Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Gutmensch het volgende:
Hey Metropole in Nieuwsuur, dat is nu de dichtstbijzijnde leuke kroeg voor mij.
Op een meter of 100.
Ja.quote:
Wie werkt er dan ook in de horeca?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja.
Die van mij is nu gerechten aan het serveren voor verliefde stelletjes. Niet dat ie dat voor mij doet.
De Steenstraat lijkt wel wat op de Bloemerstraat ja. Maar dit is echt wel een goeie bar.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de rest zitten daar toch ook alleen maar koffiebars en van die Balkantenten waar je moet drinken in TL-licht?
Komende dagen een stuk windstiller, gelukkig.quote:
quote:fokzine.net/p/11s.gif[/img] Op zondag 14 februari 2016 22:17 schreef Gutmensch het volgende: [..] Wat is een uitwendige anus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Beter om te lezen dan om te zien.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eh ok. Dit had ik niet moeten vragen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]Ok, bedankt voor deze informatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Kaas- het volgende:
Goede zaak Nautilus en Tchock. De desbetreffende dames ook al op jullie of wordt daar aan gewerkt?
Leuk hoor. Al lang of sinds kort?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Beroepsdeformatie natuurlijk hier hè....quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Ik zet het toch in spoilertags en jullie zagen op welke vraag ik reageerde, stelletje geitebreiers.
Zozo. Rebels.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaGister en vandaag bij haar geweest. Al was dat niet om valentijn, want dat boycotten we.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |