Waarom denk je dat ik hier zit, ik heb Waterloo en Dingedong nog in de genen dus ben niet meer zo snelquote:
Ok dan is goed. Als ik in dat andere topic zit kan ik echt niks zien van de optredensquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier zit, ik heb Waterloo en Dingedong nog in de genen dus ben niet meer zo snel
Dat probleem heb ik ook ja. Dan heb ik niks van de uitzending gezien achteraf.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok dan is goed. Als ik in dat andere topic zit kan ik echt niks zien van de optredens
Ik vond het lang niet zo "zuiver" als vorig jaarquote:
Ik ben 'pas' 33quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook ja. Dan heb ik niks van de uitzending gezien achteraf.
Zal de leeftijd wel zijn.
Het is niet eens origineelquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:04 schreef ijs_beer het volgende:
Meestal zijn die openingen een beetje matig, maar dit is mooi gedaan hoor!
Ik had het over mezelf.quote:
Op Melodifestivalen idd, maar dat viel goed. ik snap het welquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is niet eens origineel!
Deze uitvoering heeft ie al eens eerder gedaan.
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf.
Maar geloof me, je wordt er door de jaren heen niet sneller op.
Ik ben bijna 56 en wordt met de dag langzamer en snap steeds minder van dit en steeds meer van de Teddy Scholte tijd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf.
Maar geloof me, je wordt er door de jaren heen niet sneller op.
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:09 schreef marcodej het volgende:
Stop toch met deze schijtlol. Daar hebben we FOK voor.
quote:
Goeie vraag, ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Is de de 1e halve finale groep sterker dan de 2e?
Daar heb ik nou nog nooit over nagedachtquote:
Ik moest lachenquote:
Eerste was een hele sterke halve finale hoor ik af en toequote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:06 schreef Anonymousz het volgende:
Is de de 1e halve finale groep sterker dan de 2e?
Chantal janzen en jan smit ofzoquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit over nagedachtWie het bij ons zou doen
Nee, geen Jan
Als je dit geen mooie vrouw vind, ben je niet goed bij je hoofd.quote:
bedanktquote:Op dinsdag 10 mei 2016 21:10 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Eerste was een hele sterke halve finale hoor ik af en toe
Oh ja daar is hi-ha-ha Chantal idd een aangewezen kandidaat voor, voor dit soort 'humor' bij presentatie. Brr.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |