Leuk, leukquote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Maar toch zitten we er al 4 jaar mee.
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij slaat de Spijker op zijn kop.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:18 schreef Tagliano het volgende:
Spijkerman zegt overigens gewoon eerlijk dat met name de eerste helft bijzonder kut was. Wat een verademing
Nais.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit was een parodie.quote:
tong80quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een parodie.
Waar is tong eigenlijk? Hij zou een dag-ban krijgen, wat ook volgens de nieuwe banregels is, maar hij is na 3 dagen nog steeds niet terug.
Die heeft nog steeds een ban.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een parodie.
Waar is tong eigenlijk? Hij zou een dag-ban krijgen, wat ook volgens de nieuwe banregels is, maar hij is na 3 dagen nog steeds niet terug.
Ik heb het in Hools gevraagd. Daar reageren 3 mensen per dag dus zo snel zal het niet gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik reken op je kundigheid en verwacht een gedetailleerd eindrapport van je later op deze dag
Feyenoord doet ook pijn aan mn ogen.quote:Op zondag 14 februari 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
Sommige users doen echt pijn aan je ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |