SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
IK had al zo'n vermoeden. Hmmmquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hartstikke nep
zit geen echte truffel in maar syntetische gemaakte truffelolie
quote:Truffel Mayonaise met echte truffel. De typische truffelsmaak maakt bijna alles lekker. Bijzonder geschikt voor bij rood vlees, een broodje oude kaas, carpaccio of een moot kabeljauw.
just you?quote:
Ow, die ken ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
IK had al zo'n vermoeden. Hmmm
[ afbeelding ]
Ahuhh...
[..]
Ouwe opname. Gemaakt ergens tussen 1949 en 1953quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef Fogel het volgende:
Maaruh knokkels, bier ruilen tegen koffie?
2-3 flessen, maar die haal ik tzt wel op, spul blijft lang goed. Versturen komt niet goed want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:14 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel had je gewild?
Kan je eigenlijk wel een flesje bier opsturen naar Noorwegen? Invoerrechten is een ding, maar het is en blijft glas natuurlijk. Kan altijd breken.
Dan moet je het bier opzuigen uit de verpakking
hebben ze nog banen over bij de douanequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.
Die 2-3 flessen blijven bij mij maximaal een paar uur goed hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
2-3 flessen, maar die haal ik tzt wel op, spul blijft lang goed. Versturen komt niet goed want de regering vind dat alcohol slecht is en laat de douane alles onderscheppen.
just me gaat undercoverquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze nog banen over bij de douane
En ze bieden het dan aan ter destructie... Alcoholmisbruik!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
hebben ze nog banen over bij de douane
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je waar ontlopen?
* just me gaat spotten morgenquote:
Gewoon een nieuw etiketjequote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze bieden het dan aan ter destructie... Alcoholmisbruik!
Subtielquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik je waar ontlopen?
Subtiel, noem je dat subtiel, het is een regelrechte afwijzingquote:
van mij welquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij wordfeud:
.rex..z
en ik heb een e, e en i
Zou erexiez mogen?
van wordfeud nietquote:
ik ben wordfreud ook niet hèquote:
Ja nee okeequote:
PERSBERICHTquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat spotten morgen
man met bolhoed en dr.Martens
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij wordfeud:
.rex..z
en ik heb een e, e en i
Zou erexiez mogen?
Wordt dus een beetje lastig om EEN man met Dr. Martens en een bolhoed te gaan zoeken.quote:
tis sowieso lastig een man te vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wordt dus een beetje lastig om EEN man met Dr. Martens en een bolhoed te gaan zoeken.
Dat is dan ook best asociaal eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:28 schreef just me het volgende:
Tijden geweest dat mijn collega's in de pauze alleen zaten te wordfeuden, gezellig joh
Zuipschuitquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die 2-3 flessen blijven bij mij maximaal een paar uur goed hoor![]()
Tenzij ik ze opberg in mijn berging natuurlijk
Awwquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
tis sowieso lastig een man te vinden![]()
Gaat ie lekker vanavond?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
tis sowieso lastig een man te vinden![]()
jep, ik had ook geen smartphone in die tijd, voelde me buitengeslotenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat is dan ook best asociaal eigenlijk.
Uhuh... wie heeft er ook weer een inhouse brouwerijquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zuipschuit
* Fogel proost me alcoholvrij bier
GMTAquote:
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, ben je dan automatisch een drugshoofd?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Uhuh... wie heeft er ook weer een inhouse brouwerij
jij niet hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, heb je dan automatisch een drugshoofd?
Uhmm... generally speaking wel tochquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een inhouse crystal meth lab hebt, ben je dan automatisch een drugshoofd?
Maar dat ookquote:
Dan moet je lang zoeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:21 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat spotten morgen
man met bolhoed en dr.Martens
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje Knokkels, heb je de collectie country van een oud oom of zo geërfd?
Ohh, dan stond er een foutje in het persberichtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan moet je lang zoeken.
Het is morgen geen zondag...
Don't worry, mocht ik treffen dan spreek ik je aan en krijg je een bak koffie van me.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Subtiel, noem je dat subtiel, het is een regelrechte afwijzing
Ook in Mad's berichtgeving, hij zei toch echt dat hij morgen ging, maar het is me al duidelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh, dan stond er een foutje in het persbericht
wist ik tochquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Don't worry, mocht ik treffen dan spreek ik je aan en krijg je een bak koffie van me.
Of een biertje in de Jopenkerk...
Morgen is zaterdag en dan draag ik geen bolhoed.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ohh, dan stond er een foutje in het persbericht
Beetje met de golven spelen en het kan morgen zondag zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ook in Mad's berichtgeving, hij zei toch echt dat hij morgen ging, maar het is me al duidelijk
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
PERSBERICHT
Uitgegeven: 01/02/2016
Van: Belangenvereniging Dr Martens-dragende Bolhoedaficionado's
Aan: Alle Media
BELANGRIJK: WIJZIGING
Toelichting: Wegens miscommunicatie is er een verkeerde datum in het persbericht geslopen.
Those who were responsible for the pressrelease have been sacked
=====================================================================
Graag uw aandacht voor het volgende:
Op 14 Februari 2016 om 13 uur heeft onze Belangenvereniging weer het jaarlijkse uitje.
Dit zal deze keer in kroegen in Haarlem gehouden worden. Graag willen wij onze leden uitnodigen om bij het glazen huisje voor het Station Haarlem Centraal te verzamelen.
Gr Gr
Dr. Martens Bol-Hoed
=====================================================================
Einde Persbericht
In China is het al morgen, dus kan het dan in theorie zondag zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
Beetje met de golven spelen en het kan morgen zondag zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat fermenteert?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:36 schreef just me het volgende:
Mad en just me gaan echt ooit wel meeten, wat in het (bier)vat zit enzo
en zondag ga ik heul niet golfenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we kunnen er alleen naar gissenquote:
Pas maar op dat je jezelf niet vergist uit welk vaatje je moet tappen.quote:
oh de kleur van mijn haarquote:
FTFYquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:41 schreef Fogel het volgende:
Er is een nieuw restaurant in Trondheim:
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe naam voor een Thais restaurant, maar hoop dat ze een beter lot hebben dan waar ze zich naar vernoemen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:41 schreef Fogel het volgende:
Er is een nieuw restaurant in Trondheim:
[ afbeelding ]
Ik vind het een toffe naam voor een Thais restaurant, maar hoop dat ze een beter lot hebben dan waar ze zich naar vernoemen.
de grote flush bonnie marathonquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit de Bonnie St Claire marathon ofzo?!
Mijn mic is aan het staken. Bonnie overload. Kon ie niet aanquote:
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er staat een man in pak met pistool naast knokkels en hij eist zendtijd.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?
Meltling is door Vout ontvoerd, of omgekeerdquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, Melting heeft een omweg naar huis vanaf de carnaval?
quote:Programma van vandaag
21:08 - 23:00 DJ Knokkels - Sssshhh, I'm Hunting Wab.. Bonnies
quote:
Play it, play it, play itquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Wat heb ik een exorbitante hoeveelheid country. Damn. Moet ik wat aan doen
flushquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
CTRL-A DELquote:Op vrijdag 12 februari 2016 22:52 schreef knokkels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |