SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
oooh het was Eritrea, geen Ethiopië. ach het is beide oost Afrika.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Eritreeèr met Lokje.
Lekker fair trade bier uit een kalebas drinken toch.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
oooh het was Eritrea, geen Ethiopië. ach het is beide oost Afrika.
http://www.djebena.nl/quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:07 schreef Crack_ het volgende:
Linkje Kaneel, ik wil er ook heeeeen?!
Als ie website heeft
Er zit hier een Afrikaans restaurant, van meerdere landen en op de ramen hangen de vlaggen en de vlag van Kaapverdië hangt gewoon op de kop.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker fair trade bier uit een kalebas drinken toch.
[..]
http://www.djebena.nl/
Omg, dat is de tent van collega.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker fair trade bier uit een kalebas drinken toch.
[..]
http://www.djebena.nl/
Schandalig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Er zit hier een Afrikaans restaurant, van meerdere landen en op de ramen hangen de vlaggen en de vlag van Kaapverdië hangt gewoon op de kop.
Wat grappig.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omg, dat is de tent van collega.
Nouja, ex-collega. Is twee weken geleden gestopt om samen met der man? vriend? volledig daarop te gaan richten.
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar ik loop er altijd langs en ik stoor me er wel aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schandalig.
zou daar uit principe niet komen eten.
[..]
Wat grappig.
kleine wereld.
Is op zn tijd ook lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka vond het het leukst dat ze met haar handjes mocht eten.
Lekker kliederen.
Ik wil er binnenkort nog wel eens heen.quote:
ik wil ook romantisch uit eten en dan lekker kliederen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil er binnenkort nog wel eens heen.
Hou wel van dat eten
Zullen we samen gaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik wil ook romantisch uit eten en dan lekker kliederen.
Moet je de andere kant ook even wat zonlicht geven.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard groeit niet op alle plekken even snel.
Best vervelend. Het is nu ongelijk.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard groeit niet op alle plekken even snel.
Best vervelend. Het is nu ongelijk.
euw.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
Crack houdt niet zomaar van uiteten gaan nie
Ik las net een strip waarin een vagina met tanden een penis afbeet. :$quote:
Gewoon hentai zeker?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las net een strip waarin een vagina met tanden een penis afbeet. :$
lol wutquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las net een strip waarin een vagina met tanden een penis afbeet. :$
Daag slaap lekkerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik moet naar bed.
Slaap lekker Crackje en McGrath
Dat is hartstikke goed voor je keel!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
al dat deepthroaten is niet goed voor je keel hoor.
Trusten!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik moet naar bed.
Slaap lekker Crackje en McGrath
misschien ook maar eens aan beginnen dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daag slaap lekker
[..]
Dat is hartstikke goed voor je keel!
Vast paar leuke gedadigdenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien ook maar eens aan beginnen dan.
die komen hier niet meer.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
die komen hier niet meer.
iemand zei wel ooit toen ik in de trein zat en schor de telefoon op nam dat ik dan wat cactussen moest pijpen.
Ga je nog iets doen voor Valentijn?quote:
welke film was jequote:Op zondag 14 februari 2016 01:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
alweer terug
Naar bios dus rustig avondje
wowowowowowowoowowquote:
voetbal gaat voorquote:Op zondag 14 februari 2016 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wowowowowowowoowow
doe eens lief
is valentijn
kapot slaanquote:Op zondag 14 februari 2016 15:40 schreef Fokker101 het volgende:
Wat een kut wedstrijd. Ook wat relletjes tegen Ajax supporters een heeft beste tikken gehad.
pax is de verzender noch de ontvanger van die opmerking dus snap niet waarom je hem er bij haaltquote:Op zondag 14 februari 2016 16:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Pax kan zich hier niet in vinden
Omdat Pax mijn schatje is.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pax is de verzender noch de ontvanger van die opmerking dus snap niet waarom je hem er bij haalt
omdat fokker teveel drugs gebruikt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pax is de verzender noch de ontvanger van die opmerking dus snap niet waarom je hem er bij haalt
Ja man dikke pillen gehadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat fokker teveel drugs gebruikt.
Mwah 1e helft goed.. 2e helft weer kut. Wel lekker goaltje van Hoesen waren nog wel gevechtjes met Ajax supporters.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah 1e helft goed.. 2e helft weer kut. Wel lekker goaltje van Hoesen waren nog wel gevechtjes met Ajax supporters.
Zijn nog wel flinke klappen geweest. Ajax weer op de loop.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Vak II altijd gezeik met uitsupporters
Ja ik zag in een keer Z-side en die lui op de ring boven jullie naar de omloop stormenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn nog wel flinke klappen geweest. Ajax weer op de loop.
Stewards zijn alleen goed in regelneukenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef Paxcon het volgende:
Die stewards zijn ook echt nutteloos in deze gevallen
Welke omloop?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik zag in een keer Z-side en die lui op de ring boven jullie naar de omloop stormen
Die beneden bij Z sidequote:
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezagquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stewards zijn alleen goed in regelneuken
Als ik steward zou zijn zou ik bij enige vorm van geweld mooi weggaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezag
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik steward zou zijn zou ik bij enige vorm van geweld mooi weggaan.
Oh ja zag opeens ook allemaal gasten van andere kant Z-side mee doen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die beneden bij Z side
[..]
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezag
Vrijwillig steward zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef Paxcon het volgende:
Overigens zijn het bij Groningen voornamelijk vrijwilligers ook nog eens
Ja ik weet het niet...quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh ja zag opeens ook allemaal gasten van andere kant Z-side mee doen?
Wel gratis wedstrijdje kijkenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwillig steward zijn.
/shudder
Ja die werden geslagen.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet...
die van Ajax zaten in II en werden weggehaald door stewards maar weet niet precies wat er daarna allemaal gebeurde
Feyenoord gaat 9e eindigen.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Engeland wel met het rugby gewonnen.
Niet kunnen kijken door Feyenoord
2-4quote:Op zondag 14 februari 2016 18:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn weekend is weer helemaal goed!
Jij drinkt alleen maar bier gekkie.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zijn het vaak eens, maar deze mening deel ik helaas niet.
En baco.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij drinkt alleen maar bier gekkie.
Engeland heeft een ziek lekkere rugbyspelerquote:Op zondag 14 februari 2016 17:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft Engeland wel met het rugby gewonnen.
Niet kunnen kijken door Feyenoord
Is die ziek dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 19:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Engeland heeft een ziek lekkere rugbyspeler
Zij is het toetje.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka zegt al 2 uur dat ze een toetje voor me gaat maken.
Ze is echter nog niet van de bank gekomen.
Nu hoef ik niet meer
Vuige aap dat je bent.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij is het toetje.Valentijn en zo.
![]()
Je weet niets.quote:
Lewdboii.quote:Op zondag 14 februari 2016 20:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij is het toetje.Valentijn en zo.
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2016 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka zegt al 2 uur dat ze een toetje voor me gaat maken.
Ze is echter nog niet van de bank gekomen.
Nu hoef ik niet meer
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah.. het komt vast wel een keer goed
Oh nee hoor, ik denk dat het echt wel een keer goed komt.quote:Op zondag 14 februari 2016 21:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het sarcastisch was.
Oquote:Op zondag 14 februari 2016 21:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik denk dat het echt wel een keer goed komt.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik begin ziek te worden volgens mij
rip wp
Ook dat komt wel weer goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef wietparkiet het volgende:
ik begin ziek te worden volgens mij
rip wp
eyquote:
ja maar wil gewoon kunnen werken van de week en moet volgende week op vakantiequote:Op zondag 14 februari 2016 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook dat komt wel weer goedWas laatst ook heel erg verkouden, 5 dagen later was het weer weg.
Vakantie? Waarheen?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
ja maar wil gewoon kunnen werken van de week en moet volgende week op vakantie
Oh gezelligquote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
midweekje naar duitsland met de oldtimer en mijn broertje en zusje
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik ben stout geweest vanavont!
Jammer weer dit, heel jammer.quote:
Moet bekennen dat ik soms ook wel moet lachen om sommige mensenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
gelachen om fotos van gehandicapte met me neefje
en dat vond derest niet kunnen
oh sorry sterktequote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ey
[..]
ja maar wil gewoon kunnen werken van de week en moet volgende week op vakantie
dat is toch geen gehandicapt jochie dat is een kankerpatientquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[ afbeelding ]
we gingen dus stuk om deze
zelfde toch gewoon een ziekequote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch geen gehandicapt jochie dat is een kankerpatient
vind dat behoorlijk verschillend imo kanker is een ziekte geen handicapquote:Op zondag 14 februari 2016 22:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zelfde toch gewoon een zieke
ja mja is toch niet zo raar dat je lacht om DIE foto?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat behoorlijk verschillend imo kanker is een ziekte geen handicap
hhahahahahquote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godveredomme, ik ga dus altijdgeslaagd
wou op me schooldag doen en gewoon ziekmelden
is het die week dus vakantie![]()
weg vrije dag
op zich nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mja is toch niet zo raar dat je lacht om DIE foto?
Wat ben je toch ook een teringmongoolquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[ afbeelding ]
we gingen dus stuk om deze
LRquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een teringmongool
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja, eer maar lekker een haatzaaier
Ja dat is idd heel anders........quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee als je een ziek kind aan bedrading ziet snapt ik het wel
maar dit is gewoon grappig
ik lach omdattie een gekke bek trektquote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is idd heel anders........
lol r.i.pquote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok fijn. Krijg zo een foto van een dode kat om te kijken of mijn vaders kat het is.
hallo vriendquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een teringmongool
Strekte!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok fijn. Krijg zo een foto van een dode kat om te kijken of mijn vaders kat het is.
gelukkigquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het is haar nietVanavond ook melding gehad van iemand die denkt haar te hebben gezien, daar moet ik ook even wat mee doen.
Maar lag allemaal dicht in de buurt dus de dode kat had mijn pa's zijn kat kunnen zijn. Omschrijving voldeed wel.
Lijkt me zwaart kut als ik naar dode dieren moet gaan kijken met in mijn achterhoofd dat het de honden van mijn ouders zijnquote:
Hallo kameraad.quote:
Bah wat luguber. 'Hopelijk' hoef je het tenminste niet te bevestigen maar een fijn vooruitzicht is het zelfs dan nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Goed nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het is haar nietVanavond ook melding gehad van iemand die denkt haar te hebben gezien, daar moet ik ook even wat mee doen.
Maar lag allemaal dicht in de buurt dus de dode kat had mijn pa's zijn kat kunnen zijn. Omschrijving voldeed wel.
Ah, gelukkig maarquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond het ook niet prettig nee.. En het moest ook niet. Maar er stond dode kat gevonden en locatie en omschrijving van kat voldeed wel dus toch foto opgevraagd want die was er stond er.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me zwaart kut als ik naar dode dieren moet gaan kijken met in mijn achterhoofd dat het de honden van mijn ouders zijn
quote:
Nu hopen dat ze de kat is die een vrouw denkt te hebben gezien. Het is vlakbij mijn moeders huis! Dus ik ga echt zoeken van de week.quote:
Het moet inderdaad niet, maar als een van de honden van mijn ouders vermist is en er komt een berichtje dat voldoet aan hen beschrijving dan moet ik wel kijken van mezelfquote:Op zondag 14 februari 2016 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet prettig nee.. En het moest ook niet. Maar er stond dode kat gevonden en locatie en omschrijving van kat voldeed wel dus toch foto opgevraagd want die was er stond er.
Ik hoop met je mee!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nu hopen dat ze de kat is die een vrouw denkt te hebben gezien. Het is vlakbij mijn moeders huis! Dus ik ga echt zoeken van de week.
Ja dat vond ik dus ook. Daarbij vond/vind ik Poes heel lief dus ik wil ook wel weten wat er is gebeurd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het moet inderdaad niet, maar als een van de honden van mijn ouders vermist is en er komt een berichtje dat voldoet aan hen beschrijving dan moet ik wel kijken van mezelf
Ik hoop dat mijn vader er heen gaat en gaat rammelen met zijn sleutelbos, als zij het is dan moet ze wel op hem afkomen.quote:
ja dat snap ik welquote:Op zondag 14 februari 2016 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me zwaart kut als ik naar dode dieren moet gaan kijken met in mijn achterhoofd dat het de honden van mijn ouders zijn
Gaat het goed daar?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo kameraad.
[..]
Bah wat luguber. 'Hopelijk' hoef je het tenminste niet te bevestigen maar een fijn vooruitzicht is het zelfs dan niet
Zie de typo nu pasquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel
ging me meer om de typo die je gemaakt had
Best lekker. Goed weekend achter de rug, nog altijd werkende... Ik heb weinig te klagen. Al zou ik mijn wekker wel graag iets later dan 6:00 hebben staan maar je kunt niet alles hebben.quote:
hoi GGMMquote:Op zondag 14 februari 2016 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker. Goed weekend achter de rug, nog altijd werkende... Ik heb weinig te klagen. Al zou ik mijn wekker wel graag iets later dan 6:00 hebben staan maar je kunt niet alles hebben.
En jij dan?
Hoi!quote:
Echt he :s Maar ik weet het goed gemaakt. Ik ga slapen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wrm ga je haten op mensen via internet
Bazenfilm.quote:
Zie je mij haten ofso:Squote:Op zondag 14 februari 2016 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wrm ga je haten op mensen via internet
Goedquote:Op zondag 14 februari 2016 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie je mij haten ofso:S
Hoe is het maaike
Ik ben verliefd op Tjacka. Mag ik hem kussen? Of is dat bij jou tegen het zere been?quote:
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op Tjacka. Mag ik hem kussen? Of is dat bij jou tegen het zere been?
Werk sinds kort aantal dagen per week in de horecaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best lekker. Goed weekend achter de rug, nog altijd werkende... Ik heb weinig te klagen. Al zou ik mijn wekker wel graag iets later dan 6:00 hebben staan maar je kunt niet alles hebben.
En jij dan?
Die wil ik ook nog gaan kijken van de week!!!!!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Deadpool wil ik dit jaar ook nog zien ja. Leuke films dit jaar
Mooie glitter UI!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Echt he :s Maar ik weet het goed gemaakt. Ik ga slapen.
Horecaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Werk sinds kort aantal dagen per week in de horeca
kan dus lekker lang in mijn bed blijven liggen![]()
maar verder gaat het wel goed. voel me stuk beter nu ik eindelijk weer wat te doen heb
tjacka zekerquote:Op zondag 14 februari 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
Ik heb genoten vooral vanwege de referenties naar andere x-men/Ryan Reynolds films.quote:
Die is zelf raar.quote:
Nee man.quote:
Nopequote:Op zondag 14 februari 2016 23:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook wel chillNog iets gekregen vandaag (Valentijnsdag)?
Was wel een pittig sneaky doelpunt van Arsenal in de 95ste minuut!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man.
Arsenal - Leicester gekeken en daarna feyenoord en daarna geen zin meer in voetbal
Wil er niet over pratenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man.
Arsenal - Leicester gekeken en daarna feyenoord en daarna geen zin meer in voetbal
Wel lekker gezien onterechte penaltyquote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was wel een pittig sneaky doelpunt van Arsenal in de 95ste minuut!
Vind het ergens wel sneu voor Feyenoord. Het jaar van de terugkeer van Kuijt en dan 7 wedstrijden lang om je oren krijgen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil er niet over praten
Maar bestuur tegen de muur
Nopequote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope
Alleen ik ben vandaag niet bij m'n kamer geweest (wel in Groningen) dus misschien heb ik daar nog een stille aanbidder.
Heb jij nog wat gedaan voor je vriend?
Iedere voetbalkenner had zo'n slechte fase voorspelt.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het ergens wel sneu voor Feyenoord. Het jaar van de terugkeer van Kuijt en dan 7 wedstrijden lang om je oren krijgen.
Ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Inso, doe jij aan Valentijnsdag?
Wat heb je gegeven aan je vriendin?quote:
Daar verwacht ik meer van dan van Batman vs superman.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Suicide Squad pas in augustusDie ga ik wel in de bios checken!
Oh qua cadeautjes gewoon kleinigheidjequote:Op zondag 14 februari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je gegeven aan je vriendin?
(En wat heb je gekregen?)
Die wil ik ook wel zien, weet nog niet of ik er voor naar de bios ga. Wanneer komt die uit?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar verwacht ik meer van dan van Batman vs superman.
Ah wel leukquote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh qua cadeautjes gewoon kleinigheidje
Net hapje gegeten en wat gedronken.
Ik dacht in de zomer al dat het al lastig genoeg zou worden voor ze om Europees voetbal te halen, maar de slechtste reeks in clubhistorie neerzetten vind ik echt sneu voor ze!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere voetbalkenner had zo'n slechte fase voorspelt.
En Kuyt is natuurlijk wanbeleid.
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel zien, weet nog niet of ik er voor naar de bios ga. Wanneer komt die uit?
Gio is dan ook een enorme onbenul. Van Gastel deed altijd al tactische besprekingen op training onder Koemangod.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het ergens wel sneu voor Feyenoord. Het jaar van de terugkeer van Kuijt en dan 7 wedstrijden lang om je oren krijgen.
met of zonder magic mike?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.
Gambit film? Zegt mij niks. Ben verder niet echt bekend in de filmwereld en/of superhelden wereld.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.
Tja, gewoon uit armoede genomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Elan het volgende:
Al in de zomer gezegd in Feyenoordtopic dat Gio kaka is maar word je weggehoond
Barça heeft weer warmgedraaid voor ARS-BAR de laatste twintig minuten, koekoek.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks gaan ze in het Feijenoord topic weer om Adriaanse roepen
Op fr12 was de goal van guidetti de schuld van van Geel.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça heeft weer warmgedraaid voor ARS-BAR de laatste twintig minuten, koekoek.
Idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, gewoon uit armoede genomen.
Welke andere trainert wil nou bij feyenoord
Planas had af moeten leggen op Guidetti, dan had het 0-1 geweest.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op fr12 was de goal van guidetti de schuld van van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |