SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dit heb ik ook gemerkt het laatste blokquote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik niet naar hoorcolleges ga vergeet ik een beetje dat ik er eigenlijk wel tijd aan zou moeten besteden en haal ik er voor mijn gevoel toch minder uit dan erin zit, dus meestal ben ik er wel.
Ah, nee ik maak begin van het blok een planning met wat ik moet doen iedere week. En daarin zet ik dan ipv het hoorcollege het stuk wat erbij hoort in het boek, en de slides van de powerpoint voor achteraf check of ik geen informatie mis oidquote:Op maandag 15 februari 2016 17:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik niet naar hoorcolleges ga vergeet ik een beetje dat ik er eigenlijk wel tijd aan zou moeten besteden en haal ik er voor mijn gevoel toch minder uit dan erin zit, dus meestal ben ik er wel.
Wat ga je eten?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks weer lekker eten.
Heb er nu al trek in
Zelfde als gisteren.quote:
lekker hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren.
Lekker zoete aardappel-rode linzen puree met bloemkool en gehaktballetje.
“We zijn een hoop belangrijke bestanden kwijt.”quote:Op maandag 15 februari 2016 17:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
http://www.puna.nl/2016/0(...)dens-optreden-hoorn/
0229 slecht op de kaart
Als je die discipline van jezelf al hebt is het soms ook gewoon echt niet nodig. Ligt ook een beetje aan je manier van leren.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nee ik maak begin van het blok een planning met wat ik moet doen iedere week. En daarin zet ik dan ipv het hoorcollege het stuk wat erbij hoort in het boek, en de slides van de powerpoint voor achteraf check of ik geen informatie mis oid.
Slecht hequote:Op maandag 15 februari 2016 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
“We zijn een hoop belangrijke bestanden kwijt.”
Je zou ook maar een backup maken
MUZ / Het grote Volksmuziek topic #1quote:Op maandag 15 februari 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Met je buik net te dik, en je beurs net te krap.![]()
ik eet wel vaak rond 8 uur.quote:Op maandag 15 februari 2016 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets, ik vind het nu te laat om nog te beginnen. Ik eet een boterham.
Ik ook hoor. Maar meestal geen zelfklaargemaakte maaltijd, sowieso doe ik dat maar enkele keren in de week.quote:
Als we samenwonen, wordt dat wel vakerquote:Op maandag 15 februari 2016 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar meestal geen zelfklaargemaakte maaltijd, sowieso doe ik dat maar enkele keren in de week.
Ja, dan mag jij mijn eten koken. :$quote:Op maandag 15 februari 2016 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we samenwonen, wordt dat wel vaker
Klinkt als het beloofde land.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
IJslandgoden.
Regering omvergeworpen, bankiers berecht en nu zijn de Piraten het grootst.
Nou, Elan. Je hebt weer wat relletjes veroorzaakt vanmiddag, zag ik. Zonder mijn hulp ook nog.quote:
Viel allemaal reuze mee.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nou, Elan. Je hebt weer wat relletjes veroorzaakt vanmiddag, zag ik. Zonder mijn hulp ook nog.
Ik ben altijd trots op je, Elan. Dat weet je.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Viel allemaal reuze mee.
Er waren alleen wat vervelende lui uit KLB die gecorrigeerd dienden te worden.
Hopelijk ben je trots op me.
Gelukkig.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben altijd trots op je, Elan. Dat weet je.
Ja wel goed, dag erna bood ze haar excuses aan. Ze was er erg verdrietig van hoe het was gegaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hoe is het nog met je ma afgelopen?
Dat ging snel.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja wel goed, dag erna bood ze haar excuses aan. Ze was er erg verdrietig van hoe het was gegaan.
Zal ook wel door haar vriend komen. Die heb ik ook berichtje gestuurd van hoe of wat en dat ik er geen zin meer in heb,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |