whut???quote:Op maandag 22 februari 2016 00:37 schreef Nober het volgende:
Reneau is wel een lekker wijf, niet tegen THEFXR vertellen.
Ik wil eerst de prijzen wetenquote:Op zondag 21 februari 2016 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Welke Fokkers! gaan er eigenlijk naar Rotterdam??
Ik sowieso!
Zaterdag is het gratis toch?quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eerst de prijzen wetenen de card
prijzen lijken redelijk te gaan worden, denk 100 het goedkoopst.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik wil eerst de prijzen wetenen de card
Eerst zien dan geloven en dan misschien kopen.quote:Op maandag 22 februari 2016 00:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
prijzen lijken redelijk te gaan worden, denk 100 het goedkoopst.
quote:Op maandag 22 februari 2016 01:01 schreef Kerftminister het volgende:
Dit is een van de slechtste decisions die ik ooit gezien heb
Ja hoe kan je die eerste ronde niet aan Reneau geven, 2x die ander gerocked en bijna nog gesubbed ookquote:
Ja die partij tegen Diaz en Weidman zijn niet zo'n goede promotiemateriaal.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:03 schreef THEFXR het volgende:
man,man, die Silva promo's allemaal oud materiaal toen hij nog op de roids zat, nu off en 40+ years old
ik vond ook dat die aap had gewonnen, evans was gewoon slecht.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:03 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja hoe kan je die eerste ronde niet aan Reneau geven, 2x die ander gerocked en bijna nog gesubbed ookKan je zelfs 10-8 aan Reneau geven.
Amirkhani zit ook bij SBG tegenwoordig en 2-0 in the UFC, volgende week in actie.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:45 schreef Kerftminister het volgende:
Die gast ernaast neemt zn plek in? Mr. Skeltal is dat.
Mr. Finlandquote:Op maandag 22 februari 2016 01:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Amirkhani zit ook bij SBG tegenwoordig en 2-0 in the UFC, volgende week in actie.
Mwah, had 4 minuten lang controle in ronde 2 onderhand, vond ronde 3 verder ook geen 10-8.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |