hehequote:Op maandag 15 februari 2016 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
we hadden engels en is easy voor mij. En heb nog geen boeken dus moest naast iemand gaan zitten maar die gast zei haast geen woord.
mbo, voor de echte tokkies!quote:Op maandag 15 februari 2016 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
yup
we hadden engels en is easy voor mij. En heb nog geen boeken dus moest naast iemand gaan zitten maar die gast zei haast geen woord.
en die leraar sprak de hele tijd engels en toen hij aangesproken werd, werd het helemaal niks.
gelukkig zijn er ook sociale mensen
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschoptquote:
Dan is het 3 maandenquote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschopt
Huh hoezoquote:Op maandag 15 februari 2016 21:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, behalve als je er zelf wordt uitgeschopt
zodat je zelf nog tijd hebt om nieuwe woonruimte te vinden tochquote:
oh op die fietsquote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
zodat je zelf nog tijd hebt om nieuwe woonruimte te vinden toch
ben niet gekquote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh op die fiets
je mag mijn kamer wel hebben
Waar ga jij dan heen?quote:Op maandag 15 februari 2016 21:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh op die fiets
je mag mijn kamer wel hebben
kleine kamer en ver wegquote:
1. geef ik je gelijk in, pure aidsquote:
ja manquote:Op maandag 15 februari 2016 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je blijft wel in arnhem?
Nee. En klopt is zijn katquote:Op maandag 15 februari 2016 22:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hey ama, is je vaders (?) kat al gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |