Dan hebben we iets gemeen.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb je post de tijd gegeven, maar opnieuw moest er niemand lachen.
'Kingflopland'.quote:
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje okéquote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Kingflopland'.
Dat is duidelijk crewbash.
Is gewoon op TV te zien, op FOX.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
iemand streampje voor mij van Feyenoord zo?
tnx
Oké doublekneusquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje oké
Joh het was ook maar een garpje xDquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh crewbash, gewoon een leuk naamgrapje oké
Past zich aan aan de wedstrijdquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mensonterende sfeer hangt er in dit topic.
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mensonterende sfeer hangt er in dit topic.
Die kan het ook niet meer aanzienquote:Op zondag 14 februari 2016 13:40 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Frank zit thuis op de bank toch? Zogenaamd ziek.
Kom er maar in Drizzt.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:41 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd dat de orde wordt hersteld in dit topic. Dit escaleert volledig.
Hallo vriendquote:
Ik zou lekker de tweede helft ook kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nog even de eerste helft Arsenal - Leicester af, en dan kom ik even mee kijken naar dit wedstrijdje
Hoeveel staat het bij Leisester?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk nog even de eerste helft Arsenal - Leicester af, en dan kom ik even mee kijken naar dit wedstrijdje
Ach, in de rust heb ik niet zoveel te doen. Is het zo beroerd ja?quote:Op zondag 14 februari 2016 13:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou lekker de tweede helft ook kijken
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hoeveel staat het bij Leisester?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |