Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Was je een beetje aangeschoten waardoor je te eerlijk werd?
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefdequote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je dat gehaat aub naar een ander topic verplaatsen?Dit is een plek van liefde.
Lekker ding.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
Oh leuk, welke film?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Hey lieverd
Ik zit nu in de bios, de film begint zo
Doe maar uit vetquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
dat is geen roddelen
Stijfje gekregenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je eens helemaal bedolven in gehaktballen uit liefde
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?quote:
Dat zal altijd wel gebeuren tijdens meetings tussen kleine of grote groepen FOK!kers.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Nah, als ik met mensen afspreek die ik van fok ken zal er vast weleens over iemand gesproken worden
Zal mn eigen vet gebruiken voor jouquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Dit is de eerste keer liegenaarquote:Op maandag 15 februari 2016 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug mag
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gehaktballen uit het vet zijn toch wat beter.
Zelfde hier, zelfs in de supermarkt, die kassabediende was het met mij eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh doe ik ook hoor, ik roddel altijd over stimo.
Ohquote:Op maandag 15 februari 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb toch ook geen hekel aan d'r?
Gisteren bij -strawberry-quote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Crip het volgende:
Heeft iemand hier wel eens tributes gedaan?
Oké. Ik ken je verder niet dus jouw feestje mangquote:Op maandag 15 februari 2016 13:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer liegenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |