Wonderboy vs McGregor, make it happen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
McGregor ziet er goed uit![]()
Zijn praat over een move up naar WWdat gaat echt te ver, die hoeven alleen maar op hem te gaan liggen en ze winnen al, laat staan de punching power.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zorg eens even dat de mma beat begint, nu al 15 min te laat.
Dit is wat ik weet tot nu toe:quote:Op maandag 15 februari 2016 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de prijzen..
ik snap je niet en ook niet waarom je Bas Rutten dubbel plaats.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 14:16 schreef Nober het volgende:
Cerrone's kin is nog nooit getest het is zijn zwakke lever die hem in de steek laat.
Nog wat updates.
Rockhold doet een Q&A in Londen volgende week.
Zie:
https://www.youtube.com/user/UFC/videos?flow=grid&view=2
Speciaal voor THEFXR die geen live streams kan vinden op youtube.
Wat heeft dit met Conor te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:11 schreef THEFXR het volgende:
Conor is a bad by.
UFC fighter’s belt stolen in Roseville martial arts studio burglary
http://www.sacbee.com/news/local/crime/article61201907.html
het is sarcastisch bedoeld.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 17:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Conor te maken?
Joe en Bas over Dos Anjos vs McGregor is een kort fragment dus niet hetzelfde als de volledige video.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 15:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap je niet en ook niet waarom je Bas Rutten dubbel plaats.
dat zie je verkeerd, ik kan die altijd prima vinden, het ging erom dat de show na 15 min nog niet begonnen was.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij kan die MMA Beat live stream nooit vinden terwijl je gewoon op video moet klikken dan kan je de live stream selecteren.
Thanks Queens, laat maar horen als je meer weet!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 12:54 schreef Queens het volgende:
[..]
Dit is wat ik weet tot nu toe:
Het betreft een VIP-arrangement via Ahoy Exclusive. Hierbij tref je het arrangement aan:
Seats eerste ring:
- Voorontvangst in de Ahoy Exclusive Lounge;
- Hapjes en drankjes voorafgaand aan het evenement;
- Ontvangst en begeleiding door een hostess van en naar uw seats in het Sportpaleis bij aanvang van het evenement;
- 1 parkeerkaart per 2 personen met parkeergarantie;
- Gebruik van garderobe in de Ahoy Exclusive Lounge;
- 4 consumptiemunten per persoon;
- na-ontvangst in de Ahoy Exclusive Lounge;
- Ahoy Rotterdam biedt tevens de mogelijkheid om te reserveren in á la carte Restaurant Floyd voor een driegangen diner exclusief drank voor ¤36,50 voorafgaand aan het evenement.
De kosten voor dit arrangement bedragen: ¤189,- excl. btw per persoon.
Floorseats schijnen alleen voor pers/vips/relaties te zijn en gaan waarschijnlijk niet in de verkoop.
Over de reguliere kaarten weet ik nog niks...
Dat is best een awesome fight. Ik heb het idee dat ze best een toffe card gaan neerzettenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 19:48 schreef THEFXR het volgende:
‘Bigfoot’ Silva vs. Stefan Struve booked for UFC event in Netherlands
http://www.mmafighting.co(...)l&utm_source=twitter
sinds die KO van Hunt heb ik Struve slechter zien worden ipv beter, dus ik weet het echt niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef bascross het volgende:
Dat moet Struve kunnen winnen, Bigfoot gaat tegenwoordig bij elke klap zo'n beetje (T)KO.
Het zit bij hem ook echt tussen de oren heb ik het idee.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
sinds die KO van Hunt heb ik Struve slechter zien worden ipv beter, dus ik weet het echt niet.
Ik kijk Resurrection Alliance 35 bij gebrek aan stream.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 01:25 schreef THEFXR het volgende:
Nu bellator live voor diegene die nog wakker zijn met USA IP
http://bellator.spike.com/live
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door perezoso op 20-02-2016 06:06:52 ]
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 05:27 schreef perezoso het volgende:
Omg..Knee to groin, dangadadang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Royce heeft iets te veel naar de tapes van Bas gekeken.nec cito nec tarde
Vanavond Holzken...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:56 schreef Klaphark het volgende:
Robin van Roosmalen wint z'n mma debuut! Staat op YouTube, prima pot.
Muchos gracias, kan ik elk moment weer terugzien dat die arrogante trut in elkaar gemept wordtquote:
die botter is niet echt te vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Soon to be breaking: Overeem vs. Arlovski
Nee joh, zijn teamgenoten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Wakker wel, hij heeft alleen moeite met staan. Die zwaartekracht is zo sterkquote:
dat zeker en dan ook nog scamrock vs Gracie, wat een fix zeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat gevecht tussen Kimbo en die andere knakker. Een schande voor Bellator.
BJM wilde zelf even klappuh geven dat het .... over was, een gevecht ga ik het nl niet noemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wakker wel, hij heeft alleen moeite met staan. Die zwaartekracht is zo sterk
Mijn god wat een allejezus kut event
Hij trok Kimbo opzij zodat Dada -5000 om kon vallen van vermoeidheidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
BJM wilde zelf even klappuh geven dat het .... over was, een gevecht ga ik het nl niet noemen.
Ik zal de UFC laten weten dat je deze video erg waardeert. Bijna 2.5 miljoen views!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Muchos gracias, kan ik elk moment weer terugzien dat die arrogante trut in elkaar gemept wordt
Een staand gevecht daar houden wij Nederlanders van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Weer een rematch. Waarom ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:44 schreef Kerftminister het volgende:
Zie toch liever de rematch tegen Browne.
ik zie geen enkele andere media dit gevecht bevestigen. alleen in het hoofd van die lul van een botter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:42 schreef Nober het volgende:
Bellator heeft nog wel wat jaren te gaan als ze de concurrentie met de UFC aan willen gaan, alleen Henderson is niet voldoende.
Maar goed Nieky Holzken is BeNeLux bokskampioen via unanieme beslissing!
[..]
Ik zal de UFC laten weten dat je deze video erg waardeert. Bijna 2.5 miljoen views!
[..]
Een staand gevecht daar houden wij Nederlanders van.
Zoveel opties zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie geen enkele andere media dit gevecht bevestigen. alleen in het hoofd van die lul van een botter.
het is wel een risico voor Cees, Arlovski komt van een verlies af, dus Cees wint er niks mee, als hij verliest krijgt hij nooit meer een kans op de titel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel opties zijn er toch niet?
Arlovski verloor van Miocic
Browne won van Mitrione
Barnatt verloor van Rothwell
Rothwell vs Dos Santos in Zagreb
Hunt vs Mir op 20 maart
Velasquez is geblesseerd
Is het wel zeker dat hij (en niet Rothwell) een title shot krijgt als ze beide hun volgende partij winnen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel een risico voor Cees, Arlovski komt van een verlies af, dus Cees wint er niks mee, als hij verliest krijgt hij nooit meer een kans op de titel.
In de UFC is niks zeker, laatst nog met tate, dat ze het zomaar aan Holly gaven, zonder tate te informeren. Weet wel dat die Werdum zich niet moet aanstellen en moet gaan vechten ipv vakantie te houden. Anders mag er wel een interim belt komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat hij (en niet Rothwell) een title shot krijgt als ze beide hun volgende partij winnen?
Werdum was geblesseerd en is de kampioen dan ga je niet van tegenstander veranderen 13 dagen voor een gevecht. Is ook nog eens beter voor Miocic met een volledige trainingskamp..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In de UFC is niks zeker, laatst nog met tate, dat ze het zomaar aan Holly gaven, zonder tate te informeren. Weet wel dat die Werdum zich niet moet aanstellen en moet gaan vechten ipv vakantie te houden. Anders mag er wel een interim belt komen.
fuck it, we hebben al genoeg gevechten die niet doorgaan door echte blessures en dopingtesten, dat jij die leugens van die Braziliaan gelooft, zeg. ik had je echt slimmer ingeschat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Werdum was geblesseerd en is de kampioen dan ga je niet van tegenstander veranderen 13 dagen voor een gevecht. Is ook nog eens beter voor Miocic met een volledige trainingskamp..
hoe stom kan je zijn om te denken dat het zijn echte naam is???quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, nu heeft Dada 5000 ineens een andere naam. Fuck dat.
Bij Bellator zie je 2 gasten na 1 minuut kapot zijn. Daarna een main event met 2 gasten die samen meer dan 100 jaar oud zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:42 schreef THEFXR het volgende:
Echt weer de UFC, op zondag een event houden, dat zie je bij bellator niet.
bij de UFC zie je een WWE acteur met een 0-0 record die al 2 jaar zijn debuut aan het maken is, echt de grootste blunder om die te tekenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Bij Bellator zie je 2 gasten na 1 minuut kapot zijn. Daarna een main event met 2 gasten die samen meer dan 100 jaar oud zijn.
quote:Cerrone vs Oliveira
Brunson vs Carneiro
Garbrandt vs Mendes
Bermudez vs Kawajiri
Camozzi vs Riggs
Krause vs Campbell
Om het even in Bellator perspectief te trekken. Ze laten hem niet UFC200 Main Event doen. Dat is wat Bellator juist verkeerd deed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij de UFC zie je een WWE acteur met een 0-0 record die al 2 jaar zijn debuut aan het maken is, echt de grootste blunder om die te tekenen.
even daar gelaten dat hij 2 dagen na de aankondiging van zijn gevecht op de operatie tafel lag,
ik weet niet hoe de casuals erover denken, de harde kern is nog maar een klein deel van het publiek, er wordt iig veel gepraat over die bellator gevechten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Om het even in Bellator perspectief te trekken. Ze laten hem niet UFC200 Main Event doen. Dat is wat Bellator juist verkeerd deed.
niet waar, hij had een nier falen door teveel potassium in zijn lijf. dat van zijn hart is gewoon inet rumor crap.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:54 schreef Paxlie het volgende:
Dus Dada5000 zijn hart is gestopt in het ziekenhuis. Had Bellator bijna de primeur van de eerste dode in een groot event
WTF echt. Dada ook gewoon 40lbs gecut om de 265 te halen en daardoor zichzelf half vergiftigd.
Told yaquote:
Nee man, is van EPIC MMA. Greg Jackson heeft vannacht confirmed.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is geen officiële bron, is fan made.
ik las het stuk van mmafighting, dat ze in aparte dagdelen gaan trainen en Jackson doet Arlovski zijn corner, weet niet wie Cees gaat doen?quote:Op zondag 21 februari 2016 11:47 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nee man, is van EPIC MMA. Greg Jackson heeft vannacht confirmed.
Hij traint Arlovski en Overeem met andere coaches.
Nope nog niet bekend volgens mij. Mss Winkeljohn met nog 2 andere coaches ofzoquote:Op zondag 21 februari 2016 11:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik las het stuk van mmafighting, dat ze in aparte dagdelen gaan trainen en Jackson doet Arlovski zijn corner, weet niet wie Cees gaat doen?
http://www.mmafighting.co(...)6.4946023.1455558984
ik moet wel zeggen dat voor een EU Fightpass card, ik Struve en Bigfoot goed vond passen, nooit gedacht dat Cees hier zou vechten, te groot voor FP nl.quote:Op zondag 21 februari 2016 11:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nope nog niet bekend volgens mij. Mss Winkeljohn met nog 2 andere coaches ofzo
twitter:DionStaring twitterde op zondag 21-02-2016 om 10:53:06Mma training with @alistairovereem #Mma #arnhem #dionstaringsgym https://t.co/fz86TsMa3s reageer retweet
Bestaan die mensen?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:45 schreef superniger het volgende:
Mensen die iets anders hadden verwacht van Bellator 149.
twitter:arielhelwani twitterde op zondag 21-02-2016 om 13:47:48UFC announced today that next week's Bisping X Silva card will air exclusively on Fight Pass in the UK and Ireland. reageer retweet
whut???quote:Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Nober het volgende:
Reneau is wel een lekker wijf, niet tegen THEFXR vertellen.
Ik wil eerst de prijzen wetenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Welke Fokkers! gaan er eigenlijk naar Rotterdam??
Ik sowieso!
Zaterdag is het gratis toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eerst de prijzen wetenen de card
prijzen lijken redelijk te gaan worden, denk 100 het goedkoopst.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eerst de prijzen wetenen de card
Eerst zien dan geloven en dan misschien kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prijzen lijken redelijk te gaan worden, denk 100 het goedkoopst.
quote:Op maandag 22 februari 2016 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is een van de slechtste decisions die ik ooit gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |