Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon er natuurlijk niet mee naar huis, dus heb ik tegen een mannelijke collega gezegd dat ik geen idee had van wie ze kwamen en gevraagd of hij ze wilde om aan zijn vrouw te geven![]()
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Dat is een ander verhaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:16 schreef chufi het volgende:
Ik vind het zo overdreven gedoe... Geheel uit zn verband getrokken door de commercie.. Ik doe er niet aan
Oei, wat een vragenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom kon je ze niet meenemen naar huis?
Jij kan er toch niets aan doen dat je stiekem aanbeden wordt?
Wat kreeg je die dag van Donald?
Ik heb wel eens dingen op Valentijn verstuurd (en zelfs bezorgd) om wat leven in de brouwerij te krijgen...
Naar zich zelf natuurlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Zou het?quote:
zou dat het geweest zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou het?![]()
Wel een goeie om je partner weer een beetje bij de les te krijgen
dankquote:
Ah, op zo'n manier is het wel grappig om te krijgen. En je weet wel van wie het afkomstig is, neem ik aan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik barst van de muizen in alle varianten. Ik koop het zelf nooit btw. Auto sleutel, sleutelhanger van mijn huis diverse stoffe en uit portugal, spanje weet ik veel
Mooi he? Ik ben gek op gerbera'squote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik hou ook van gerbera's, heb ze hier nu ook in een vissenkom drijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Mooi he? Ik ben gek op gerbera's [ afbeelding ]
Voor jou
Je hoeft toch niks uit te leggen...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, wat een vragen![]()
Omdat ik wel wist van wie de bloemen waren en ik geen zin had om het uit te leggen.
Donald heeft me mee uit eten genomen die avond.
Naar wie heb je die dingen verstuurd op leven in de brouwerij te krijgen?
Wat een gedoequote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Geweldig!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks uit te leggen...
Ik heb door een vriend bij een vrouwelijke collega, terwijl ik in de auto stiekem toekeek, een enorme bos rozen laten bezorgen uit naam van Kees.
Kees was de naam van een automatiseringssysteem (fonetisch naar Case) waar ik met wat anderen aan werktet en waar zij ook een bijdrage aan geleverd had.
Ze had geen idee wie Kees was, haar verbouwereerde gezicht was ook prachtig om te zien.
Ze is een paar jaar later trouwens wel met één van de anderen uit het 'Kees-team' getrouwd...
Verder heb ik nog aan anderen kaarten en bloemen verstuurd, waarvan ik wist dat ik het te horen zou krijgen.
Altijd leuk...
Voor mw. MM heb ik een keer Grand Prix rozen gekocht, 20 stuks.
Bleken ze 8 euro per stuk te kosten...
Ik ben gek op dat soort gedoe.quote:
En dat was niet eens op Valentijnsdagquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben gek op dat soort gedoe.
Deisyy heb ik vorig jaar nog een dirndl uit Oostenrijk bezorgd...
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooienquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
Ik had al een edit maar dit maakt het goedquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hangen nog steeds gedroogd in de badkamer...
En zwaar dat ze zijn...quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, ze zijn te duur om weg te gooien
Ik heb echt niks met rozen.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En zwaar dat ze zijn...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |