SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus iedereen die jou niet vermaakt kan net zo goed wegblijven?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan d'r ze voegt alleen geen kut toe
Dan kan je net zo goed wegblijven
Waarom zou ik iets aanpassen wat zooooooo waar isquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Crip het volgende:
Noel je moet echt eens leren om tt aan te passen
Laat maar zitten danquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Als je Opso terug neemt moet je Stimo er bij nemen voor de duidelijkheid.
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee. Opso schijnt ene richolio oid (wat overigens geen KLB'er is) geappt te hebben vanwege de hele Elan vs de hele wereld-discussie.
Daar maakt Elan het maximale van uiteraard.
daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets aanpassen wat zooooooo waar is
Nee hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dus iedereen die jou niet vermaakt kan net zo goed wegblijven?
Dit is wel de liefste fittie ooit danquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou poepoe sinds wanneer mag je niet in andere sc's posten.
shhhquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb Crip geappt dat hier fittie was en toen zijn we hier samen gaan posten, omdat we alleen niet durfden.
Dan snap ik dat jij hier niet geaccepteerd wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.
Alleen als jij sterftquote:Op maandag 15 februari 2016 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Als je Opso terug neemt moet je Stimo er bij nemen voor de duidelijkheid.
Jij vindt dat ze niks toevoegt en daardoor kan ze beter wegblijven, als zij het nou leuk zo vind?quote:
het is maar fok!quote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet iets wezenlijks toevoegen blijkbaar.
haat nog welquote:Op maandag 15 februari 2016 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar fikkie dat haat bij jou diep zit is wel te merken. Over mij roddelen tijdens het uitgaan, hoe sneu ben je dan.
Crip's gangquote:
Laten we dat vooral niet doenquote:
Dan moet ze dat lekker doenquote:Op maandag 15 februari 2016 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jij vindt dat ze niks toevoegt en daardoor kan ze beter wegblijven, als zij het nou leuk zo vind?
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef NoelGallagher het volgende:
Ruzie maken doen jullie maar in een ander topic. Ik wil mijn topic graag schoon houden
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
Echt hequote:
hey schatquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
Kan me niet herinneren?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb je echt geroddeld over een FOK!ker tijdens het uitgaan?
Dan heb ik er niks meer aan, dan maakt het mij niet uit waar jij post.quote:
Maar dat is ook zeer kinderachtigquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Jijquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Dit is wel het treurigste wat ik heb meegemaakt sinds JNG SC
Jullie.
hjbquote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Laten we dat vooral niet doen
Haha aldus jij die elk topic hier vraagt of Opso terug magquote:
Hhaha lesbo'squote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt he
Alleen met groepje bewust andere SC verpesten mag niet.
Zo werd half VBL eens verbannen omdat ze de Lesbo-chat verneuken met seksistische grappen.
Alleen maar liefde, daarom mag je ook niet weg gaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:39 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens, stamgasten, wat is het verhaal hierachter:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |