Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Was je een beetje aangeschoten waardoor je te eerlijk werd?
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefdequote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je dat gehaat aub naar een ander topic verplaatsen?Dit is een plek van liefde.
Lekker ding.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
Oh leuk, welke film?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey lieverd
Ik zit nu in de bios, de film begint zo
Doe maar uit vetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
dat is geen roddelen
Stijfje gekregenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?quote:
Dat zal altijd wel gebeuren tijdens meetings tussen kleine of grote groepen FOK!kers.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
Zal mn eigen vet gebruiken voor jouquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Dit is de eerste keer liegenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug mag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Zelfde hier, zelfs in de supermarkt, die kassabediende was het met mij eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.
Ohquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?
Gisteren bij -strawberry-quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand hier wel eens tributes gedaan?
Oké. Ik ken je verder niet dus jouw feestje mangquote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer liegenaar
Zelfs aan jou nietquote:
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef richolio het volgende:
Ik roddel met DjeDje altijd over jullie allemaal
Ga kattenpics posten dan houden ze wel oppquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even weg. Ben benieuwd hoe de sfeer hier is over een half uur.
Ik ga zo boodschappen doen en ik verwacht dat iedereen weer normaal doet als ik terug ben en dat tuig opgerot isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga even weg. Ben benieuwd hoe de sfeer hier is over een half uur.
die appt me nooit meer waar ze uit gaat vrijdagavond.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef richolio het volgende:
Ik roddel met DjeDje altijd over jullie allemaal
haha kkiquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Doe ik niet meer manquote:
Elan schijnt hier toch te willen blijven helaasquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ga zo boodschappen doen en ik verwacht dat iedereen weer normaal doet als ik terug ben en dat tuig opgerot is
Watquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naja ik kan natuurlijk net als jou zeggen dat ik het niet meende. Maar wie zou mij geloven, jij in ieder geval niet.
Het is een eindeloze discussie met 2 meningen. Ik hou er over op. Enige wat ik nog kwijt wil is dat het inderdaad zielig is om zoiets te zeggen, maar je hebt laten blijken dat het werkte, de "ik weet hoe ik je moet pakken" strategie. Je had kunnen denken "die domme kut puber ik laat haar lekker lullen, want ik weet zelf beter". Dus voor de volgende keer(niet door mij), ga er niet op in.
Neuken?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oké. Ik ken je verder niet dus jouw feestje mang
Die grap van Speld is wel tofquote:Op maandag 15 februari 2016 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe ik niet meer manerg irritant hoe ignorant de helft daar is
ik dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Als je Opso terug neemt moet je Stimo er bij nemen voor de duidelijkheid.
Hopelijk houd je dan wel wat van je curves.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:46 schreef Crip het volgende:
[..]
ooit als ik dun ben ga ik me ook zo lkkr voelen en ga ik kapsones krijgen
wie weetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hopelijk houd je dan wel wat van je curves.
De échte Rotterdamse club doet het beter. (sparta)quote:Op maandag 15 februari 2016 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die grap die feyenoord momenteel uithaalt, die is pas tof![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |