sopranos is ook aardig, maar hoe bij The Wire alles met elkaar verbonden is is geniaal.
Plus het einde van The Sopranos viel erg tegen.
Zegt ook veel over de eredivisie..quote:Op maandag 15 februari 2016 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van Ginkel is de beste middenvelder van Nederland? Oké.
Nee. Dat is Pröpper.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van Ginkel is de beste middenvelder van Nederland? Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |