Klinkt niet echt als iets voor mij nee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Op een gegeven moment ging het nog redelijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Je begrijpt the big short vooral als je je in de bankencrisis hebt verdiept.
Maar als je dat niet hebt gedaan wordt het lastig.
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op een gegeven moment ging het nog redelijk
Maar toen begon het meer een soort Inception te worden
een droom in een droom in een droom
Alleen dan met leningen en hypotheken en toen was het echt klaar
Best interessante materie.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Zoals Inso zei, is echt zo`n film waar je je in het onderwerp verdiept moet hebben anders begrijp je er echt geen drol vanquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow het klinkt steeds meer als iets wat ik niet zou kijken.
Jaquote:
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja
die was wel lekker hoor sow
Ook wel `iets'' gekleurd![]()
Nee, superheldenfilms zijn pure aids.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Amarantha het volgende:
Gaan jullie Batman vs. Superman kijken?
Nou.. America the brave spat er toch altijd wel vanafquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vond het juist enorm meevallen voor een Amerikaanse films.
Vond het totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. America the brave spat er toch altijd wel vanaf
Poehquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat vonden jullie de beste film van de afgelopen +/- 12 maanden?
Dat was wel duidelijk te zien ja. En ook wel te verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.
Ze lieten zien hoe lachwekkend het is om vrede te brengen door samen met willekeurige rebellen samen te werken, die daar om de dag veranderen van groepering.
Room, Danish Girl en Black in ieder geval van de afgelopen 3 maandenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat vonden jullie de beste film van de afgelopen +/- 12 maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |