Omdat Pax mijn schatje is.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pax is de verzender noch de ontvanger van die opmerking dus snap niet waarom je hem er bij haalt
omdat fokker teveel drugs gebruikt.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
pax is de verzender noch de ontvanger van die opmerking dus snap niet waarom je hem er bij haalt
Ja man dikke pillen gehadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
omdat fokker teveel drugs gebruikt.
Mwah 1e helft goed.. 2e helft weer kut. Wel lekker goaltje van Hoesen waren nog wel gevechtjes met Ajax supporters.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah 1e helft goed.. 2e helft weer kut. Wel lekker goaltje van Hoesen waren nog wel gevechtjes met Ajax supporters.
Zijn nog wel flinke klappen geweest. Ajax weer op de loop.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Vak II altijd gezeik met uitsupporters
Ja ik zag in een keer Z-side en die lui op de ring boven jullie naar de omloop stormenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zijn nog wel flinke klappen geweest. Ajax weer op de loop.
Stewards zijn alleen goed in regelneukenquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef Paxcon het volgende:
Die stewards zijn ook echt nutteloos in deze gevallen
Welke omloop?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik zag in een keer Z-side en die lui op de ring boven jullie naar de omloop stormen
Die beneden bij Z sidequote:
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezagquote:Op zondag 14 februari 2016 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stewards zijn alleen goed in regelneuken
Als ik steward zou zijn zou ik bij enige vorm van geweld mooi weggaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezag
Inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik steward zou zijn zou ik bij enige vorm van geweld mooi weggaan.
Oh ja zag opeens ook allemaal gasten van andere kant Z-side mee doen?quote:Op zondag 14 februari 2016 16:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die beneden bij Z side
[..]
Ach.... ze wel nuttig voor opa die met kleinzoon een keertje komt kijken en niet weer waar hun plek is, maar zijn totaal niet voorbereid op geweld en hebben geen gezag
Vrijwillig steward zijn.quote:Op zondag 14 februari 2016 16:58 schreef Paxcon het volgende:
Overigens zijn het bij Groningen voornamelijk vrijwilligers ook nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |