SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dit heb ik ook gemerkt het laatste blokquote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik niet naar hoorcolleges ga vergeet ik een beetje dat ik er eigenlijk wel tijd aan zou moeten besteden en haal ik er voor mijn gevoel toch minder uit dan erin zit, dus meestal ben ik er wel.
Ah, nee ik maak begin van het blok een planning met wat ik moet doen iedere week. En daarin zet ik dan ipv het hoorcollege het stuk wat erbij hoort in het boek, en de slides van de powerpoint voor achteraf check of ik geen informatie mis oidquote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik niet naar hoorcolleges ga vergeet ik een beetje dat ik er eigenlijk wel tijd aan zou moeten besteden en haal ik er voor mijn gevoel toch minder uit dan erin zit, dus meestal ben ik er wel.
Wat ga je eten?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks weer lekker eten.
Heb er nu al trek in
Zelfde als gisteren.quote:
lekker hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren.
Lekker zoete aardappel-rode linzen puree met bloemkool en gehaktballetje.
“We zijn een hoop belangrijke bestanden kwijt.”quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.puna.nl/2016/0(...)dens-optreden-hoorn/
0229 slecht op de kaart
Als je die discipline van jezelf al hebt is het soms ook gewoon echt niet nodig. Ligt ook een beetje aan je manier van leren.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee ik maak begin van het blok een planning met wat ik moet doen iedere week. En daarin zet ik dan ipv het hoorcollege het stuk wat erbij hoort in het boek, en de slides van de powerpoint voor achteraf check of ik geen informatie mis oid.
Slecht hequote:Op maandag 15 februari 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“We zijn een hoop belangrijke bestanden kwijt.”
Je zou ook maar een backup maken
MUZ / Het grote Volksmuziek topic #1quote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Met je buik net te dik, en je beurs net te krap.![]()
ik eet wel vaak rond 8 uur.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, ik vind het nu te laat om nog te beginnen. Ik eet een boterham.
Ik ook hoor. Maar meestal geen zelfklaargemaakte maaltijd, sowieso doe ik dat maar enkele keren in de week.quote:
Als we samenwonen, wordt dat wel vakerquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar meestal geen zelfklaargemaakte maaltijd, sowieso doe ik dat maar enkele keren in de week.
Ja, dan mag jij mijn eten koken. :$quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we samenwonen, wordt dat wel vaker
Klinkt als het beloofde land.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
IJslandgoden.
Regering omvergeworpen, bankiers berecht en nu zijn de Piraten het grootst.
Nou, Elan. Je hebt weer wat relletjes veroorzaakt vanmiddag, zag ik. Zonder mijn hulp ook nog.quote:
Viel allemaal reuze mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, Elan. Je hebt weer wat relletjes veroorzaakt vanmiddag, zag ik. Zonder mijn hulp ook nog.
Ik ben altijd trots op je, Elan. Dat weet je.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee.
Er waren alleen wat vervelende lui uit KLB die gecorrigeerd dienden te worden.
Hopelijk ben je trots op me.
Gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben altijd trots op je, Elan. Dat weet je.
Ja wel goed, dag erna bood ze haar excuses aan. Ze was er erg verdrietig van hoe het was gegaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe is het nog met je ma afgelopen?
Dat ging snel.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed, dag erna bood ze haar excuses aan. Ze was er erg verdrietig van hoe het was gegaan.
Zal ook wel door haar vriend komen. Die heb ik ook berichtje gestuurd van hoe of wat en dat ik er geen zin meer in heb,quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit zou Elan nooit doen denk ik.
Hij vroeg mij net, heb het maar gezegd. Dat hij dit niet wist vind ik wel erg domquote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je dan nog niet weet wie ik ben, dan ben je wel de grootste mongool van GRTD.
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vroeg mij net, heb het maar gezegd. Dat hij dit niet wist vind ik wel erg dom
Hoi, wie ben jij?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je dan nog niet weet wie ik ben, dan ben je wel de grootste mongool van GRTD.
nee dat is omgevallenflatquote:Op maandag 15 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Haha, hierbij is Dr.Mikey de grootste mongool van GRTD.
En jij gewoon een aandachtsgeile idioot.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Haha, hierbij is Dr.Mikey de grootste mongool van GRTD.
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij gewoon een aandachtsgeile idioot.
ligt er aan, hoe zijn je billen?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje met blond haar en grote tieten.
Interesse?
Waarom zou ik daardoor moeten weten wie jij bent.quote:
oké, daar vertrouw ik op.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zal vanavond na de douche een pic maken.
pics in dm graagquote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje met blond haar en grote tieten.
Interesse?
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou ik daardoor moeten weten wie jij bent.
Er zijn wel meer valse nichten hier.
etsu godquote:
wist je het nietquote:
lolquote:
ben bang voor het laatstequote:Op maandag 15 februari 2016 21:17 schreef supersof het volgende:
stel je wil een nieuwe kamer huren vanaf 1 maart
maar door je opzegtermijn loopt je huurcontract tot 31-03
dus dan moet je dubbel huur betalen
kan je dan tegen die nieuwe verhuurder zeggen dat je pas per 1-04 wil betalen
of gaat de kamer dan aan je neus voorbij
ja tijdje geleden hequote:
prima. vandaag weer eerste dag school gehad, ging primaquote:
Nice heur. Je was met mbo begonnen toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prima. vandaag weer eerste dag school gehad, ging prima
nee, school en vriendinnenquote:
nee johquote:
ja ik ookquote:
yupquote:Op maandag 15 februari 2016 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice heur. Je was met mbo begonnen toch?
opzegtermijn is vieskutquote:Op maandag 15 februari 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ook
misschien beide de helft ofzo ik weet niet
hehequote:Op maandag 15 februari 2016 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we hadden engels en is easy voor mij. En heb nog geen boeken dus moest naast iemand gaan zitten maar die gast zei haast geen woord.
mbo, voor de echte tokkies!quote:Op maandag 15 februari 2016 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yup
we hadden engels en is easy voor mij. En heb nog geen boeken dus moest naast iemand gaan zitten maar die gast zei haast geen woord.
en die leraar sprak de hele tijd engels en toen hij aangesproken werd, werd het helemaal niks.
gelukkig zijn er ook sociale mensen
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschoptquote:
Dan is het 3 maandenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschopt
Huh hoezoquote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschopt
zodat je zelf nog tijd hebt om nieuwe woonruimte te vinden tochquote:
oh op die fietsquote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
zodat je zelf nog tijd hebt om nieuwe woonruimte te vinden toch
ben niet gekquote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh op die fiets
je mag mijn kamer wel hebben
Waar ga jij dan heen?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh op die fiets
je mag mijn kamer wel hebben
kleine kamer en ver wegquote:
1. geef ik je gelijk in, pure aidsquote:
ja manquote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je blijft wel in arnhem?
Nee. En klopt is zijn katquote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey ama, is je vaders (?) kat al gevonden?
Ik ga in de sales werken denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niet wat voor jou, advocaat worden?
Gelachen.quote:Op maandag 15 februari 2016 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dicht bij de realiteit voor mij. #evaleef #jijweet
Te onzeker wel nog ja. Maar im working on it.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
Tjacka je bent te apathisch en onzeker voor sales
Niks grappigs aan, pisvlek.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat reageerde je leuk op mijn kuyttroll
Onnodig lang.quote:
Niet bijzonder geacteerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onnodig lang.
Nauwelijks een fatsoenlijk verhaal.
Vond het niet bijzonder geacteerd.
Alleen wel mooie shots. Dat was wel goed.
Dat was echt het toppunt van cahterlijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet bijzonder geacteerd?Die berenscene, daaamn.
Toch krijgt Leo wel de nodige prijzen voor deze film.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onnodig lang.
Nauwelijks een fatsoenlijk verhaal.
Alleen wel mooie shots. Dat was wel goed.
Hij gaat ook weer geen Oscar pakken ben ik bangquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jmmerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat ook weer geen Oscar pakken ben ik bang
Hij staat als een banker bij de bookies.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij al wel andere grote prijzen binnen gesleept.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BAFTA jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij al wel andere grote prijzen binnen gesleept.
Het is dan echt alleen gunfactor omdat hij hem paktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij staat als een banker bij de bookies.
Als de rest kut is, is het gewoon een 4.5, en dat is gul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar je oordeelt wel heel laag
Beelden waren echt spectaculair. Inarittugod
Mwah mwah kut kutquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als de rest kut is, is het gewoon een 4.5, en dat is gul.
Vooral slecht.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah mwah kut kut
Tom Hardy acteerde ook goed.
Verhaal ben ik wel met je eens ja. Dat is niet heel bijzonder
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Revenant zal ook wel boven spotlight eindigen als beste film.
lachwekkend
Wel 40-45x beter dan deze typische hollywood baggerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallen
Die heb ik toevallig gisteren gezien.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Spotlight dan ook zwaar tegenvallen
Ja, beter onderwerp. Tuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel 40-45x beter dan deze typische hollywood bagger
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
the big short ook nog genomineerd voor best picture
Mwah. 90 procent durf ik niet te stellen, maar wel een vrij groot deel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ook
Handig handigquote:
Oh, Ryan Gosling zit daar in zie ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
90 procent die die film ziet begrijpt er geen kut van ook
Ik denk dat jij dat helemaal niks vindquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh, Ryan Gosling zit daar in zie ik
Begin wel maar ik vond het niet echt een film voor mij. Maar goed huisgenoten gingen hem kijken en ik zat erbij.quote:
Jawel hoor. Bazenacteurquote:
Alleen voor Ryan zou ik hem niet kijken nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat helemaal niks vindKan je beter overslaan
Oh zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoelde meer mijn random kwijt berichtje over hem.
Klinkt niet echt als iets voor mij nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Op een gegeven moment ging het nog redelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het nog redelijk
Maar toen begon het meer een soort Inception te worden
een droom in een droom in een droom
Alleen dan met leningen en hypotheken en toen was het echt klaar
Best interessante materie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Zoals Inso zei, is echt zo`n film waar je je in het onderwerp verdiept moet hebben anders begrijp je er echt geen drol vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Jaquote:
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
die was wel lekker hoor sow
Ook wel `iets'' gekleurd![]()
Nee, superheldenfilms zijn pure aids.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie Batman vs. Superman kijken?
Nou.. America the brave spat er toch altijd wel vanafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.
Vond het totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. America the brave spat er toch altijd wel vanaf
Poehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat vonden jullie de beste film van de afgelopen +/- 12 maanden?
Dat was wel duidelijk te zien ja. En ook wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Ze lieten zien hoe lachwekkend het is om vrede te brengen door samen met willekeurige rebellen samen te werken, die daar om de dag veranderen van groepering.
Room, Danish Girl en Black in ieder geval van de afgelopen 3 maandenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Black vond ik wat te zwaar en te dicht bij huis slaanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Room, Danish Girl en Black in ieder geval van de afgelopen 3 maanden
En Irrational Man. Maar die is al ouder, had hem alleen pas dit jaar gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Hoe bedoel je zwaar?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Black vond ik wat te zwaar en te dicht bij huis slaan
Die 2de heb ik al in de lijst gezet (door jullie gesprek).quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Room, Danish Girl en Black in ieder geval van de afgelopen 3 maanden
Alle3 mooie films waar je wel traantje bij weg kan pinken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die 2de heb ik al in de lijst gezet (door jullie gesprek).
Waar gaat die over?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle3 mooie films waar je wel traantje bij weg kan pinken.
Irrational men is van Woody Allen. Dus dat is gewoon genieten
Met Emma Stone. Ook heel tof verhaal met heel tof plot. Zou die ehct kijken als je wat minder drama wilt
Was dan weer teveelquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen het einde van Black, mwaoh mwaoh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dan weer teveelBuiten dat een erg realistisch film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ja
Herkende echt veel in die omgangsvormen/kliekvorming.
En die uitzichtloosheid van jongeren.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
In eerste instantie over Emma Stone die als filosofie-student verliefd wordt op een filosofieleraar met een alcoholprobleem. Alleen dat is waar het in het begin over gaat. De rest kan ik niet zeggenquote:
Hmm. Ik ga hem wel downloaden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In eerste instantie over Emma Stone die als filosofie-student verliefd wordt op een filosofieleraar met een alcoholprobleem. Alleen dat is waar het in het begin over gaat. De rest kan ik niet zeggen
Met die gangs enzo ja. Vond het wel heftige film hoor. Maar herkenbaar? Die gangs heb je die ook zo heftig in Rotterdam bijv?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Buiten dat een erg realistisch film.
Herkende echt veel in die omgangsvormen/kliekvorming.
En die uitzichtloosheid van jongeren.
Hoezo kan dat niet?quote:
Ik kan niks vinden. En nee geen typ fout, heb het nog door Google gehaald voor zekerheid,quote:
Die heb je in elke grote stad.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met die gangs enzo ja. Vond het wel heftige film hoor. Maar herkenbaar? Die gangs heb je die ook zo heftig in Rotterdam bijv?
Hij staat op Popcorn met nl subsquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan niks vinden. En nee geen typ fout, heb het nog door Google gehaald voor zekerheid,
Ja dat gebruik ik niet. Het is Netflix of ouderwets downloaden.quote:
Als het op popcorn staat is het te downloadenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat gebruik ik niet. Het is Netflix of ouderwets downloaden.
Molenbeek is toch wel wat anders dan wat je in Nederland ziet had ik het idee na die film maar dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb je in elke grote stad.
In de ene iets heftiger dan de andere.
Bij Kickass kan ik hem niet vinden.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het op popcorn staat is het te downloaden
Tuurlijk, zeker op moment veel extremisme.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Molenbeek is toch wel wat anders dan wat je in Nederland ziet had ik het idee na die film maar dat is dus niet zo
quote:
Ja vind ik ook. Normaal staat op Kickass ook alle nieuwe shit wel.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Vreemd dat er op het piraten schip 20 torrents van zijn en op kat 0
SPOILER: spoiler blackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Zoals die banlieues in Parijs. Daar kan je makkelijk een geest worden jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
In Molenbeek heb je wel echt die diepe ghettovorming.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Toch apart welSPOILER: spoiler blackOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo uitzichtloos en dan een uitzicht als vies bestempelen“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Werken voor een hongersloontje voor een baas wordt in veel culturen niet als een uitzicht gezienquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch apart wel
Zo uitzichtloos en dan een uitzicht als vies bestempelen
Ik ken jou vrienden alleen nietquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Nou in ieder geval, die staat er nu ook bij in de lijst. Ex Machina gaan we ook nog kijken
Ja maar ja. Als je dan zoveel broederliefde hebtquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel, als je dat geld in een dag of 2-3 anders kan maken. Tja.
Hoe bedoel je.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ja. Als je dan zoveel broederliefde hebt
Nee, gewoon vind dat lastig samen gaan met de manier waarop die gast reageert. Ook toen hj erachter kwam van die chickquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.
Die je moet opgeven?
Je zit als familie ergens in.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, gewoon vind dat lastig samen gaan met de manier waarop die gast reageert. Ook toen hj erachter kwam van die chick
Zelfs gangs nog boven je familie dus. Terwijl dat daar ook waardevoller is dan bij de gemiddelde `tata'
Goeie cover van Amy trouwensquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je zit als familie ergens in.
En vrouwen staan onder zowel familie/gangs in die zin van hun logica vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |