Wat heb je gegeven aan je vriendin?quote:
Daar verwacht ik meer van dan van Batman vs superman.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Suicide Squad pas in augustusDie ga ik wel in de bios checken!
Oh qua cadeautjes gewoon kleinigheidjequote:Op zondag 14 februari 2016 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je gegeven aan je vriendin?
(En wat heb je gekregen?)
Die wil ik ook wel zien, weet nog niet of ik er voor naar de bios ga. Wanneer komt die uit?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daar verwacht ik meer van dan van Batman vs superman.
Ah wel leukquote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh qua cadeautjes gewoon kleinigheidje
Net hapje gegeten en wat gedronken.
Ik dacht in de zomer al dat het al lastig genoeg zou worden voor ze om Europees voetbal te halen, maar de slechtste reeks in clubhistorie neerzetten vind ik echt sneu voor ze!quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere voetbalkenner had zo'n slechte fase voorspelt.
En Kuyt is natuurlijk wanbeleid.
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel zien, weet nog niet of ik er voor naar de bios ga. Wanneer komt die uit?
Gio is dan ook een enorme onbenul. Van Gastel deed altijd al tactische besprekingen op training onder Koemangod.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind het ergens wel sneu voor Feyenoord. Het jaar van de terugkeer van Kuijt en dan 7 wedstrijden lang om je oren krijgen.
met of zonder magic mike?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.
Gambit film? Zegt mij niks. Ben verder niet echt bekend in de filmwereld en/of superhelden wereld.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weet ik niet precies ben meer van Marvel dan van DC heb gisteren trouwens gelezen dat de Gambit film toch doorgaat.
Tja, gewoon uit armoede genomen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Elan het volgende:
Al in de zomer gezegd in Feyenoordtopic dat Gio kaka is maar word je weggehoond
Barça heeft weer warmgedraaid voor ARS-BAR de laatste twintig minuten, koekoek.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Straks gaan ze in het Feijenoord topic weer om Adriaanse roepen
Op fr12 was de goal van guidetti de schuld van van Geel.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barça heeft weer warmgedraaid voor ARS-BAR de laatste twintig minuten, koekoek.
Idd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, gewoon uit armoede genomen.
Welke andere trainert wil nou bij feyenoord
Planas had af moeten leggen op Guidetti, dan had het 0-1 geweest.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op fr12 was de goal van guidetti de schuld van van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |