Bij de supermarkt kun je mango uit de vriezer kopen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja of met stukjes verse mango. Maar of je dat kunt verwarmen dan. Geen idee. Of heb je mango ook in de vriezer?
Ik heb gewoon de verpakte. Verse bagels doen ze hier ook niet geloof ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja of met stukjes verse mango. Maar of je dat kunt verwarmen dan. Geen idee. Of heb je mango ook in de vriezer?
[..]
Ahja Lidl! Daar hebben ze hier sinds kort ook een grote (af)bakkerij bij. Eens kijken.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GOoi kip in de oven.
Gooi zoete aardappel in de oven
Gooi broccoli in de oven.
Wacht.
Eet.
Nee, serieus, dat is het. Kip kruiden en grillen. Kan met hele kip, of met vleugels/drumsticks.
Zoete aardappel in stukken, broccoli in grove stukken. Beetje olie, en zo'n 25 minuten op 200C.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
GOoi kip in de oven.
Gooi zoete aardappel in de oven
Gooi broccoli in de oven.
Wacht.
Eet.
Nee, serieus, dat is het. Kip kruiden en grillen. Kan met hele kip, of met vleugels/drumsticks.
Zoete aardappel in stukken, broccoli in grove stukken. Beetje olie, en zo'n 25 minuten op 200C.
eventueel maak ik soms nog wat knoflookketchupmayo voor de broccoli/aardappel om in te dippen.quote:
vezels per 100 gramquote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee Cathmar, maar ik ben een tut en wil toch die bessen er in voor de vezels.![]()
Maar blauwe bessen zijn 8,5 gr per 100gr dus dat zijn er dan wel weer heel wat meer. En aangezien ik tegenwoordig geen carbs eet tijdens de lunch wil ik er dan in mijn ontbijt wel wat meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
vezels per 100 gram
Bosvruchten: 2.7 gr
Mango: 1.5 gr
Nu zegt het mij dus niet zoveel. Maar even ter info.
Niet echt. Alleen mijn ouders komen even langs.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 09:52 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Proficiat Sarabi![]()
Feestje in de planning?
Domme dikke ik ookquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:09 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, zo simpel is net hatuurlijk niet Rauw!Dan moet je weer over de kcals na gaan denken. Mango heeft wel minder kcals dan blauwe bessen, maar als ik het aantal vezels moet gaan evenaren dan zit ik qua kcals weer een heel stuk hoger.
schrappen die mango!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:43 schreef Rauw. het volgende:
En er zitten ook nog minder antioxidanten in Mango ook.
derhalve; mango is ongezond. Zo blijf ik dik en ongezond
begint te knorren hier... koekjes.. yummie!!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
#eeuwigdik
Nu wil ik mariakaakjes.
Gooi helft dan maar deze kant opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 10:56 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon 4 ofzo, en dan lekker soppen in de thee. Maar dan moet ik straks de rest van 't pak weggooien, want ze worden zo snel oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |