staatsmedia hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:46 schreef Infection het volgende:
Typisch NOS weer trouwens. Doen alsof ze met hakenkruizen lopen te zwaaien.
Nee, ik denk dat het dezelfde discussie is. Ook hier worden mensen direct als uniforme groep gezien.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:39 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Autonomie is mooi in een gelijk speelveld. Wanneer de neoliberalen van de D66 het voor het zeggen krijgen wordt dat speelveld alleen maar ongelijker. Maar goed, dat is een andere discussie.
Hier?quote:Op zondag 14 februari 2016 10:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dezelfde discussie is. Ook hier worden mensen direct als uniforme groep gezien.
Die gewoon in het bericht melden dat het om een hakenkruis in een prullenbak ging...quote:
Punt is dat het Journaal dat niet deed.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die gewoon in het bericht melden dat het om een hakenkruis in een prullenbak ging...
Heb je de OP eigenlijk wel gelezen?
Was dat journaal gister halverwege de middag al geweest? Want van dat moment quote hij iets.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Punt is dat het Journaal dat niet deed.
Kijkt daar nog iemand naar dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 10:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Punt is dat het Journaal dat niet deed.
O, geen idee.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was dat journaal gister halverwege de middag al geweest? Want van dat moment quote hij iets.
Gisteren zo'n 2 miljoen mensen.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijkt daar nog iemand naar dan?
Als ik naar mijn ouders kijk, lezen zij de volkskrant, het regionaal dagblad, en kijken zij het 8 uur journaal. Zij lezen geen nieuws op internet. Dus ja, ik denk wel degelijk dat het NOS journaal voor veel mensen nog een belangrijke bron van informatie is.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De pegidafans hier blijkbaar. Wellicht spotten ze wat van hun NVU makkertjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk, alleen pegida-aanhangers kijken het NOS journaal.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De pegidafans hier blijkbaar. Wellicht spotten ze wat van hun NVU makkertjes.
De berichten over samenwerking tussen Pegida en DTG zijn nog niet erg oud. Het staat ook op hun twitter account "samen sterk".quote:Op zaterdag 13 februari 2016 21:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
ik denk eerder dat die illustere heerschappen bij pegida willen aansluiten dan andersom. Wat rest van de extreemrechts claim richting Pegida is niets anders dan het resultaat van (staats)propaganda en framing.
Vreemd, gezien het continue gehak op het NOS Journaal door veel Nederlanders.quote:
In dit topic lijkt het er wel sterk op natuurlijk. Speciaal gaan kijken om wanhopig te proberen iets te vinden waar de NOS misschien op aangevallen kan worden en daar dan triomfantelijk over gaan doen. Dan gaat de discussie tenminste niet meer over die extreemrechtse demonstranten die blijkbaar zich zo gedroegen dat arrestatie noodzakelijk was.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:58 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Ah ja, natuurlijk, alleen pegida-aanhangers kijken het NOS journaal.Wat ben jij vervelend.
Volgens mee kijkt het grootste deel van 60+ generatie het sowieso nog, dus dat tikt aan natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd, gezien het continue gehak op het NOS Journaal door veel Nederlanders.
Knul, ik weet ook wel dat het NOS Journaal nog goed wordt bekeken.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:05 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Volgens mee kijkt het grootste deel van 60+ generatie het sowieso nog, dus dat tikt aan natuurlijk.
Vooral ook mooi dat veel bezoekers hier liever Russia Today en de Daily Mail willen geloven.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knul, ik weet ook wel dat het NOS Journaal nog goed wordt bekeken.
Knul?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knul, ik weet ook wel dat het NOS Journaal nog goed wordt bekeken.
Je vergeet dat velen "selectief" kijken en zelf wel heel goed kunnen bepalen wanneer een nieuwsbericht van RT subjectieve communistische propaganda is en als het in hun straatje past is het met 100% zekerheid objectieve verslaggeving waar de Nederlandse media bij verbleekt.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vooral ook mooi dat veel bezoekers hier liever Russia Today en de Daily Mail willen geloven.
En ondertussen is de aandacht weer succesvol afgeleid van de arrestatie van hun extreemrechtse maatjes.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat velen "selectief" kijken en zelf wel heel goed kunnen bepalen wanneer een nieuwsbericht van RT subjectieve communistische propaganda is en als het in hun straatje past is het met 100% zekerheid objectieve verslaggeving waar de Nederlandse media bij verbleekt.
Aldus iemand die kritiek op slordige verslaggeving al voldoende vindt voor het etiket 'dom rechts'.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat velen "selectief" kijken en zelf wel heel goed kunnen bepalen wanneer een nieuwsbericht van RT subjectieve communistische propaganda is en als het in hun straatje past is het met 100% zekerheid objectieve verslaggeving waar de Nederlandse media bij verbleekt.
Communistische propaganda bij RT? Geeft eens een voorbeeld.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je vergeet dat velen "selectief" kijken en zelf wel heel goed kunnen bepalen wanneer een nieuwsbericht van RT subjectieve communistische propaganda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |