Even cookies verwijderen.quote:
Dat maakt niet uit. Doe ik ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of deel je een account met meer dan 4 mensen ?
ik wil die niet verwijderenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even cookies verwijderen.
Of deel je een account met meer dan 4 mensen ?
Het was toch eerst zo dat er maximaal 4 accounts tegelijk op konden ?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Doe ik ook.
ik denk het welquote:
Oh zo, nee dat is nog steeds zo. Maar bij mij kijken we nooit alle 5 tegelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was toch eerst zo dat er maximaal 4 accounts tegelijk op konden ?
als nummer 5 zich dan zou aanmelden knalde een van de overige 4 er dan uit of hebben ze dat gefixed.
Wat heb je gehad?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik heb me bol gegeten.
Pannekoekjes met linzen, spinazie, komkommer, tomaat, lamsvlees, kip en 2 verschillende soorten rund.quote:
hebben ze in ethiopiė ijs?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pannekoekjes met linzen, spinazie, komkommer, tomaat, lamsvlees, kip en 2 verschillende soorten rund.
Het was enorm smakelijk.
O, en ijs.
Heeequote:
Los van het vlees dan, klinkt heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pannekoekjes met linzen, spinazie, komkommer, tomaat, lamsvlees, kip en 2 verschillende soorten rund.
Het was enorm smakelijk.
O, en ijs.
Kan beter, kan slechterquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heee
Hoe is het?
[..]
Los van het vlees dan, klinkt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Ik ben verkouden maar over het algemeen goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan beter, kan slechter
met jou?
zolang het slechter kan bedoel je?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben verkouden maar over het algemeen goed.
En zolang het beter kan zal t wel goed zijn ofzoiets
Nee dit slaat nergens op okee
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
zolang het slechter kan bedoel je?
Geen idee.quote:
Je kon ook volledig vegetarisch kiezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Los van het vlees dan, klinkt heeeeeeeeeeeeeeeerlijk
T kan heel slecht gaanquote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja kan ook.
Maar klinkt toch ook kut
Weet je hoe slecht t kan gaan
Waar was je dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Je kon ook volledig vegetarisch kiezen.
Maar het was enorm lekker. Vind het jammer dat ik er zolang niet geweest ben.
En de man was erg vrolijk. Hij vond alles romantisch. Van de bloemen, tot het kaarsje, tot de opmaak van het ijs.
Ja, moest vanmorgen ineens krabben zeg verdommequote:
Ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar was je dan?
Klinkt gezellig
[..]
Ja, moest vanmorgen ineens krabben zeg verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |