Dat sowieso...quote:Op zondag 14 februari 2016 14:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zevende nederlaag op rij als er nu verloren wordt toch? Dat is wel echt bizar.
Niets wat je niet zou verwachtenquote:Op zondag 14 februari 2016 14:47 schreef Kopsterk het volgende:
Gebeurt er nog wat bij Feyenoord jongens?
Man Utd, die kent u niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Bij een topclub zou de positie van de trainer na zeven nederlagen onhoudbaar zijn. Of eigenlijk na vijf al.
Vaak is drie keer genoeg geweestquote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Bij een topclub zou de positie van de trainer na zeven nederlagen onhoudbaar zijn. Of eigenlijk na vijf al.
Licht?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, nooit geweest ook. Vind het gewoon een leuke club, maar mijn hart licht in de Kuip
Wat wil je dat ik nu doe? Mijn gelijk hard gaan vieren of moet ik troost bieden in relativerende vorm?quote:
Jan de Jange hield het zo lang niet volquote:Op zondag 14 februari 2016 14:48 schreef Kopsterk het volgende:
Dat eerste.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik nu doe? Mijn gelijk hard gaan vieren of moet ik troost bieden in relativerende vorm?
Je moeder is ook een beer van een vent, die zetten we toch ook niet in oranje.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beugelsdijk in Oranje hoor jongens. Beer van een vent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |