Godver! Maar jij was echt best wel flink toch? Kan me een foto herinneren van jou, je man, en baby bij een voordeur ofzo? Of was jij dat niet?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
[ afbeelding ] we zijn er bijijijijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:15 schreef motorbloempje het volgende:
#jumpsonbandwagon
Mag ik dan ook even pimpen met m'n nieuwe jeans in maat 38?
2 maten kleiner dan de vorige.Goede broek en figuur! Je ziet ook je gespierde kuiten door de broek heen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch ben ik nog steeds van #teamsmallepijpen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik weet nog steeds niet of ik dat een pluspunt vindquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
Je ziet ook je gespierde kuiten door de broek heen!
Ik vind van wel! Al staat het nog mooier in een skinny jeansquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik dat een pluspunt vind![]()
Dat is omdat je ook gewoon écht niet meer dik bent!quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ok, sorry alvast. Maar ik had dit weekend nieuwe kleren gekocht en ik keek net in de spiegel en ik voelde me ineens écht niet meer dik
Vind ik ook! Ik heb vrij stevige bovenbenen, en skinny legt heel erg de nadruk daarop voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou ook niet van skinny. Het idiote is dat ik met skinny mijn heupregio ineens zo ginormous vind. Terwijl dat stuk broek natuurlijk min of meer hetzelfde is
Echt ON BE GRIJ PE LIJK dat jij je niet meer dik voelt zegquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik heb een fitbit.. Love it! Gekoppeld aan MFP! Echt ik merk dat ik meer beweeg hierdoor, omdat ik nu zie wat ik eet en verbruik.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Fitbit heeft er ook een. Stuurt je gewicht zo door naar de app.
Maar dat idee trek ik dus niet. Ik ben helemaal niet zo neurotisch met electronische patientendossiers enzo, maar de weegschaal aan het internet koppelen...![]()
![]()
Zeker wel!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik dat een pluspunt vind![]()
Ja, je probleem is dat je foto het niet doet!quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ook een fotootje van mij dan..
[ afbeelding ]
Hallo, ik ben La_Tramposa en ik heb een probleem.
klopt... je foto doet het nietquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom maak ik dit nooitquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ook een voor en na!
2 courgettes, drie paprika's, 1 ui, 2 tenen knoflook en een paar champignons:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, zie mijn eerste post van vandaag.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
en wat heb je verder op de planning staan voor vandaag?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:23 schreef sibella2 het volgende:
Stormqueen, Nice! Platte buik en taille! Hoeveel ben je afgevallen?
Lijstje:
O: boterham boter, cracotte boter.
T: mandarijn, appel, halve soepstengel, koekje
Ga nu lunchen, broodje kaas ei komkommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |