Meer in het rijtje hobiequote:Op zondag 14 februari 2016 13:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Plaatsen we deze in het rijtje "qua blijkelijk"?
Okay okay, die had ik verdiend.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik sta steeds meer verbaast van jouw posts
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Okay okay, die had ik verdiend.
jij had het fout ha!quote:Op zondag 14 februari 2016 13:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hey, jij hebt dit besloten... Nu niet weglopen voor je verantwoordelijkheid
Ik hoef het ook niet te snappen. Voel je maar niet zo aangevallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt hier juist niet gedaan. Typerend dat de niet-stadionbezoekers de doekjes niet snappen.
Wat heb jij met aids?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:33 schreef Brammess het volgende:
Ik keek een kwartier naar zender 422 en heb me uitstekend vermaakt.
Nu weer terug naar dit stukje aids.
Oh jij gaat ineens bepalen hoe het hier gaat?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Zouden de persoonlijke vetes even ergens anders gevoerd kunnen worden
Graag ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Ik stel slechts een vraag, en ja ik zou het wel prettig vindenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh jij gaat ineens bepalen hoe het hier gaat?
Nou nou nouquote:Op zondag 14 februari 2016 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
Jezus. Welke teringdebiel heeft de TT bedacht?
De boodschap is duidelijk, maar laat de mods bepalen hoe dat nou zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:34 schreef Tagliano het volgende:
Primaquote:Op zondag 14 februari 2016 13:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk, maar laat de mods bepalen hoe dat nou zit.
Het was vreselijk om naar te kijken. Van beide kanten.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Heerenveen van je maakte wel indruk
Man wat was dat een kutwedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat Heerenveen van je maakte wel indruk
Oohquote:Op zondag 14 februari 2016 13:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De boodschap is duidelijk, maar laat de mods bepalen hoe dat nou zit.
Infiltrantquote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Cavaliers het volgende:
Iemand is kritische posts aan het verwijderen. Ik dacht dat Drizzt mod-af was?
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was vreselijk om naar te kijken. Van beide kanten.
Een makkelijke 3-0 maakt elke wedstrijd als supporter een stuk leukerquote:
Kun jij niet beter op hem gaan zitten? Weet je zeker dat hij nooit ontsnapt. Gewoon een suggestie hoor.quote:
Liever dan 0-0 ja, maar daar is het meeste ook wel mee gezegd denk ikquote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Een makkelijke 3-0 maakt elke wedstrijd als supporter een stuk leuker
Ik ben dan ook gezapt naar de eerste overwinning voor iPad Gary.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
Een makkelijke 3-0 maakt elke wedstrijd als supporter een stuk leuker
http://live.foxsports.nl/live/enhanced/1/?v=711743quote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
iemand streampje voor mij van Feyenoord zo?
tnx
foxsports.nlquote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
tnx
Deze is veel beterquote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/live/enhanced/1/?v=711743
Ik heb je post de tijd gegeven, maar opnieuw moest er niemand lachen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun jij niet beter op hem gaan zitten? Weet je zeker dat hij nooit ontsnapt. Gewoon een suggestie hoor.
Dan hebben we iets gemeen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb je post de tijd gegeven, maar opnieuw moest er niemand lachen.
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje okéquote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Kingflopland'.
Dat is duidelijk crewbash.
Is gewoon op TV te zien, op FOX.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
tnx
Oké doublekneusquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje oké
Joh het was ook maar een garpje xDquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje oké
Past zich aan aan de wedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mensonterende sfeer hangt er in dit topic.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kan het ook niet meer aanzienquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank zit thuis op de bank toch? Zogenaamd ziek.
Kom er maar in Drizzt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:41 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat de orde wordt hersteld in dit topic. Dit escaleert volledig.
Ik zou lekker de tweede helft ook kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nog even de eerste helft Arsenal - Leicester af, en dan kom ik even mee kijken naar dit wedstrijdje
Hoeveel staat het bij Leisester?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nog even de eerste helft Arsenal - Leicester af, en dan kom ik even mee kijken naar dit wedstrijdje
Ach, in de rust heb ik niet zoveel te doen. Is het zo beroerd ja?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou lekker de tweede helft ook kijken
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Leisester?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nog erger dan dat.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, in de rust heb ik niet zoveel te doen. Is het zo beroerd ja?
Beroerd is een understatementquote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
joh stel je aan.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bent weer aan het stoken, oké
Verharding van de samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
0-0quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Leisester?
Een show van Dolf Jansen is nog beter te doen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dolf Jansen zelf is nog beter te doenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een show van Dolf Jansen is nog beter te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zou jij dit opgelost hebben als mod?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Tsjongejongejongejongejonge.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht. De kansen willen er alleen niet in.
Nou loop je te klotenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ajax speelt niet slecht. De kansen willen er alleen niet in.
Scrummie niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ze hebben betaald om hier naar te kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Ook aan mij?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
ik heb echt een hekel aan heel veel mensen hier.
Ga dan wegquote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
Zou je denken?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij is er gescoord bij Leicester
Nee, bij Arsenal. Bij Leicester is niemand.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef hafcfan het volgende:
Volgens mij is er gescoord bij Leicester
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef GGMM het volgende:
VIRTUEEL EERSTE!!
ARE YOU WATCHING PSV????????
Dat is bij Hateboer vaak beter dan dat hij wel wat doetquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier heeft psv niet van terug.
Wilde nog een streampie voor je fixen. Maar zak in elkaar.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
MAD MAD JELLY JELLY ???quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef Scrummie het volgende:
ik ga een ban krijgen vandaag en ik geef geen fuck, de tyfus voor alles
jij bent wel lief.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wilde nog een streampie voor je fixen. Maar zak in elkaar.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Het staat 0-1 voor Ajax dus ik kijk weer.
Schöne/Klaassen was de enige kans tot dusver van Ajaxquote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Pure stront, Ajax nog geen kans gehad. Maar meestal is de eerste kans bij Ajax een doelpunt, dus dat doen ze wel knap.
Beterschap.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
mwoh. longonstekening en al 5 dagen in bed inmiddels.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Mani89 het volgende:
Het staat 0-1 voor Ajax dus ik kijk weer.
Halve kans. Maar goed, denk wel dat Ajax gaat winnen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schöne/Klaassen was de enige kans tot dusver van Ajax
Je hebt niet eens gekeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Pure stront, Ajax nog geen kans gehad. Maar meestal is de eerste kans bij Ajax een doelpunt, dus dat doen ze wel knap.
Ga Rome bezichtigen man.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:48 schreef hafcfan het volgende:
Rust bij Leicester. Nu moet ik dit kijken rip
Moet wel lukken in een kwartiertje jaquote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga Rome bezichtigen man.
Die stad ken ik al te goed.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga Rome bezichtigen man.
Behalve natuurlijk de stoplichten... Vergeet vooral de stoplichten niet...quote:Op zondag 14 februari 2016 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
alles is pauper in en rond almelo
Laat je toch niet kennen man.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik woon niet rond Almelo dom varken
Je bent pas 2 maanden lid.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:51 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zelden zo'n dramatische sfeer geweest in het live-topic. Zie Groningen ook niet meer gelijk maken trouwens.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Zo zie je maar dat Hennie een tactisch genie is
Jij bepaalt niet wat ik doe.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks allemaal Excelsior - Ado Den Haag kijken.
Ik denk dat ik die toch net even overslaquote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We gaan al lachen in Zwollequote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo lang duurt de competitie niet eens meer. Nog een paar van dit soort zaadpotjes winnen (inclusief in Eindhoven) en Ajax is toch gewoon weer kampioen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:53 schreef Tagliano het volgende:
Zo zie je maar dat Hennie een tactisch genie is
In Eindhoven kunnen ze nooit op een normale manier winnen. Hooguit op een manier als vorig seizoenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zo lang duurt de competitie niet eens meer. Nog een paar van dit soort zaadpotjes winnen (inclusief in Eindhoven) en Ajax is toch gewoon weer kampioen.
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die toch net even oversla
Zelf weten.quote:
Ik kan niet wachten Haagse.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gewoon zoals vandaag spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In Eindhoven kunnen ze nooit op een normale manier winnen. Hooguit op een manier als vorig seizoen
Dat moet ik hebbenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat boek had 300 vagina's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |