Vanavond Holzken...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 12:56 schreef Klaphark het volgende:
Robin van Roosmalen wint z'n mma debuut! Staat op YouTube, prima pot.
Muchos gracias, kan ik elk moment weer terugzien dat die arrogante trut in elkaar gemept wordtquote:
die botter is niet echt te vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Soon to be breaking: Overeem vs. Arlovski
Nee joh, zijn teamgenoten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Wakker wel, hij heeft alleen moeite met staan. Die zwaartekracht is zo sterkquote:
dat zeker en dan ook nog scamrock vs Gracie, wat een fix zeg!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat gevecht tussen Kimbo en die andere knakker. Een schande voor Bellator.
BJM wilde zelf even klappuh geven dat het .... over was, een gevecht ga ik het nl niet noemen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wakker wel, hij heeft alleen moeite met staan. Die zwaartekracht is zo sterk
Mijn god wat een allejezus kut event
Hij trok Kimbo opzij zodat Dada -5000 om kon vallen van vermoeidheidquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
BJM wilde zelf even klappuh geven dat het .... over was, een gevecht ga ik het nl niet noemen.
Ik zal de UFC laten weten dat je deze video erg waardeert. Bijna 2.5 miljoen views!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Muchos gracias, kan ik elk moment weer terugzien dat die arrogante trut in elkaar gemept wordt
Een staand gevecht daar houden wij Nederlanders van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Weer een rematch. Waarom ook niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:44 schreef Kerftminister het volgende:
Zie toch liever de rematch tegen Browne.
ik zie geen enkele andere media dit gevecht bevestigen. alleen in het hoofd van die lul van een botter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:42 schreef Nober het volgende:
Bellator heeft nog wel wat jaren te gaan als ze de concurrentie met de UFC aan willen gaan, alleen Henderson is niet voldoende.
Maar goed Nieky Holzken is BeNeLux bokskampioen via unanieme beslissing!
[..]
Ik zal de UFC laten weten dat je deze video erg waardeert. Bijna 2.5 miljoen views!
[..]
Een staand gevecht daar houden wij Nederlanders van.
Zoveel opties zijn er toch niet?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie geen enkele andere media dit gevecht bevestigen. alleen in het hoofd van die lul van een botter.
het is wel een risico voor Cees, Arlovski komt van een verlies af, dus Cees wint er niks mee, als hij verliest krijgt hij nooit meer een kans op de titel.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zoveel opties zijn er toch niet?
Arlovski verloor van Miocic
Browne won van Mitrione
Barnatt verloor van Rothwell
Rothwell vs Dos Santos in Zagreb
Hunt vs Mir op 20 maart
Velasquez is geblesseerd
Is het wel zeker dat hij (en niet Rothwell) een title shot krijgt als ze beide hun volgende partij winnen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is wel een risico voor Cees, Arlovski komt van een verlies af, dus Cees wint er niks mee, als hij verliest krijgt hij nooit meer een kans op de titel.
In de UFC is niks zeker, laatst nog met tate, dat ze het zomaar aan Holly gaven, zonder tate te informeren. Weet wel dat die Werdum zich niet moet aanstellen en moet gaan vechten ipv vakantie te houden. Anders mag er wel een interim belt komen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Is het wel zeker dat hij (en niet Rothwell) een title shot krijgt als ze beide hun volgende partij winnen?
Werdum was geblesseerd en is de kampioen dan ga je niet van tegenstander veranderen 13 dagen voor een gevecht. Is ook nog eens beter voor Miocic met een volledige trainingskamp..quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
In de UFC is niks zeker, laatst nog met tate, dat ze het zomaar aan Holly gaven, zonder tate te informeren. Weet wel dat die Werdum zich niet moet aanstellen en moet gaan vechten ipv vakantie te houden. Anders mag er wel een interim belt komen.
fuck it, we hebben al genoeg gevechten die niet doorgaan door echte blessures en dopingtesten, dat jij die leugens van die Braziliaan gelooft, zeg. ik had je echt slimmer ingeschat.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Werdum was geblesseerd en is de kampioen dan ga je niet van tegenstander veranderen 13 dagen voor een gevecht. Is ook nog eens beter voor Miocic met een volledige trainingskamp..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |