Ja, ik vind van wel. Vooral bij tomatensoep en kippensoepquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Crip het volgende:
[..]
huh kruidenboter ;o Nooit gehoord dat iemand dat doet, is dat lekker?
50 dacht ik?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Mandaat is de bevoegdheid om in naam van een ander te handelen, maar zonder de daarbij horende verantwoordelijkheid. Bij mandateren worden geen bevoegdheden overgedragen. De mandaatgever blijft zelf bevoegd. Dit in tegenstelling tot delegeren, wat wel het overdragen van bevoegdheden betekent, inclusief de verantwoordelijkheid. Een mandaatgever blijft bevoegd de gemandateerde bevoegdheid zelf te hanteren.
2 linkerhanden for lifequote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja maar wij hadden het over a-technisch zijn
waar hadden we het ook al weer over?quote:
Gebakken, gekookt of rauw?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gatverdamme, moedermelk producten, een ei doe ik wel eens in mijn soep
over mijquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar hadden we het ook al weer over?
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ookquote:
omdat? Moet die maar niet aan de drugsquote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True. Maar op zo'n leeftijd (hij was best oud toch?) nog zwaar aan de speed zitten, jaaa dan kun je het misschien wel een keer verwachten?
Maakt het niet minder erg hoor.
quote:
Gekookt ei in pindasoep? Haha wtfquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gekookt, in den kippensoep, pindasoep, of bij een noodlesoep, gepocheerd mag ook![]()
reepjes omelet zijn ook wel lekker in soep
dat is sowieso niet goed voor je hartquote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en rond je 50e vol aan de pep zitten schijnt niet zo goed voor je hart te zijn.
Ja zonder verantwoordelijkheid kun je niet zelfstandig zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 12:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind je verantwoordelijkheid belangrijk?
Alcohol is ook drugs en bejaarden drinken juist vaak de sterkere soorten zoals jenever enz.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Voor z'n nabestaanden. Sneuquote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omdat? Moet die maar niet aan de drugs
Slaap er echt geen seconde minder om
Mijn hart is dan fucking sterk Gquote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is sowieso niet goed voor je hart
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:28 schreef TARDIS. het volgende:
Hey madeliefff leuke nieuwe foto op Whatsapp hoor
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niksquote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn hart is dan fucking sterk G
Hoge bloeddrukquote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat van mij ook, klopte zo 210 in rust en ik merkte niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |