SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
IK had al zo'n vermoeden. Hmmmquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartstikke nep
zit geen echte truffel in maar syntetische gemaakte truffelolie
quote:Truffel Mayonaise met echte truffel. De typische truffelsmaak maakt bijna alles lekker. Bijzonder geschikt voor bij rood vlees, een broodje oude kaas, carpaccio of een moot kabeljauw.
just you?quote:
Ow, die ken ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
IK had al zo'n vermoeden. Hmmm
[ afbeelding ]
Ahuhh...
[..]
Ouwe opname. Gemaakt ergens tussen 1949 en 1953quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef Fogel het volgende:
Maaruh knokkels, bier ruilen tegen koffie?
2-3 flessen, maar die haal ik tzt wel op, spul blijft lang goed. Versturen komt niet goed want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel had je gewild?
Kan je eigenlijk wel een flesje bier opsturen naar Noorwegen? Invoerrechten is een ding, maar het is en blijft glas natuurlijk. Kan altijd breken.
Dan moet je het bier opzuigen uit de verpakking
hebben ze nog banen over bij de douanequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.
Die 2-3 flessen blijven bij mij maximaal een paar uur goed hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
2-3 flessen, maar die haal ik tzt wel op, spul blijft lang goed. Versturen komt niet goed want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.
just me gaat undercoverquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze nog banen over bij de douane
En ze bieden het dan aan ter destructie... Alcoholmisbruik!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze nog banen over bij de douane
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je waar ontlopen?
* just me gaat spotten morgenquote:
Gewoon een nieuw etiketjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze bieden het dan aan ter destructie... Alcoholmisbruik!
Subtielquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je waar ontlopen?
Subtiel, noem je dat subtiel, het is een regelrechte afwijzingquote:
van mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij wordfeud:
.rex..z
en ik heb een e, e en i
Zou erexiez mogen?
van wordfeud nietquote:
ik ben wordfreud ook niet hèquote:
Ja nee okeequote:
PERSBERICHTquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat spotten morgen
man met bolhoed en dr.Martens
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij wordfeud:
.rex..z
en ik heb een e, e en i
Zou erexiez mogen?
Wordt dus een beetje lastig om EEN man met Dr. Martens en een bolhoed te gaan zoeken.quote:
tis sowieso lastig een man te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wordt dus een beetje lastig om EEN man met Dr. Martens en een bolhoed te gaan zoeken.
Dat is dan ook best asociaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:28 schreef just me het volgende:
Tijden geweest dat mijn collega's in de pauze alleen zaten te wordfeuden, gezellig joh
Zuipschuitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die 2-3 flessen blijven bij mij maximaal een paar uur goed hoor![]()
Tenzij ik ze opberg in mijn berging natuurlijk
Awwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
tis sowieso lastig een man te vinden![]()
Gaat ie lekker vanavond?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
tis sowieso lastig een man te vinden![]()
jep, ik had ook geen smartphone in die tijd, voelde me buitengeslotenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan ook best asociaal eigenlijk.
Uhuh... wie heeft er ook weer een inhouse brouwerijquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zuipschuit
* Fogel proost me alcoholvrij bier
GMTAquote:
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, ben je dan automatisch een drugshoofd?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhuh... wie heeft er ook weer een inhouse brouwerij
jij niet hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, heb je dan automatisch een drugshoofd?
Uhmm... generally speaking wel tochquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, ben je dan automatisch een drugshoofd?
Maar dat ookquote:
Dan moet je lang zoeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat spotten morgen
man met bolhoed en dr.Martens
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje Knokkels, heb je de collectie country van een oud oom of zo geërfd?
Ohh, dan stond er een foutje in het persberichtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je lang zoeken.
Het is morgen geen zondag...
Don't worry, mocht ik treffen dan spreek ik je aan en krijg je een bak koffie van me.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Subtiel, noem je dat subtiel, het is een regelrechte afwijzing
Ook in Mad's berichtgeving, hij zei toch echt dat hij morgen ging, maar het is me al duidelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh, dan stond er een foutje in het persbericht
wist ik tochquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, mocht ik treffen dan spreek ik je aan en krijg je een bak koffie van me.
Of een biertje in de Jopenkerk...
Morgen is zaterdag en dan draag ik geen bolhoed.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh, dan stond er een foutje in het persbericht
Beetje met de golven spelen en het kan morgen zondag zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ook in Mad's berichtgeving, hij zei toch echt dat hij morgen ging, maar het is me al duidelijk
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
PERSBERICHT
Uitgegeven: 01/02/2016
Van: Belangenvereniging Dr Martens-dragende Bolhoedaficionado's
Aan: Alle Media
BELANGRIJK: WIJZIGING
Toelichting: Wegens miscommunicatie is er een verkeerde datum in het persbericht geslopen.
Those who were responsible for the pressrelease have been sacked
=====================================================================
Graag uw aandacht voor het volgende:
Op 14 Februari 2016 om 13 uur heeft onze Belangenvereniging weer het jaarlijkse uitje.
Dit zal deze keer in kroegen in Haarlem gehouden worden. Graag willen wij onze leden uitnodigen om bij het glazen huisje voor het Station Haarlem Centraal te verzamelen.
Gr Gr
Dr. Martens Bol-Hoed
=====================================================================
Einde Persbericht
In China is het al morgen, dus kan het dan in theorie zondag zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
Beetje met de golven spelen en het kan morgen zondag zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat fermenteert?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef just me het volgende:
Mad en just me gaan echt ooit wel meeten, wat in het (bier)vat zit enzo
en zondag ga ik heul niet golfenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunnen er alleen naar gissenquote:
Pas maar op dat je jezelf niet vergist uit welk vaatje je moet tappen.quote:
oh de kleur van mijn haarquote:
FTFYquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:41 schreef Fogel het volgende:
Er is een nieuw restaurant in Trondheim:
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe naam voor een Thais restaurant, maar hoop dat ze een beter lot hebben dan waar ze zich naar vernoemen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:41 schreef Fogel het volgende:
Er is een nieuw restaurant in Trondheim:
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe naam voor een Thais restaurant, maar hoop dat ze een beter lot hebben dan waar ze zich naar vernoemen.
de grote flush bonnie marathonquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit de Bonnie St Claire marathon ofzo?!
Mijn mic is aan het staken. Bonnie overload. Kon ie niet aanquote:
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?
Meltling is door Vout ontvoerd, of omgekeerdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?
quote:Programma van vandaag
21:08 - 23:00 DJ Knokkels - Sssshhh, I'm Hunting Wab.. Bonnies
quote:
Play it, play it, play itquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Wat heb ik een exorbitante hoeveelheid country. Damn. Moet ik wat aan doen
flushquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
CTRL-A DELquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan herken ik jou daaraan...
quote:
Nee joh Dquote:
Nu pas, en ik draai al zo lang hier. En je hebt me zelfs ontmoetquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:56 schreef just me het volgende:
[..]hoor ik begin net aan je te wennen
al heel lang geleden hèquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu pas, en ik draai al zo lang hier. En je hebt me zelfs ontmoet
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef knokkels het volgende:
Ow wacht;
groen ledje aan: Mic is aan, krijgt stroom
groen ledje uit: Guess what!?
Dussssssssssss
usb kabel was uit de computer
De professional, dames en heren.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:59 schreef knokkels het volgende:
Ow wacht;
groen ledje aan: Mic is aan, krijgt stroom
groen ledje uit: Guess what!?
Dussssssssssss
usb kabel was uit de computer
restless leg syndromequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De professional, dames en heren.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Yiiiiiiiii-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Yiiiiiiiii-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
vaker draaienquote:
Afkickverschijnselen nu, zeker?quote:
Dit waren mijn eerste biertjes in ehh.. meer dan een maandquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Afkickverschijnselen nu, zeker?
Ik ook niet. Mijn lichaam vindt medicatie en alcohol niet zo'n goede combinatiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:02 schreef knokkels het volgende:
Dit waren mijn eerste biertjes in ehh.. meer dan een maand![]()
Ik drink niet heel vaak
Dat klinkt bekend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn lichaam vindt medicatie en alcohol niet zo'n goede combinatie
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ik sla het mediteren vanavond wel overquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Evergood heeft ook dark roast. Maar die vind ik minder goed dan de "normale".quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dark Roast, all the way![]()
Ik vertrouw op jouw beslissingquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Evergood heeft ook dark roast. Maar die vind ik minder goed dan de "normale".
Ik koop gewoon een van ieder, kan je zelf bepalen.quote:
mwah, ook een optiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een van ieder, kan je zelf bepalen.
Eminem danquote:
Van Curtain Call.quote:
Lekker gemaft?quote:
ben je er nu al klaar meequote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker gemaft?![]()
Dermate fris zodat je het zo kunt overnemen?
Nee niet vanavond menquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Lekker gemaft?![]()
Dermate fris zodat je het zo kunt overnemen?
Echniequote:
Het is tenslotte ook nog niet zaterdagmorgen 07:00quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef just me het volgende:
Biljet van 500 euro verdwijnt misschien
![]()
Ik heb er nog nooit één gezienquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een hele koffer onder m'n bed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Ik heb er zelfs één in handen gehad op 1 januari 2002.quote:
Te triest.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:25 schreef just me het volgende:
Biljet van 500 euro verdwijnt misschien
![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:29 schreef knokkels het volgende:
Jeff Danna - Saints From The Streets (Choral Version from Boon Dock Saints 2)
Geen ideequote:
quote:
quote:
Ik was even bezig met wat muziek op te zoeken, wat zeg maar nu een beetje nutteloos is. Dusquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef ToT het volgende:
Hee thx weer, bro!
Waren weer fijne tunes!
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:32 schreef EggsTC het volgende:
Bedankt knoks, voor zolang ik mee kon genieten
quote:
Alstu, danku enzo.. what noooooooooooooooooowquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef just me het volgende:
* just me sluipt stilletjes het topic uittot morgen
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef just me het volgende:
Truste.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:52 schreef just me het volgende:
Niet gedaan. Ze drogen nuquote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En al weer een beetje geland na de shroom-trip?
Ahhh alright.quote:
Party on?quote:
Eerst laten drogen, vers wegwerken kan ook maar echt lekkel is dat niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
En al weer een beetje geland na de shroom-trip?
Mwah da's maar een moment. Boeit mij niet zo erg.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst laten drogen, vers wegwerken kan ook maar echt lekkel is dat niet.
Ja dat was niet zo'n heel goed idee merkte ik vanochtend.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh alright.
Ja gisteravond had je ook al een aardig feestje, en 2 dagen zo achter elkaar is een beetje much......hoewel, voor jou vast niet!
ik kots er bijna van.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah da's maar een moment. Boeit mij niet zo erg.
Omelet.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst laten drogen, vers wegwerken kan ook maar echt lekkel is dat niet.
Deed ze gedroogd in de thee, dat werkt prima.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah da's maar een moment. Boeit mij niet zo erg.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja dat was niet zo'n heel goed idee merkte ik vanochtend.
00:05 - 01:00 DJ Knokkels - Knokkels World, Part Time! Wheeeeeeeeeeej
Heb je nog een vlug verzoekje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben net wakker, ff bijgeslapen.. maar ik ga zo weer.
Ik slaap gewoon uurtje of 7 a 8 alleen wat later.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik ben net wakker, ff bijgeslapen.. maar ik ga zo weer.
jouw biologische klok staat op spacetimequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon uurtje of 7 a 8 alleen wat later.
Het is ook praktisch wel, in de ochtend minst productief, handel ligt plat en ik slaap dan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
jouw biologische klok staat op spacetime
we zijn met zijn allen de chillout room even in gedokenquote:
Don't let me be misunderstood - Zoek maar uit welke versiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:11 schreef knokkels het volgende:
en ook alsmede enzo: Verzoekjes, komt u maar
Alrighty.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Don't let me be misunderstood - Zoek maar uit welke versie
quote:
quote:Amygdala is the integrative center for emotions, emotional behavior, and motivation. If the brain is turned upside down the end of the structure continuous with the hippocampus is called the uncus. If you peel away uncus you will expose the amygdala which abuts the anterior of the hippocampus. Just like with the hippocampus, major pathways communicate bidirectionally and contain both efferent and afferent fibers.
Radio49: Waar je tussen de ongein nog eens wat opsteektquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Hehehe ja ik wist er wel een beetje van, maar wist niet precies hoe of wat.
Een jointje?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:26 schreef knokkels het volgende:
Radio49: Waar je tussen de ongein nog eens wat opsteekt
Ik heb niets hier.quote:
en ik pikte JUIST relaxede ch00nsquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:28 schreef EggsTC het volgende:
Knokkels wil heul niet dat ik ga slapen met deze choons... moet wel ff douche zo
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:30 schreef ToT het volgende:
Ja en ik ben godverdomme weer totaal niet slaperig, dus ik blijf nog wel ff luisteren!![]()
o rly?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik draai altijd helemaal zonder doping.
Die bovenste gaat toch over de thalamus ?quote:
Okquote:
Allebei. (de plaatjes)quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die bovenste gaat toch over de thalamus ?
dezelfde gif is te herleiden naar andere sitesquote:
Ohh zekerquote:
quote:
quote:403 Forbidden
nginx/1.7.11
even kijkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:37 schreef Watertornado het volgende:
Hé heeft Josh Winx het hiervan?
Ik ben dit inderdaad.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
Ben jij dit nog, Knok?
Gup draait dit nummer overdag echt volkomen kapot.
Bleef ie niet hangen toen toevallig?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
Gup draait dit nummer overdag echt volkomen kapot.
Misschien een keer, geen idee, maar dit nummer komt echt gruwelijk vaak voorbij. Ik heb daarom ook nu ff gemute.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bleef ie niet hangen toen toevallig?
Heb ik nietquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Verzoekjes toegestaan?
Indien ja: Elwood - Sick on Monday
Je kunt nu weer unmuten hoor, Gevaar is gewekenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een keer, geen idee, maar dit nummer komt echt gruwelijk vaak voorbij. Ik heb daarom ook nu ff gemute.
Deze nu is ook niet echt rustgevend.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien een keer, geen idee, maar dit nummer komt echt gruwelijk vaak voorbij. Ik heb daarom ook nu ff gemute.
Okee, goed punt.. Maar dit is even vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze nu is ook niet echt rustgevend.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt nu weer unmuten hoor, Gevaar is geweken
^ Dit, dus weer gemute, sorry.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze nu is ook niet echt rustgevend.
* knokkels gaat weer een tandje rustigerquote:
Heb je niet weggejaagd, hoop ik?quote:
Welk nummer?quote:
Intense Visitation?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 00:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zou ik op moeten zoeken... 1tje samen met etnica geloof ik
Je muts met je paard?quote:
Geenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
kweenie, zal ik?quote:
Oh die muziek van net spoorde me aan om weer ff in alle stilte wat te gaan painten!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom verstopte TOT zich bedoelde ik meer.
Waarop knoks hem van repliek diende, als zodanig:quote:
Waarop Eggs wederom zeide:quote:
Waarop knoks het rooster raadpleegde, ende zichzelf een tijdje langer op het rooster zettetequote:
00:05 - 02:00 DJ Knokkels - Knokkels World, Part Time! Wheeeeeeeeeeej
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Die chick mag er anders ook best wel zijn hoor!
Chickies ook altijd, gooien roet in het etenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh die muziek van net spoorde me aan om weer ff in alle stilte wat te gaan painten!
ONZ / [Paint] Leuke Nieuwsfoto's: editie 5
Daarbij is m'n chickie ook weer online en zit ik daar mee te kletsen.
WHehehe!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Chickies ook altijd, gooien roet in het eten
Je paard is offline?
whehe slaap lekker ToTquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:36 schreef ToT het volgende:
So I say thank you for the music, knok!En fijne nacht hier verder, mensen!
Truste.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:36 schreef ToT het volgende:
So I say thank you for the music, knok!En fijne nacht hier verder, mensen!
Bedanktquote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef dekatophetspek het volgende:
Jezus F Christ on a popsicle stick, wat zitten er weer een zeikerds op de FP. Leesvermogen van een geendagsvlieg
Ernstig hequote:Op zaterdag 13 februari 2016 01:49 schreef dekatophetspek het volgende:
Jezus F Christ on a popsicle stick, wat zitten er weer een zeikerds op de FP. Leesvermogen van een geendagsvlieg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |