Dit is eigenlijk zo ver ik weet de slow chat over het ESC voor en na de echte songfestival week.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 12:44 schreef Strani het volgende:
Mensen, gaan we dit topic nog gebruiken, buiten de live-momenten om?
Ahh okay, dank jequote:Op dinsdag 10 mei 2016 14:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk zo ver ik weet de slow chat over het ESC voor en na de echte songfestival week.
Dus de "hier-kan-je-het-hele-jaar-over-het-ESC-praten" topique.
Heb jij 'm geschreven? Heerlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:15 schreef bogtrotter het volgende:
Ik ging op zoek naar een leuk plekje in een toegewijd draadje om mijn uitgebreide overzicht van de nummers die deze avond ten berde worden gebracht neer te ploppen. Bij nader inzien, leek dit me de ideale plek.
"Welk land brengt er vanavond vuurwerk mee en wie zingt de hoogste noot?" op Newsmonkey. Veel pleziertjes.
quote:Twee leden van dit viertal hebben een baard waar u toch even naar zult kijken en waar u van zult zeggen ‘goh, dat is best een baard”. Of ik het over de mannen of de vrouwen heb, laat ik volstrekt in het midden.
Geweldig om te lezen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 17:15 schreef bogtrotter het volgende:
Ik ging op zoek naar een leuk plekje in een toegewijd draadje om mijn uitgebreide overzicht van de nummers die deze avond ten berde worden gebracht neer te ploppen. Bij nader inzien, leek dit me de ideale plek.
"Welk land brengt er vanavond vuurwerk mee en wie zingt de hoogste noot?" op Newsmonkey. Veel pleziertjes.
Heel goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2016 16:30 schreef iBenny het volgende:
We zouden dit topic kunnen omtoveren tot de rustigere variant van het livetopic vanavond?
quote:
Yessss. Dankjewel! Ik schrijf ondertussen al een paar jaar die onzin op voor mijn vrienden op Facebook, maar het wordt ieder jaar langer en langer en nu dacht ik, ach, ik deel het ook maar met de wijde wereld. Ik zou dus zeggen, lekker blijven delen met al je vriendjes.quote:
bedankt hansquote:
Goed nieuws!!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:22 schreef TheVulture het volgende:
vanuit de zaal, er staat meer dan genoeg Oranje om Douwe door de 10 seconden heen te helpen
twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 20:04:29Kijk 'ns aan. Opwarmer hier in Globen Arena #esc2016 is.... https://t.co/QZ4KuGtxbH reageer retweet
Ahh wat leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:26 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 20:04:29Kijk 'ns aan. Opwarmer hier in Globen Arena #esc2016 is.... https://t.co/QZ4KuGtxbH reageer retweet
Zo tofen steeds meer mensen rondon het podium
Men, excited! Ik hoop dat het net zo magisch wordt als TCL destijds, of iig in de buurt komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:26 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:cornaldm twitterde op dinsdag 10-05-2016 om 20:04:29Kijk 'ns aan. Opwarmer hier in Globen Arena #esc2016 is.... https://t.co/QZ4KuGtxbH reageer retweet
Zo tofen steeds meer mensen rondon het podium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |