Ik ook niet, heb dit ook alleen maar gelezen.quote:
Ziet er zo anders uit dan andere jaren! Ben benieuwd naar hoe het gaat overkomen op tv.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop wel dat dit allemaal schermen zijn en die kleuren het testbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2016 23:05 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat super tof!!!quote:Op zondag 20 maart 2016 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Semi 1 tickets in de pocket, zitten we wel in de tweede ring maar met schuin zicht op het podium
Nice, daar gaat idd heel wat mee mogelijk zijn.quote:Op maandag 25 april 2016 22:26 schreef grazz het volgende:
hier filmpje van podium http://www.svt.se/melodif(...)on-song-contest-2016
als je een beetje naar beneden scrollt zie je ook een filmpje van 48 sec. , dit is zoals het er op tv uit komt te zien. Heel gaaf vind ik.
Vanavond wordt er niet gestemd zoals tijdens de finale.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:36 schreef Bolasie het volgende:
Gaan ze vanavond ook stemmen (punten uitdelen) of is dat alleen in de finale zo? #dtv
Ah jammer.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 13:38 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Vanavond wordt er niet gestemd zoals tijdens de finale.
Wel is er 'gewoon' door de jury en het publiek gestemd. De bekendmaking is gewoon door tien enveloppen open te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |