ja mja is toch niet zo raar dat je lacht om DIE foto?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind dat behoorlijk verschillend imo kanker is een ziekte geen handicap
hhahahahahquote:Op zondag 14 februari 2016 22:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
godveredomme, ik ga dus altijdgeslaagd
wou op me schooldag doen en gewoon ziekmelden
is het die week dus vakantie![]()
weg vrije dag
op zich nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mja is toch niet zo raar dat je lacht om DIE foto?
Wat ben je toch ook een teringmongoolquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[ afbeelding ]
we gingen dus stuk om deze
LRquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een teringmongool
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja, eer maar lekker een haatzaaier
Ja dat is idd heel anders........quote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee als je een ziek kind aan bedrading ziet snapt ik het wel
maar dit is gewoon grappig
ik lach omdattie een gekke bek trektquote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is idd heel anders........
lol r.i.pquote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok fijn. Krijg zo een foto van een dode kat om te kijken of mijn vaders kat het is.
hallo vriendquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een teringmongool
Strekte!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Ok fijn. Krijg zo een foto van een dode kat om te kijken of mijn vaders kat het is.
gelukkigquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het is haar nietVanavond ook melding gehad van iemand die denkt haar te hebben gezien, daar moet ik ook even wat mee doen.
Maar lag allemaal dicht in de buurt dus de dode kat had mijn pa's zijn kat kunnen zijn. Omschrijving voldeed wel.
Lijkt me zwaart kut als ik naar dode dieren moet gaan kijken met in mijn achterhoofd dat het de honden van mijn ouders zijnquote:
Hallo kameraad.quote:
Bah wat luguber. 'Hopelijk' hoef je het tenminste niet te bevestigen maar een fijn vooruitzicht is het zelfs dan nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:56 schreef Amarantha het volgende:
Goed nieuwsquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Het is haar nietVanavond ook melding gehad van iemand die denkt haar te hebben gezien, daar moet ik ook even wat mee doen.
Maar lag allemaal dicht in de buurt dus de dode kat had mijn pa's zijn kat kunnen zijn. Omschrijving voldeed wel.
Ah, gelukkig maarquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |