Het is een teken...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:00 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Hongkong madonna
Dit stormlooptopic
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.quote:
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bentquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 2e keer in 3 weken strontverkouden en een keer echt de boel uitzieken zou wel prettig zijn.
Dat kwakkelen is niks...
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan kan het maar beter 1 keer flink doorzetten en dat je er dan weer voor 5 jaar vanaf bent
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Graag, ik ben normaal zelden of nooit ziek of verkouden...
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...quote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf nog te zeggen dat ik nooit verkouden ben, dat is de goden verzoeken.
ah gossiequote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kruip onder de wol, met veel tissues en een bak gloeiendhete thee...
Beetje uit de buurt van Symph blijven danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph ging dit weekend hier ook al op zoek naar paracetamol, die is ook zeker niet fit, ik ben het virus gelukkig weer helemaal kwijt
Er staat heel weinig onder de spoiler hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 20:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga pas klikken als ik de serie heb uitgekeken, ik hoop vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Er staat heel weinig onder de spoiler hoor, maar deze niet lezen tot je alles gezien hebt...
Die laatste is een film neem ik aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgende Filmtip!
moeite waard!
da's inmiddels geregeldquote:Op zondag 14 februari 2016 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje uit de buurt van Symph blijven dan
Je hebt hm al uitgekekenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]nog een serie erachteraan was teveel van het goede
![]()
Maar deze week weer verder met Suits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |