Te onzeker wel nog ja. Maar im working on it.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:11 schreef Elan het volgende:
Tjacka je bent te apathisch en onzeker voor sales
Niks grappigs aan, pisvlek.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat reageerde je leuk op mijn kuyttroll
Onnodig lang.quote:
Niet bijzonder geacteerd?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onnodig lang.
Nauwelijks een fatsoenlijk verhaal.
Vond het niet bijzonder geacteerd.
Alleen wel mooie shots. Dat was wel goed.
Dat was echt het toppunt van cahterlijkheidquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet bijzonder geacteerd?Die berenscene, daaamn.
Toch krijgt Leo wel de nodige prijzen voor deze film.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onnodig lang.
Nauwelijks een fatsoenlijk verhaal.
Alleen wel mooie shots. Dat was wel goed.
Hij gaat ook weer geen Oscar pakken ben ik bangquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jmmerquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij gaat ook weer geen Oscar pakken ben ik bang
Hij staat als een banker bij de bookies.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij al wel andere grote prijzen binnen gesleept.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BAFTA jaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij al wel andere grote prijzen binnen gesleept.
Het is dan echt alleen gunfactor omdat hij hem paktquote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij staat als een banker bij de bookies.
Als de rest kut is, is het gewoon een 4.5, en dat is gul.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Maar je oordeelt wel heel laag
Beelden waren echt spectaculair. Inarittugod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |