Nog nooit gehadquote:Op maandag 15 februari 2016 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het stom dat ze de Mokka niet meer maken!
Hm dat wist ik nietquote:
Halfvol bedoel jequote:Op maandag 15 februari 2016 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm dat wist ik niet
Ik drink alleen mager
Ben al 8 jaar loyaal.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Enige loyaliteit is jullie inderdaad vreemd. Anders zou je wel gewoon in KLB posten.
Opdonderen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben al 8 jaar loyaal.
Ik kom hier toch niet met verkeerde intenties?
Er staat Mager op de verpakkingquote:
Heb uit betrouwbare bronquote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanovinniegod heeft ons allen al streng toegesproken
Snap dat nooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er staat Mager op de verpakking![]()
Maar erg mager is chocomelk natuurlijk nooit
Maar koude choco is toch niet te nassen. Vooral niet uit zo'n pakquote:Op maandag 15 februari 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Drink ik echt maar 1x per 2 jaar
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronvernomen dat hij onderaan in de pikorde van moderators staat en dat aan zijn modden niet al teveel waarde gehecht hoeft te worden.
Mwah, ik drink niet per se mager omdat ik denk dat et beter is. Maar ala ik dan toch eens zin in chocomel heb waarom dan niet met de minste calorieenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap dat nooit.
Net als mensen die margarine smeren omdat het beter zou zijn.
Eet/drink je toch wat minder op een dag.
Mweh. Doe mij maar gewoon een pak van Chocomel.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Elan het volgende:
Zelf chocolademelk maken met cacao is ook lekker.
Dat deed toch al niemand.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb uit betrouwbare bronvernomen dat hij onderaan in de pikorde van moderators staat en dat aan zijn modden niet al teveel waarde gehecht hoeft te worden.
Toen in de tijd vbl verhuisde naar het lesbeau topic kreeg ook iedereen een ban. Als de crew nu hier zegt dat we klb gekkies moeten accepteren meten ze met twee maten.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kanovinniegod heeft ons allen al streng toegesproken
Is ook niet leuk meeposten maar louter geklier, tt's kapen en meer van zulke onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen in de tijd vbl verhuisde naar het lesbeau topic kreeg ook iedereen een ban. Als de crew nu hier zegt dat we klb gekkies moeten accepteren meten ze met twee maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |