Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.quote:
Islam = Economiequote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft.
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Nou, ik had we dus geen last van.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Duizend keer gemeld in FB en BUG, maar maakt niemand ene reet uit. Überhaupt alle feedback waar ik mee kom over mobiel fokken wordt genegeerd, ondanks dat dan een boel mensen reageren dezelfde klachten te hebben.
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Euribob het volgende:
Nou, dat gelul dat je op je telefoon de OP niet meeneemt kan nou ook wel eens afgelopen zijn.
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vervelender nog is de onmogelijkheid om via mobiel uit een gesloten topic te quoten.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Is het gefixed ja? Zelf nog niet gemerkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou, ik had we dus geen last van.
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit was mijn meest recente klacht in BUG.
Dit is echt op geen enkele manier gevat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
In een markt van perfecte competitie zou ik dus al geweten hebben dat je dit plaatje ging posten.quote:
Hoho, therapeut met experimentele en ongebruikelijke methodes.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Inefficiente marktenquote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Economisch gezien omdat het een inefficiëntie is waardoor er geen welvaartsmaximalisatie plaats heeft. In de heilige graal, een markt van perfecte competitie, zijn alle winsten nul.
Wat niet meer dan terecht zou zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze negeren je denk ik omdat je Economie studeert.
Het sluit wel aan bij de stelling die ik eerder poneerde in reactie op Euribob.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is echt op geen enkele manier gevat.
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Die verkrachter die Reya net postte heeft wel -echt- een grafkop zeg.
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het resultaat van 7 dagen per week fastfood.
Voorkomt een hoop flitskapitaal en andere negatieve SP-associaties bij de beurs.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
De grootste vriend van elke vastgoedboy.
Toch voornamelijk vet voedsel.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:35 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Plus heroïne, meth en minderjarige meisjes aanranden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |