SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus iedereen die jou niet vermaakt kan net zo goed wegblijven?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan d'r ze voegt alleen geen kut toe
Dan kan je net zo goed wegblijven
Waarom zou ik iets aanpassen wat zooooooo waar isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
Noel je moet echt eens leren om tt aan te passen
Laat maar zitten danquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Als je Opso terug neemt moet je Stimo er bij nemen voor de duidelijkheid.
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Opso schijnt ene richolio oid (wat overigens geen KLB'er is) geappt te hebben vanwege de hele Elan vs de hele wereld-discussie.
Daar maakt Elan het maximale van uiteraard.
daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets aanpassen wat zooooooo waar is
Nee hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dus iedereen die jou niet vermaakt kan net zo goed wegblijven?
Dit is wel de liefste fittie ooit danquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou poepoe sinds wanneer mag je niet in andere sc's posten.
shhhquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.
Dan snap ik dat jij hier niet geaccepteerd wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.
Alleen als jij sterftquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Jij vindt dat ze niks toevoegt en daardoor kan ze beter wegblijven, als zij het nou leuk zo vind?quote:
het is maar fok!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.
haat nog welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar fikkie dat haat bij jou diep zit is wel te merken. Over mij roddelen tijdens het uitgaan, hoe sneu ben je dan.
Crip's gangquote:
Laten we dat vooral niet doenquote:
Dan moet ze dat lekker doenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze niks toevoegt en daardoor kan ze beter wegblijven, als zij het nou leuk zo vind?
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ruzie maken doen jullie maar in een ander topic. Ik wil mijn topic graag schoon houden
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Echt hequote:
hey schatquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
Kan me niet herinneren?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je echt geroddeld over een FOK!ker tijdens het uitgaan?
Dan heb ik er niks meer aan, dan maakt het mij niet uit waar jij post.quote:
Maar dat is ook zeer kinderachtigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Jullie.
hjbquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we dat vooral niet doen
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug magquote:
Hhaha lesbo'squote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Alleen maar liefde, daarom mag je ook niet weg gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens, stamgasten, wat is het verhaal hierachter:
[..]
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Was je een beetje aangeschoten waardoor je te eerlijk werd?
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefdequote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je dat gehaat aub naar een ander topic verplaatsen?Dit is een plek van liefde.
Lekker ding.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Jullie.
Oh leuk, welke film?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey lieverd
Ik zit nu in de bios, de film begint zo
Doe maar uit vetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
dat is geen roddelen
Stijfje gekregenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?quote:
Dat zal altijd wel gebeuren tijdens meetings tussen kleine of grote groepen FOK!kers.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
Zal mn eigen vet gebruiken voor jouquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Dit is de eerste keer liegenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug mag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Zelfde hier, zelfs in de supermarkt, die kassabediende was het met mij eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.
Ohquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?
Gisteren bij -strawberry-quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand hier wel eens tributes gedaan?
Oké. Ik ken je verder niet dus jouw feestje mangquote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer liegenaar
Zelfs aan jou nietquote:
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef richolio het volgende:
Ik roddel met DjeDje altijd over jullie allemaal
Ga kattenpics posten dan houden ze wel oppquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even weg. Ben benieuwd hoe de sfeer hier is over een half uur.
Ik ga zo boodschappen doen en ik verwacht dat iedereen weer normaal doet als ik terug ben en dat tuig opgerot isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even weg. Ben benieuwd hoe de sfeer hier is over een half uur.
die appt me nooit meer waar ze uit gaat vrijdagavond.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef richolio het volgende:
Ik roddel met DjeDje altijd over jullie allemaal
haha kkiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Doe ik niet meer manquote:
Elan schijnt hier toch te willen blijven helaasquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen en ik verwacht dat iedereen weer normaal doet als ik terug ben en dat tuig opgerot is
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Neuken?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké. Ik ken je verder niet dus jouw feestje mang
Die grap van Speld is wel tofquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet meer manerg irritant hoe ignorant de helft daar is
ik dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Hopelijk houd je dan wel wat van je curves.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ooit als ik dun ben ga ik me ook zo lkkr voelen en ga ik kapsones krijgen
wie weetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hopelijk houd je dan wel wat van je curves.
De échte Rotterdamse club doet het beter. (sparta)quote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die grap die feyenoord momenteel uithaalt, die is pas tof![]()
Jij moet bij mij blijven.quote:
Oh die bedoel jequote:
Je blijft doorgaan hequote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Elan schijnt hier toch te willen blijven helaas
Sparta is tofquote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef richolio het volgende:
[..]
De échte Rotterdamse club doet het beter. (sparta)
Leuke club, dat Sparta jaquote:Op maandag 15 februari 2016 13:48 schreef richolio het volgende:
[..]
De échte Rotterdamse club doet het beter. (sparta)
Nee Dankjequote:
Je mag naked, stuur picsquote:Op maandag 15 februari 2016 13:50 schreef Crip het volgende:
ik wil geen klerenaan doen aan naar de echte wereld gaan
Wen er maar alvast aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg
Jelly op de Jupiler League
Jaquote:
Ja hoor nog gekkerquote:
Toch wel hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:54 schreef Elan het volgende:
Vanillekwark is geen aanwinst voor dit topic.
Dank, erkenning is ook wel fijn om te ontvangen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind vk zijn grapjes goed. 40/45 rating
4/45quote:Op maandag 15 februari 2016 13:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind vk zijn grapjes goed. 40/45 rating
Schijnt dat jij hier ook niet zo goed ligt, ik zal wachten op het oordeel van de gerespecteerde users van deze SC.quote:
Goed punt, ik zal het de TS vragen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat de TS dat mag bepalen.
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:00 schreef Vanillekwark het volgende:
TS, is VK een waardevolle aanvulling aan deze SC?
Approved.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
VK is een aanwinst voor dit topique
Donder op joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Schijnt dat jij hier ook niet zo goed ligt, ik zal wachten op het oordeel van de gerespecteerde users van deze SC.
Ik zou het waarderen als je vriendelijker zou reageren. Dit draagt niet bij aan een betere sfeerquote:
Matige trolls ook niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zou het waarderen als je vriendelijker zou reageren. Dit draagt niet bij aan een betere sfeer
Valt wel mee. Alleen Elan en 2 klb'ers nog overquote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Amarantha het volgende:
Ah het is allemaal nog net zo als dat ik het heb achtergelaten.
Oh. Dan is de groep wel heel erg ingekort.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen Elan en 2 klb'ers nog over
Ik gok dat er wel wat blijvertjes tussen zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Dan is de groep wel heel erg ingekort.
Ik wil me niet binden aan 1 subforumquote:Op maandag 15 februari 2016 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen Elan en 2 klb'ers nog over
Open relaties zijn wel booming tegenwoordig jaquote:Op maandag 15 februari 2016 14:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil me niet binden aan 1 subforum
Daar ben ik dan weer een beetje ouderwets inquote:Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Open relaties zijn wel booming tegenwoordig ja
iemand schold je uitquote:
Wat een mooie samenleving zou dat zijn, zonder kliekjes...quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zijn fok met z'n allen en willen geen kliekjesvorming
Ik bouw bruggen, dat is mijn talent.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:31 schreef richolio het volgende:
Zullen we anders, naast KLB, ook nog alle andere SC's van FOK hierin laten posten. Fantastisch lijkt me dat. Ik denk dat VK hier wel voor kan zorgen.
Goed voor het moraal van de mannen though.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De slag is gewonnen, de oorlog nog niet
Best wel ja.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Elan het volgende:
Hoop dat jullie trots op jullie zelf zijn boiis!
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:56 schreef Elan het volgende:
Hoop dat jullie trots op jullie zelf zijn jongens!
quote:
Fylax wat voor verschil proef jij precies tussen beide pakken chocomel wat de rest die het drinkt niet proeft?quote:
uhhhh ja kan het even niet beschrijven, moet ik even weer beide pakken kopen. we hebben nu de vers in huis. idk maar toen we ze allebei hadden en ik beide dronk proefde ik wel een verschil..quote:Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax wat voor verschil proef jij precies tussen beide pakken chocomel wat de rest die het drinkt niet proeft?
Wzp?quote:
Die dark of zo is wel extreem ranzigquote:Op maandag 15 februari 2016 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik proef geen verschil. Beide gewoon lekkere chocomel.
Nee joh is allemaal gekkigheidquote:
Ik vind het stom dat ze de Mokka niet meer makenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Die dark of zo is wel extreem ranzig
Stuur Danny een dm dan.quote:
Enige loyaliteit is jullie inderdaad vreemd. Anders zou je wel gewoon in KLB posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ho ho ho. We zijn het legioen niet hoor
Kanovinniegod heeft ons allen al streng toegesprokenquote:
Nog nooit gehadquote:Op maandag 15 februari 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze de Mokka niet meer maken!
Hm dat wist ik nietquote:
Halfvol bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat wist ik niet
Ik drink alleen mager
Ben al 8 jaar loyaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige loyaliteit is jullie inderdaad vreemd. Anders zou je wel gewoon in KLB posten.
Opdonderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben al 8 jaar loyaal.
Ik kom hier toch niet met verkeerde intenties?
Er staat Mager op de verpakkingquote:
Heb uit betrouwbare bronquote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanovinniegod heeft ons allen al streng toegesproken
Snap dat nooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat Mager op de verpakking![]()
Maar erg mager is chocomelk natuurlijk nooit
Maar koude choco is toch niet te nassen. Vooral niet uit zo'n pakquote:Op maandag 15 februari 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink ik echt maar 1x per 2 jaar
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronvernomen dat hij onderaan in de pikorde van moderators staat en dat aan zijn modden niet al teveel waarde gehecht hoeft te worden.
Mwah, ik drink niet per se mager omdat ik denk dat et beter is. Maar ala ik dan toch eens zin in chocomel heb waarom dan niet met de minste calorieenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit.
Net als mensen die margarine smeren omdat het beter zou zijn.
Eet/drink je toch wat minder op een dag.
Mweh. Doe mij maar gewoon een pak van Chocomel.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Zelf chocolademelk maken met cacao is ook lekker.
Dat deed toch al niemand.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronvernomen dat hij onderaan in de pikorde van moderators staat en dat aan zijn modden niet al teveel waarde gehecht hoeft te worden.
Toen in de tijd vbl verhuisde naar het lesbeau topic kreeg ook iedereen een ban. Als de crew nu hier zegt dat we klb gekkies moeten accepteren meten ze met twee maten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanovinniegod heeft ons allen al streng toegesproken
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen in de tijd vbl verhuisde naar het lesbeau topic kreeg ook iedereen een ban. Als de crew nu hier zegt dat we klb gekkies moeten accepteren meten ze met twee maten.
Lekker bilspleetjes aan het likken tjackie?quote:
tis maar internet johquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.
Zitten elkaar zelfs via WhatsApp op te stoken.
Ik ben een positieve user geworden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lekker bilspleetjes aan het likken tjackie?
OBJECTION!quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies als de vbl slowchat vroeger dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed van je maar de beste moderator is woonachtig in Belgiëquote:Op maandag 15 februari 2016 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben een positieve user geworden.
Dat was alleen Opsonisatie die mij appte, en ik ben geen KLB'erquote:Op maandag 15 februari 2016 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kansloze geflirt van je begin ik ook moe van te worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed van je maar de beste moderator is woonachtig in België
Je was toch zo positief?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kansloze geflirt van je begin ik ook moe van te worden.
Dit is nog positiefquote:Op maandag 15 februari 2016 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was toch zo positief?
En ik flirt niet met je hoor dat zou je willen
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je druk maken over feyenoord.daar heb je wel een dagtaak aan.
Sommige katten gaan ook zwerven als ze zich niet lekker voelen, dus kan ook iets medisch zijn (in combinatie met zwerven).quote:Op maandag 15 februari 2016 15:41 schreef Amarantha het volgende:
Krijg ineens telefoontje uit Vries. Er is een kat daar gevonden, lijkt sprekend op die van mijn pa alleen stuk lichter (qua gewicht). Dat zou natuurlijk kunnen als ze al bijna 4 weken op straat loopt. Hmm. Heb foto's ook gezien.
Misschien de stoner slowchat maar weer nieuw leven inblazen.quote:
Ik heb de dierenartspraktijk foto gestuurd, gevraagd of de kat daar echt op lijkt (mijn foto is duidelijker dan hun foto's). En als hun roepen ja dan moet mijn pa maar even heen gaan jaquote:Op maandag 15 februari 2016 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige katten gaan ook zwerven als ze zich niet lekker voelen, dus kan ook iets medisch zijn (in combinatie met zwerven).
Ga jij/je pa er vandaag nog langs om te kijken? Wel fijn om die duidelijkheid iig te hebben.
Wat is het verschil tussen stoner sc/abuser sc?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien de stoner slowchat maar weer nieuw leven inblazen.
Dat in het laatste vooral door gesnoven mensen zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is het verschil met stoner sc/abuser sc?
Was wel een leuke slowchat met onze vriend Gibson.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat in het laatste vooral door gesnoven mensen zitten.
Door gesnoven?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatste x dat ik hem opende was het baap wat de klok sloeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tjacka is mijn vriend niet meerquote:Op maandag 15 februari 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Doorgesnoven hooligan.
SV vanwege prullenbak trappen.
Dan weet je het wel
Ik hoop dat jullie je poesje snel weer terug hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vader is toch aan het kijken of het zijn kat is, wellicht toch ritje naar Vries?
Heeft hij echt SVquote:Op maandag 15 februari 2016 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Doorgesnoven hooligan.
SV vanwege prullenbak trappen.
Dan weet je het wel
Ben ze nu aan het bellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie je poesje snel weer terug hebben.
Lekker, lekker. En dat gevoel kan ik omarmen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Werk sinds kort aantal dagen per week in de horeca
kan dus lekker lang in mijn bed blijven liggen![]()
maar verder gaat het wel goed. voel me stuk beter nu ik eindelijk weer wat te doen heb
Ik vind het een meesterlijke troll hoorquote:
Niet kunnen slapen na de 3-1?quote:
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet kunnen slapen na de 3-1?
zware leef.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar moest weer vroeg in die collegebank zitten de hele dag.
Gewoon smoothie makenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef Elan het volgende:
Slowjuicer is dus gewoon kut.
Altijd al gedacht.
struggles. Hier mijn eerste dag school weer gehad. 7 uur opstaan gaat vast niet wennenquote:Op maandag 15 februari 2016 16:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Maar moest weer vroeg in die collegebank zitten de hele dag.
elke dag ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
struggles. Hier mijn eerste dag school weer gehad. 7 uur opstaan gaat vast niet wennen
Ik ga voor de 100% aanwezigheid maar dat is soms trekken aan een dood paard.quote:
Waarom wil je dat perse?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de 100% aanwezigheid maar dat is soms trekken aan een dood paard.
Je had niet veel contacturen toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga voor de 100% aanwezigheid maar dat is soms trekken aan een dood paard.
Niet zo veel ja, maar hoorcolleges waar docenten alleen het boek behandelen vind ik zo kansloosquote:Op maandag 15 februari 2016 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je had niet veel contacturen toch?
Ik snap niet hoe naar zulke hoorcollege's gaan beter zou zijn voor je discipline?quote:Op maandag 15 februari 2016 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet zo veel ja, maar hoorcolleges waar docenten alleen het boek behandelen vind ik zo kansloos
beetje onder de mensen beter dan thuiszittenquote:Op maandag 15 februari 2016 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe naar zulke hoorcollege's gaan beter zou zijn voor je discipline?
Persoonlijk zou dat namelijk niet veel goeds doen, minder zin in dan.
Maar bij jou werkt dat wel?
Ah, ja ik ga dan liever thuis leren. Vind het dan al gauw als tijdverspilling voelen bij zo'n hoorcollege.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beetje onder de mensen beter dan thuiszitten
en nu niet zo veel reistijd meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |