Alleen jouw stem geeft de doorslag al. Nu nog mijn Horizon login terugvindenquote:Op maandag 15 februari 2016 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: LR moet naar VI kijken en blijven in het VI-topic
Je hebt gestemd op: Ja
Ik voel gewoon de liefde.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen jouw stem geeft de doorslag al. Nu nog mijn Horizon login terugvinden
oké vooruit dan maar speciaal voor jou een gif gemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Hebben we al gestemd op Dennis van der Heijden?
Humorloze zak gevonden.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:41 schreef luckass het volgende:
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
quote:
Even aan de Generaal van de Humor vragen,quote:Op maandag 15 februari 2016 20:41 schreef luckass het volgende:
Mensen die dit niet grappig vinden hebben geen humor
Ik sta bij je in het krijt.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oké vooruit dan maar speciaal voor jou een gif gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik barst van de humor maar ik kan hier nog niet om glimlachen.quote:
Waarom zou je hem in een oranje toetertje stoppen?quote:
Hij is beter dan Robben en Sneijder bij elkaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:43 schreef KingRoland het volgende:
Is dit HET talent jongens? waar we jaren op hebben gewacht sinds Robben/Sneijder?
JAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens, geen paniek. Ik ben er hoor!
Gezellig!quote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Afgevinktquote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
Vanwaar deze UI?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Gijp trapt de deuren vandaag wel ongenadig hard in.
http://www.dumpert.nl/med(...)/die_mannschaft.htmlquote:
Henk wil een stap omhoog kapi.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Henkgod Fräsergenot, toekomstig trainer van Feyenoord.
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Onlogisch langer met een Kramer UI laten rondlopen maar sloeg mijn eigen ruiten in.
Weer een geweldige video van Superbeelden ©quote:
Beetje triest dat het een halve kopie van GGMM is.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wilde Onlogisch langer met een Kramer UI laten rondlopen maar sloeg mijn eigen ruiten in.
quote:
Elf werkertjes in je elftal met een Jan Dekker mentaliteit.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:46 schreef kapiteintje het volgende:
Henkgod Fräsergenot, toekomstig trainer van Feyenoord.
Ik dacht dat jij nooit meer keek.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elf werkertjes in je elftal met een Jan Dekker mentaliteit.
[ afbeelding ]
Bewust. Ik wil GGMM zijn reputatie niet verwoesten, hahahaquote:Op maandag 15 februari 2016 20:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Beetje triest dat het een halve kopie van GGMM is.
Is ze lekker?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Typisch het volgende:
Zo. Ik kijk ook mee.
Een Chinees meisje heeft net voor mij wat noedels gemaakt.
Zo zien wij ze graag, die huisgenootjes.
Ik kijk naar 421, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit meer keek.
Geen bier?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Typisch het volgende:
Zo. Ik kijk ook mee.
Je draait nog wel bij als ze midden in de nacht gaan stofzuigen of de meest kruidige gerechten beginnen koken.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Typisch het volgende:
Zo. Ik kijk ook mee.
Hier zit het plebs dus dat is gezellig.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit meer keek.
Waarom reageer je 2x op 1 post?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier zit het plebs dus dat is gezellig.
Ik vind het leuk dat je er bij bent.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom reageer je 2x op 1 post?
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een hartelijk ontvangst.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je er bij bent.
Gelukkig zijn er mensen op wie je kunt bouwen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef Coco98 het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden met al die nieuwe ui's.
Dit klinkt als Bert van Oostveen in zijn beste dagen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen op wie je kunt bouwen.
Ruggengraat van slagroom.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat Stijn er ook weer is.Hij heeft het nog lang volgehouden met alleen maar VI kijken en meelezen.
Bert is dan ook een held van mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt als Bert van Oostveen in zijn beste dagen.
Die nemen we dus niet meer serieus.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat Stijn er ook weer is.Hij heeft het nog lang volgehouden met alleen maar VI kijken en meelezen.
All hail Veldgodquote:Op maandag 15 februari 2016 20:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die goal van Veldgod was inderdaad geniaal. Onderschatte goal.
Sinds wanneer is het zo dat je naar een programma kijkt als je in het topic daarvan post?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef kapiteintje het volgende:
Mani heeft niet eens een tv.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het zo dat je naar een programma kijkt als je in het topic daarvan post?
Mani heeft ons overspoeld met satire terwijl hij 1% van de wedstrijdtijd daadwerkelijk kijkt.
Het doet mij iig deugd dat de speciaalbieren inmiddels ook in Nederland in de supermarkten verschijnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik had dat ook toen ik boodschappen ging doen.
Niks gekocht.
Saind vindt dit niet leuk.
Nee, maar Sven van Beek zou een goede optie kunnen zijn voor Fortuna Sittard.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Geniet je van Jan van Halst's scherpe analyses?
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het zo dat je naar een programma kijkt als je in het topic daarvan post?
Mani heeft ons overspoeld met satire terwijl hij 1% van de wedstrijdtijd daadwerkelijk kijkt.
Al een tijdje hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het doet mij iig deugd dat de speciaalbieren inmiddels ook in Nederland in de supermarkten verschijnen.
Absoluut, heerlijke wedstrijd.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hebben jullie gister ook genoten van PEC - Feyenoord?
tsja bijna het Noorden dus dan krijg je datquote:Op maandag 15 februari 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Bij Zwolle was het teringkoud.
Gr gr.
Netjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik had gisteren eentje van Puhjala van tap. Lekker hoor.
Volgens Tom Egbers viel Van Beek om door de geweldige lichaamsschijnbeweging van Veldwijk.quote:
Schijnt dat die in Zwolle wel warm zijn. Dat zijn ze niet gewend.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
van Geel zat natuurlijk nog vol van de bitterballen dus die was wat moe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |