Wie ben jij?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:37 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit zou Elan nooit doen denk ik.
Hij vroeg mij net, heb het maar gezegd. Dat hij dit niet wist vind ik wel erg domquote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je dan nog niet weet wie ik ben, dan ben je wel de grootste mongool van GRTD.
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vroeg mij net, heb het maar gezegd. Dat hij dit niet wist vind ik wel erg dom
Hoi, wie ben jij?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Als je dan nog niet weet wie ik ben, dan ben je wel de grootste mongool van GRTD.
nee dat is omgevallenflatquote:Op maandag 15 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Haha, hierbij is Dr.Mikey de grootste mongool van GRTD.
En jij gewoon een aandachtsgeile idioot.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Haha, hierbij is Dr.Mikey de grootste mongool van GRTD.
Hoezo?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij gewoon een aandachtsgeile idioot.
ligt er aan, hoe zijn je billen?quote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje met blond haar en grote tieten.
Interesse?
Waarom zou ik daardoor moeten weten wie jij bent.quote:
oké, daar vertrouw ik op.quote:Op maandag 15 februari 2016 20:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zal vanavond na de douche een pic maken.
pics in dm graagquote:Op maandag 15 februari 2016 20:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ben een 18-jarig meisje met blond haar en grote tieten.
Interesse?
quote:Op maandag 15 februari 2016 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou ik daardoor moeten weten wie jij bent.
Er zijn wel meer valse nichten hier.
etsu godquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |