Hennie Huisman?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hennie over Ajax te zeggen heeft
Dat boeit mij geen reet. Wel boeiender dan wat jij te melden hebt, maar tochquote:
Vannacht aan de galg gehangen door een paar Rotterdammers. RIPquote:
Geef mij nou geen hoop.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:37 schreef Tagliano het volgende:
Dat zou toch wat zijn, als Frank nu stiekem in onderhandeling is met een of andere buitenlandse club
Stukje positiviteit op FOK! hoort erbij tegenwoordigquote:
FOK! is FOK! niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Stukje positiviteit op FOK! hoort erbij tegenwoordig
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben de enige die Excelsior - Ado kijkt hier
Misschien kijk ik straks mee als het potje op Foxie 1 beslist isquote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij met de goal van Jansen. Denk je dat het erin zit dat ze nu wel de nul houden?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wedstrijd boeit mij echt geen ene reet.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kijk ik straks mee als het potje op Foxie 1 beslist is
Dat heb ik met ADO en Excelsiorquote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wedstrijd boeit mij echt geen ene reet.
ado heeft vaker voorgestaan. Punt is dat ze door moeten blijven voetballen en niet achterover moeten gaan leunen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval erg blij met de goal van Jansen. Denk je dat het erin zit dat ze nu wel de nul houden?
Omgquote:Op zondag 14 februari 2016 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf nu al twee wissels bij Excelsior
Simpele overwinning Feyenoord.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is toch geen overtreding, joh.
Zevende nederlaag op rij als er nu verloren wordt toch? Dat is wel echt bizar.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:45 schreef RvLaak het volgende:
Feyenoord zou ook eens in Zwolle winnen
Over Ajax valt weinig te vertellen dus daar heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je al in het Ajax topic gezocht?
Dat sowieso...quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zevende nederlaag op rij als er nu verloren wordt toch? Dat is wel echt bizar.
Niets wat je niet zou verwachtenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
Gebeurt er nog wat bij Feyenoord jongens?
Man Utd, die kent u niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Bij een topclub zou de positie van de trainer na zeven nederlagen onhoudbaar zijn. Of eigenlijk na vijf al.
Vaak is drie keer genoeg geweestquote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Bij een topclub zou de positie van de trainer na zeven nederlagen onhoudbaar zijn. Of eigenlijk na vijf al.
Licht?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, nooit geweest ook. Vind het gewoon een leuke club, maar mijn hart licht in de Kuip
Wat wil je dat ik nu doe? Mijn gelijk hard gaan vieren of moet ik troost bieden in relativerende vorm?quote:
Jan de Jange hield het zo lang niet volquote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Dat eerste.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik nu doe? Mijn gelijk hard gaan vieren of moet ik troost bieden in relativerende vorm?
Je moeder is ook een beer van een vent, die zetten we toch ook niet in oranje.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beugelsdijk in Oranje hoor jongens. Beer van een vent
Hier moet je toch niet over twijfelen johquote:Op zondag 14 februari 2016 14:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs na twijfel de verkeerde gekozen blijkbaar
doen wat we al een tijdje doen onder Gio, geen ene kut ervan kunnen.quote:
Zou niet moeten, toch krijg ik het m'n kop niet inquote:Op zondag 14 februari 2016 14:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier moet je toch niet over twijfelen joh
Je zegt toch ook niet lichen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOM WE GAAN RELLENquote:Op zondag 14 februari 2016 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / FEIJENOORD #1798: Zondag de koppies niet laten hangen
quote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef Brammess het volgende:
GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoog genoeg voor een huldiging op de Coolsingelquote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveelste staat Feyenoord als ze vandaag verliezen?
Zesde, als NEC wint van PSV zevendequote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik denk al onder Twente.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahaha wat een genot.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zesde, als NEC wint van PSV zevende
Zullen we hem uitlachen?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
Volgens Stijn ging Feyenoord simpel winnen.
Voeg hafcfan toe aan dit rijtjequote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik dacht dat ook. Maar ik was er van uitgegaan dat Tapia zou spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:53 schreef Cavaliers het volgende:
Het kleedt ook zo slank afquote:
Die zegt al 4 weken dat Feyenoord nu echt gaat winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:55 schreef Cavaliers het volgende:
* Cavaliers lacht en wijst naar Ajacied422
Gio mag mee?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken nog wel een bejaardetehuis in Zwolle waar ze Kuyt achter kunnen laten vanmiddag.
Eens heeft hij een keer gelijk natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zegt al 4 weken dat Feyenoord nu echt gaat winnen.
Had toch een wedje moeten zetten met je denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorige week zei ik dat niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En waar lijkt het nu naar?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet gingen verliezen lul
Hopelijk zal die overwinning eerder in zicht komen dan de 10e plaatsquote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens heeft hij een keer gelijk natuurlijk.
Ff kijken wanneer ze Cambuur krijgenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens heeft hij een keer gelijk natuurlijk.
(0)10 hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk zal die overwinning eerder in zicht komen dan de 10e plaats
Lekker samen met Frank praten over antivoetbalquote:Op zondag 14 februari 2016 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die mag naar het verzorgingstehuis voor de labiele mens.
Ja kijk jij ffquote:Op zondag 14 februari 2016 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff kijken wanneer ze Cambuur krijgen
Voor Feyenoordfans wel, ondanks de titelaspiratiesquote:Op zondag 14 februari 2016 15:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Als Feyenoord vanaf nu alles zou verliezen en de 2 bekerwedstrijden wint, is het seizoen dan toch geslaagd?
Vertel mij meerquote:Op zondag 14 februari 2016 15:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Excelsior - Ado is maar weer eens het bewijs dat kunstgras niet goed is voor voetballers.
Prijs is prijs.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voor Feyenoordfans wel, ondanks de titelaspiraties
pec schoot tegen hafc niet eens op goal.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs Ajax liet zich niet wegspelen door PEC.
toen werd hij zeker met pec en veren het topic uitgejaagd? xdquote:Op zondag 14 februari 2016 15:02 schreef GGMM het volgende:
Stijn noemde PEC Zwolle vroeger altijd sPECnek.
Ado zakt weer ver terug. Excelsior maakt het spel.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zou wel ernstig zijn tegen dit debiele Excelsior
Geef Gio wat tijd. Dit seizoen maakt het verder allemaal toch niet meer uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ben toch benieuwd of Gio na vandaag op straat staat. Je speelt tegen PEC Zwolle B, laten we dat niet vergeten.
lucky jijquote:Op zondag 14 februari 2016 15:04 schreef Tagliano het volgende:
Komt er bijzonder goed vanaf met geel
Colombiaanse toestanden. Straks vermoorden ze nog een speler.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:05 schreef Raptor1985 het volgende:
Vanavond in Rotterdam: Spelersbus Feyenoord aangevallen door fans.
Vermeer wordt opgehangen?quote:Op zondag 14 februari 2016 15:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Colombiaanse toestanden. Straks vermoorden ze nog een speler.
Colombiaanse toestanden heb je alleen in de b-sport wielrennen. DopingGenot.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Colombiaanse toestanden. Straks vermoorden ze nog een speler.
Geen woorden maar daders.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:08 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Precies! Geen daden maar woorden.
Vind je?quote:
Jij bent de enige die dat wat boeitquote:Op zondag 14 februari 2016 15:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Whahahahaha Duplan geeluhuh...
Dikke lulquote:Op zondag 14 februari 2016 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat wat boeit
Zo zag het er op mijn beeldbuistv ook altijd uit.quote:
KNJB020quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar toch zitten we er al 4 jaar mee.
Leuk, leukquote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij slaat de Spijker op zijn kop.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Spijkerman zegt overigens gewoon eerlijk dat met name de eerste helft bijzonder kut was. Wat een verademing
Nais.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was een parodie.quote:
tong80quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een parodie.
Waar is tong eigenlijk? Hij zou een dag-ban krijgen, wat ook volgens de nieuwe banregels is, maar hij is na 3 dagen nog steeds niet terug.
Die heeft nog steeds een ban.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een parodie.
Waar is tong eigenlijk? Hij zou een dag-ban krijgen, wat ook volgens de nieuwe banregels is, maar hij is na 3 dagen nog steeds niet terug.
Ik heb het in Hools gevraagd. Daar reageren 3 mensen per dag dus zo snel zal het niet gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op je kundigheid en verwacht een gedetailleerd eindrapport van je later op deze dag
Feyenoord doet ook pijn aan mn ogen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Sommige users doen echt pijn aan je ogen.
Dus NEC wint.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:30 schreef GGMM het volgende:
Locadia gaat starten.
* GGMM lacht Cavaliers uit
Ik zie niet echt een verband tussen de overwinning van Ajax en een aanstaand verlies van PSV.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat verwacht je wel als je ziet hoe Ajax wint.
Jij houdt er echt de meest domme redeneringen op na.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat verwacht je wel als je ziet hoe Ajax wint.
Ik wil. Zo gaat dat meestalquote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een verband tussen de overwinning van Ajax en een aanstaand verlies van PSV.
Ik denk niet dat een team met Bram van Polen in duizend jaar kampioen zou worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:33 schreef Brammess het volgende:
Hoe makkelijk zou het Eredivisie blessureleftal kampioen worden?
Hahn
Tete - Bruma - Riedewald - Van Polen
Mahi - Guardado - Saymak
Raschica - Solanke - Lestienne
Bedankt Tom.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Locadia en Willems starten.
Oh ja die kan ik weer wegdoen.quote:
Godverdekut, dat gaat me weer punten kosten in de managerquote:
Helemaal mee eens. Vooral Willems.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:34 schreef tompsv18 het volgende:
Onbegrijpelijk dat Locadia en Willems starten.
Nee hoor, die komt er in de tweede helft gewoon in en scoort 4 keer.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godverdekut, dat gaat me weer punten kosten in de manager
Uiteraardquote:Op zondag 14 februari 2016 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Tom.
Ik neem aan dat je op PSV.netwerk ook je onvrede geuit hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |