Mensen die anderen steevast als dommig typeren, zijn zelf vaak maar net iets intelligenter dan gemiddeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus iemand die kritiek op slordige verslaggeving al voldoende vindt voor het etiket 'dom rechts'.
hier wordt altijd gekankerd op suggestieve titels en als dat in een topic als dit gebeurd is dat opeens niet goed?quote:Op zondag 14 februari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gewoon in het bericht melden dat het om een hakenkruis in een prullenbak ging...
Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
nou die mogen ze arresteren en berechten als ze wederrechtelijk handelen hoor, mij een zorgquote:Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En ondertussen is de aandacht weer succesvol afgeleid van de arrestatie van hun extreemrechtse maatjes.
Ik vroeg je enkel of je het artikel in de OP ook gelezen had voor je het gemiep over de NOS napraatte.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
hier wordt altijd gekankerd op suggestieve titels en als dat in een topic als dit gebeurd is dat opeens niet goed?
Weet ik niet. Ik vind het alleen wel wat hypocriet om jezelf op een moreel voetstuk te plaatsen als je nog bevooroordeelder bent dan het rechtse volk waar je zo op neerkijkt*.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:27 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Mensen die anderen steevast als dommig typeren, zijn zelf vaak maar net iets intelligenter dan gemiddeld.
in nws lees ik de op ja. verandert niks aan mijn stelling.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vroeg je enkel of je het artikel in de OP ook gelezen had voor je het gemiep over de NOS napraatte.
De kritiek die hier op de NOS geuit wordt is zoals ik al eerder gemeld heb in mijn optiek niets meer dan spijkers op laag water zoeken, wat een populaire hobby van dom rechts geworden is.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Aldus iemand die kritiek op slordige verslaggeving al voldoende vindt voor het etiket 'dom rechts'.
Daarin staat toch duidelijk dat het om een hakenkruis in een vuilnisbak gaat?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
in nws lees ik de op ja. verandert niks aan mijn stelling.
Ja, eens.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind het alleen wel wat hypocriet om jezelf op een moreel voetstuk te plaatsen als je nog bevooroordeelder bent dan het rechtse volk waar je zo op neerkijkt*.
* Disclaimer om geneuzel te voorkomen: in algemene zin uiteraard, beslist niet in persoonlijke.
Hm. Geen beheersing over de emoties... Dat is wel zielig.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:34 schreef Basp1 het volgende:
Dat jij daarin meegaat en door mij daardoor ook in dat hokje gezet wordt daar kan ik niets aan doen.
eerder gezegd, suggestieve titel. Lees waar je op reageert, maakt het een stuk makkelijker.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarin staat toch duidelijk dat het om een hakenkruis in een vuilnisbak gaat?
Waarom kom je dan met die specifieke reactie?
Correct, ze vullen hun opdracht met verve in. En ondertussen laten ze hun kijkertjes ook even weten dat MH17 door alles behalve de Russen is neergeschotenquote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat bereidt Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
In de kop melden dat zes mensen zijn aangehouden, is suggestief?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eerder gezegd, suggestieve titel. Lees waar je op reageert, maakt het een stuk makkelijker.
Ik begrijp de behoefte om mensen in vakjes in te delen, maar ik ben beslist geen fan van het communisme, integendeel zelfs.quote:
je hebt gelijk, het gaat om de eerste alinea.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de kop melden dat zes mensen zijn aangehouden, is suggestief?
Dat is de titel van de topicstarter, niet van de NOS. Die spreken over zes aanhoudingen bij een demonstratie tegen asielzoekers in Enschede. dat is toch niet echt suggestief?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
eerder gezegd, suggestieve titel. Lees waar je op reageert, maakt het een stuk makkelijker.
Ok, je moet altijd kijken wie belang heeft bij nieuws. Als je alle incidenten m.b.t. "vluchtelingen" wil volgen dan moet je wel RT volgen. Uiteraard moet je dan ook de pro-EU en pro-Merkel pers volgen om hier en daar onderscheid te kunnen maken wat RT propaganda is en wat niet, het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Objectief nieuws bestaat niet.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
Ik snap niet waarom je op RT aangewezen wil zijn voor wat betreft nieuws over vluchtelingen. Maar wanneer je achtergrondinformatie over bijvoorbeeld de Euromaidan protesten zoekt, kan het wel een handig medium zijn om informatie van meerdere invalshoeken te krijgen. Uiteraard moet je die informatie wel ontdoen van propaganda, en dat is lang niet altijd makkelijk, maar dat geldt, in weliswaar sterk verminderde mate, ook voor westerse media.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat betreft Russia Today: Rusland spint gaten bij een verdeeld Europa. Het moge duidelijk zijn dat de vluchtelingencrisis de onderlinge relaties binnen de EU onder druk zet. RT zal negatieve berichten over asielzoekers dus alle ruimte geven en als het nieuws ietwat moet worden verdraaid of er moet iets worden verzwegen, dan doet het medium daar niet moeilijk over.
Ook de eerste alinea is feitelijk correct. Er is iemand aangehouden omdat diegene een spandoek droeg met een hakenkruis erop. Heel anders kun je dat nou eenmaal niet onder woorden brengen. Later in het bericht wordt uitgelegd hoe het precies zit, maar daar is de lead niet voor.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het gaat om de eerste alinea.
Bij RT weet je op voorhand dat het volledig gekleurd is. Dat is met de serieuze media in West-Europa natuurlijk iet het geval.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:43 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Ok, je moet altijd kijken wie belang heeft bij nieuws. Als je alle incidenten m.b.t. "vluchtelingen" wil volgen dan moet je wel RT volgen. Uiteraard moet je dan ook de pro-EU en pro-Merkel pers volgen om hier en daar onderscheid te kunnen maken wat RT propaganda is en wat niet, het omgekeerde geldt natuurlijk ook. Objectief nieuws bestaat niet.
Zodra er nieuws door een betrokken partij naar buiten wordt gebracht, moet je dat natuurlijk wantrouwen, wegens het WC-eend effectquote:Op zondag 14 februari 2016 11:37 schreef 99.999 het volgende:
Correct, ze vullen hun opdracht met verve in. En ondertussen laten ze hun kijkertjes ook even weten dat MH17 door alles behalve de Russen is neergeschoten
Gewoon de zwart wit benadering net zoals dommig rechts hier doet jegens de "linkse" media. Dat jij dan ook in dat hokje terecht komt door je opmerkingen komt niet door mijn emotie maar door een rationalisering van de door jou gemaakte opmerkingen.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Geen beheersing over de emoties... Dat is wel zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |