abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2016 @ 11:27:39 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_159904248
En het persoonlijk geneuzel kan weer achterwege blijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_159904250
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Aldus iemand die kritiek op slordige verslaggeving al voldoende vindt voor het etiket 'dom rechts'.
Mensen die anderen steevast als dommig typeren, zijn zelf vaak maar net iets intelligenter dan gemiddeld.
pi_159904276
quote:
7s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Die gewoon in het bericht melden dat het om een hakenkruis in een prullenbak ging...

Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
hier wordt altijd gekankerd op suggestieve titels en als dat in een topic als dit gebeurd is dat opeens niet goed?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159904296
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En ondertussen is de aandacht weer succesvol afgeleid van de arrestatie van hun extreemrechtse maatjes.
nou die mogen ze arresteren en berechten als ze wederrechtelijk handelen hoor, mij een zorg :') zelfde met de antifa en de breiclub.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_159904305
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

hier wordt altijd gekankerd op suggestieve titels en als dat in een topic als dit gebeurd is dat opeens niet goed?
Ik vroeg je enkel of je het artikel in de OP ook gelezen had voor je het gemiep over de NOS napraatte.
pi_159904316
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:27 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Mensen die anderen steevast als dommig typeren, zijn zelf vaak maar net iets intelligenter dan gemiddeld.
Weet ik niet. Ik vind het alleen wel wat hypocriet om jezelf op een moreel voetstuk te plaatsen als je nog bevooroordeelder bent dan het rechtse volk waar je zo op neerkijkt*.

* Disclaimer om geneuzel te voorkomen: in algemene zin uiteraard, beslist niet in persoonlijke.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 11:34:06 ]
pi_159904320
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik vroeg je enkel of je het artikel in de OP ook gelezen had voor je het gemiep over de NOS napraatte.
in nws lees ik de op ja. verandert niks aan mijn stelling.
pi_159904325
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Aldus iemand die kritiek op slordige verslaggeving al voldoende vindt voor het etiket 'dom rechts'.
De kritiek die hier op de NOS geuit wordt is zoals ik al eerder gemeld heb in mijn optiek niets meer dan spijkers op laag water zoeken, wat een populaire hobby van dom rechts geworden is.

Dat jij daarin meegaat en door mij daardoor ook in dat hokje gezet wordt daar kan ik niets aan doen. Als je dan ook nog begint over hoor en wederhoor met een beweging die geen organisatie en aanspreekpunt en heeft en dan later bij kritiek het beantwoord met "dan nog", dan vraag ik me echt af wat men tegenwoordig leert bij hogere opleidingen. Je eigen hypothese eerst eens toetsen om te zien of het klopt niet in ieder geval. :D
pi_159904342
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

in nws lees ik de op ja. verandert niks aan mijn stelling.
Daarin staat toch duidelijk dat het om een hakenkruis in een vuilnisbak gaat?
Waarom kom je dan met die specifieke reactie?
pi_159904344
Wat betreft Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_159904346
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik vind het alleen wel wat hypocriet om jezelf op een moreel voetstuk te plaatsen als je nog bevooroordeelder bent dan het rechtse volk waar je zo op neerkijkt*.

* Disclaimer om geneuzel te voorkomen: in algemene zin uiteraard, beslist niet in persoonlijke.
Ja, eens.
pi_159904347
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:34 schreef Basp1 het volgende:

Dat jij daarin meegaat en door mij daardoor ook in dat hokje gezet wordt daar kan ik niets aan doen.
Hm. Geen beheersing over de emoties... Dat is wel zielig.
pi_159904365
Maar goed. Dat hakenkruis bleek dus juist een antinazistische context te hebben. Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar die messen. Wat waren dat?
pi_159904366
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Daarin staat toch duidelijk dat het om een hakenkruis in een vuilnisbak gaat?
Waarom kom je dan met die specifieke reactie?
eerder gezegd, suggestieve titel. Lees waar je op reageert, maakt het een stuk makkelijker.
pi_159904369
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat bereidt Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
Correct, ze vullen hun opdracht met verve in. En ondertussen laten ze hun kijkertjes ook even weten dat MH17 door alles behalve de Russen is neergeschoten :P
pi_159904394
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

eerder gezegd, suggestieve titel. Lees waar je op reageert, maakt het een stuk makkelijker.
In de kop melden dat zes mensen zijn aangehouden, is suggestief?
pi_159904400
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:31 schreef speknek het volgende:
fellow traveler
Ik begrijp de behoefte om mensen in vakjes in te delen, maar ik ben beslist geen fan van het communisme, integendeel zelfs.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_159904425
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de kop melden dat zes mensen zijn aangehouden, is suggestief?
je hebt gelijk, het gaat om de eerste alinea. :) tevens is de tt vn dit topic wél suggestief.
pi_159904447
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat is de titel van de topicstarter, niet van de NOS. Die spreken over zes aanhoudingen bij een demonstratie tegen asielzoekers in Enschede. dat is toch niet echt suggestief?
Wellicht de moeite waard om even op de link in de OP te klikken? En dan ook even het artikel helemaal lezen want daar staat direct na de regel dat mensen zijn aangehouden vanwege een hakenkruis op een spandoek dat het gaat om een hakenkruis in een prullenbak.
En dan had je ook deze foto al gezien.

Ofwel lezen waar je op reageert is een goede tip. Als ik jou was zou ik daar eens mee beginnen.
pi_159904459
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
Ok, je moet altijd kijken wie belang heeft bij nieuws. Als je alle incidenten m.b.t. "vluchtelingen" wil volgen dan moet je wel RT volgen. Uiteraard moet je dan ook de pro-EU en pro-Merkel pers volgen om hier en daar onderscheid te kunnen maken wat RT propaganda is en wat niet, het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Objectief nieuws bestaat niet.
Exaudi orationem meam
pi_159904465
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ik snap niet waarom je op RT aangewezen wil zijn voor wat betreft nieuws over vluchtelingen. Maar wanneer je achtergrondinformatie over bijvoorbeeld de Euromaidan protesten zoekt, kan het wel een handig medium zijn om informatie van meerdere invalshoeken te krijgen. Uiteraard moet je die informatie wel ontdoen van propaganda, en dat is lang niet altijd makkelijk, maar dat geldt, in weliswaar sterk verminderde mate, ook voor westerse media.
pi_159904468
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

je hebt gelijk, het gaat om de eerste alinea. :)
Ook de eerste alinea is feitelijk correct. Er is iemand aangehouden omdat diegene een spandoek droeg met een hakenkruis erop. Heel anders kun je dat nou eenmaal niet onder woorden brengen. Later in het bericht wordt uitgelegd hoe het precies zit, maar daar is de lead niet voor.
pi_159904478
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:43 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ok, je moet altijd kijken wie belang heeft bij nieuws. Als je alle incidenten m.b.t. "vluchtelingen" wil volgen dan moet je wel RT volgen. Uiteraard moet je dan ook de pro-EU en pro-Merkel pers volgen om hier en daar onderscheid te kunnen maken wat RT propaganda is en wat niet, het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Objectief nieuws bestaat niet.
Bij RT weet je op voorhand dat het volledig gekleurd is. Dat is met de serieuze media in West-Europa natuurlijk iet het geval.
pi_159904486
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef 99.999 het volgende:
Correct, ze vullen hun opdracht met verve in. En ondertussen laten ze hun kijkertjes ook even weten dat MH17 door alles behalve de Russen is neergeschoten :P
Zodra er nieuws door een betrokken partij naar buiten wordt gebracht, moet je dat natuurlijk wantrouwen, wegens het WC-eend effect
Exaudi orationem meam
pi_159904494
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Geen beheersing over de emoties... Dat is wel zielig.
Gewoon de zwart wit benadering net zoals dommig rechts hier doet jegens de "linkse" media. Dat jij dan ook in dat hokje terecht komt door je opmerkingen komt niet door mijn emotie maar door een rationalisering van de door jou gemaakte opmerkingen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')