Hier toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Jane het volgende:
Waar gaan de 'langzame' mensen heen? Want ik houd het livetopic ook niet bij hoor.
ik vind het eigenlijk nog wel meevallen daar, raar genoegquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Jane het volgende:
Waar gaan de 'langzame' mensen heen? Want ik houd het livetopic ook niet bij hoor.
Ja, prima.quote:
Hier, zie topicwarningquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:44 schreef Jane het volgende:
Tis nog niet begonnen hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:46 schreef CarloV het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk nog wel meevallen daar, raar genoeg
Wat dan wel terecht zou zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Als we onverhoopt toch niet doorgaan vanavond gaat iedereen het weer hebben over dat we nooit meer heen moeten enzo.
Teamdouwequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef Jane het volgende:
Ja, ik voel nu ook echt wel de zenuwen opkomen.
HUP DOUWE!
Nou. Neem een borrel en geniet zou ik dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vreselijk baggernummer en die Douwe vind ik echt een ontzettende heel erg creepy engerd maar zoals gewoonlijk wordt deze avond alleen en enkel helemaal leuk door jullie beleving en jullie commentaar. Veel plezier allemaal en moge de slechtsten afvallen![]()
Enjoy
Ik vind het ook maar een middelmatig liedje. Als straks blijkt dat we onverhoopt niet doorgaan naar de finale zie ik alle jankverhalen alweer voor me. Over de zangeres van [land X] die zo vals als de nacht zong, maar wél door is. Terwijl Douwe Bob zo mooi zuiver zong. Het is allemaal maar een poppenkast, het draait niet om goede muziek, het is allemaal vriendjespolitiek, het is allemaal één grote Oost-Europese kliek, er deden bijna geen landen mee die op ons stemmen, enzovoort...quote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:54 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vreselijk baggernummer en die Douwe vind ik echt een ontzettende heel erg creepy engerd maar zoals gewoonlijk wordt deze avond alleen en enkel helemaal leuk door jullie beleving en jullie commentaar. Veel plezier allemaal en moge de slechtsten afvallen![]()
Enjoy
Het gaat allemaal goedkomenquote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:51 schreef Jane het volgende:
Ja, ik voel nu ook echt wel de zenuwen opkomen.
HUP DOUWE!
Dit is het 'langzame' topic hequote:Op dinsdag 10 mei 2016 20:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
Een borrel hoeft niet eens, enkel FOK en de avond wordt een echt feestje, het commentaar hier is altijd zo geweldig dus daarom leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |