Zijn de kroketten daar wel warm?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wij zitten hier altijd in de VIP boxen. Denk je dat we tussen dat ordinaire publiek gaan lopen zitten ofso?
Nahquote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kenneth is ook een beter keeper dan Cillessen
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:09 schreef DonRaja het volgende:
Ondanks dat het VI is, ben ik toch wel benieuwd:
http://www.vi.nl/promo/vi(...)ksclub-feyenoord.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om het gepeupel tevreden te houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
Waarom Guidetti daar dan weer tussen staat is mij een raadsel.
Eeuwige held, dat zie je toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:56 schreef Caland het volgende:
Waarom Guidetti daar dan weer tussen staat is mij een raadsel.
Vind die vergelijking tussen Elia en Moulijn inderdaad veel erger. Slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 19:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eeuwige held, dat zie je toch?
Ook Elia en Moulijn in één adem durven noemen![]()
Verwacht er niet heel veel van, maar zal hem wel aanschaffen. Hopelijk is de poster van De Kuip nog wat.
Wel Ellia en van Beek maar geen Bosvelt Emerton Van Wonderen Dudek etc?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:09 schreef DonRaja het volgende:
Ondanks dat het VI is, ben ik toch wel benieuwd:
http://www.vi.nl/promo/vi(...)ksclub-feyenoord.htm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het blad niet gemaakt he Mikeyquote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel Ellia en van Beek maar geen Bosvelt Emerton Van Wonderen Dudek etc?
Jammer wel dan had Blinker misschien op de cover gestaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het blad niet gemaakt he Mikey
Nope, Gullit.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer wel dan had Blinker misschien op de cover gestaan.
Een Amsterdammer als je favoriete Feyenoorderquote:
Klopt. Ik heb niks met de lokale club en daar heeft hij nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Een Amsterdammer als je favoriete Feyenoorder
Wat ben jij voor een ziekelijke aandachtstrekker dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:12 schreef cofox het volgende:
Trouwens had ik al gezegd dat ik walg van dit bestuur zij maken mijn leven kapot![]()
![]()
![]()
P.S. laten we die loser Gio ook niet ff vergeten![]()
![]()
![]()
Feyenoord is mijn leven laat mij verder met rust vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een ziekelijke aandachtstrekker dan?
ok man.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:12 schreef cofox het volgende:
Trouwens had ik al gezegd dat ik walg van dit bestuur zij maken mijn leven kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippiequote:Op vrijdag 12 februari 2016 21:12 schreef cofox het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Rinus Israel is ook Amsterdammer en daar hoor je niemand over en Gullit was toch wel een hele bijzondere speler.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 20:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb niks met de lokale club en daar heeft hij nooit gespeeld.
Commercieel trucje inderdaad.. om de verkoop te stimuleren. Als je alleen maar artikelen schrijft over de helden uit het Stenen Tijdperk wordt zon blad minder verkochtquote:Op vrijdag 12 februari 2016 18:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Om het gepeupel tevreden te houden.
Het zijn wel makkelijke klanten blijkbaar dat ze keer op keer weer zo'n flutbundel kunnen verkopenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Commercieel trucje inderdaad.. om de verkoop te stimuleren. Als je alleen maar artikelen schrijft over de helden uit het Stenen Tijdperk wordt zon blad minder verkocht
Hij heeft toch ook een Wijnaldum move gemaakt toen die tijd?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rinus Israel is ook Amsterdammer en daar hoor je niemand over en Gullit was toch wel een hele bijzondere speler.
Wat erg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:10 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse huis van Lexie is leeggeroofd
Heeft gewoon met racisme te maken om dat Gullit een donkere speler is en Rinus een blanke kijkt men anders daar naar. Gullit wordt gewoon zwaar gediscrimineerd ook weer hier op dit forumquote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rinus Israel is ook Amsterdammer en daar hoor je niemand over en Gullit was toch wel een hele bijzondere speler.
Jippiequote:Op zaterdag 13 februari 2016 17:04 schreef cofox het volgende:
[..]
Heeft gewoon met racisme te maken om dat Gullit een donkere speler is en Rinus een blanke kijkt men anders daar naar. Gullit wordt gewoon zwaar gediscrimineerd ook weer hier op dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
RIP biljartkeuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:10 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Lex gaat weer op jodenjachtquote:In het huis van Lex Immers in Leidschenveen is zaterdagmorgen vroeg ingebroken. Op bewakingsbeelden is te zien drie mannen in zijn huis staan. De middenvelder wil de daders snel vinden: ,,Nooit aan mijn spullen zitten, want dan kom je vanzelf aan de beurt.''
De drie mannen dragen bivakmutsen, capuchons en handschoenen, maar Immers is blij met de herkenbaarheid van de inbrekers: ,,Ze staan er lekker op. En de auto van deze eikels is ook te zien.''
De inbrekers kwamen via de tuin het huis van Immers binnen. Ze bleven ongeveer een uur in het huis en namen veel spullen mee. Er was niemand in het huis.
Gio staat helemaal niet onder vuur. Niet bij het bestuur en bij de supporters, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:25 schreef KingRadler het volgende:
zolang de fans maar van Gio afblijven
Lijkt me niet. Laatste keer dat we wonnen in Zwolle was nog met Ono in de ploeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gio staat helemaal niet onder vuur. Niet bij het bestuur en bij de supporters, dat weet ik zeker.
Echter wel zo dat als we morgen verliezen dat de pleuris uitbreekt.
dat bedoel ik. hij heeft nog steeds krediet.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gio staat helemaal niet onder vuur. Niet bij het bestuur en bij de supporters, dat weet ik zeker.
Echter wel zo dat als we morgen verliezen dat de pleuris uitbreekt.
Dan is het exit en terecht.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat bedoel ik. hij heeft nog steeds krediet.
maar voor hoelang nog, als Feyenoord dit jaar geen prijzen of Europees voetbal halen.
heb liever dat Gio volgend seizoen nog trainer is.quote:
Ik heb nog geedit. Ik zie dit team echt wel de EL halen. Zou toch triest zijn als het met dit materiaal niet eens zou lukken.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:37 schreef KingRadler het volgende:
[..]
heb liever dat Gio volgend seizoen nog trainer is.
maar Feyenoord is geen PSV waar Cocu het ook minder deed het 1ste seizoen.
We gaan echt wel een Europa League-ticket halen. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb nog geedit. Ik zie dit team echt wel de EL halen. Zou toch triest zijn als het met dit materiaal niet eens zou lukken.
Zwolle heeft 10 geblesseerden mede door ziekte en moeten jeugdspelers opstellen dan mag je er wel van winnen neem ik aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:34 schreef PIETR het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Laatste keer dat we wonnen in Zwolle was nog met Ono in de ploeg.
Competitie doet er al niet zoveel meer toe. Alles op de bekert.
waar heb je die foto vandaan?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:10 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Eruit tegen AZ in de beker, 4e worden en de play-offs verliezen zie ik zo gebeuren.quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
We gaan echt wel een Europa League-ticket halen. Daar twijfel ik niet aan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar heb je die foto vandaan?op zijn instagram staat een andere
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 14:43:33Een betere foto van de inbrekers in het huis van Lex Immers. #Feyenoord (via @Kellyimmers) https://t.co/dpQRtnXStg
reageer retweet
Die middelvinger zijn dit weer aanhangers van onze Amsterdamse ''vrienden?''quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 14:43:33Een betere foto van de inbrekers in het huis van Lex Immers. #Feyenoord (via @Kellyimmers) https://t.co/dpQRtnXStg[ afbeelding ] reageer retweet
dank jequote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 13-02-2016 om 14:43:33Een betere foto van de inbrekers in het huis van Lex Immers. #Feyenoord (via @Kellyimmers) https://t.co/dpQRtnXStg[ afbeelding ] reageer retweet
Net als vorig jaar zekerquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:52 schreef Oldground het volgende:
[..]
We gaan echt wel een Europa League-ticket halen. Daar twijfel ik niet aan.
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eruit tegen AZ in de beker, 4e worden en de play-offs verliezen zie ik zo gebeuren.
Lees ook dat Zwolle blijkbaar niet eens wat geld heeft voor een simpele veldverwarming. Dat kan nog eens leuk worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:43 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]In Zwolle wordt het veld even sneeuwvrij gemaakt
quote:Op zondag 14 februari 2016 09:59 schreef KingRadler het volgende:
hoe wisten de Inbrekers dat Immers niet thuis was?
Dacht, dat dat verplicht was in de eredivisie?quote:Op zondag 14 februari 2016 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lees ook dat Zwolle blijkbaar niet eens wat geld heeft voor een simpele veldverwarming. Dat kan nog eens leuk worden.
kunstgras is ook niet verplichtquote:Op zondag 14 februari 2016 10:14 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dacht, dat dat verplicht was in de eredivisie?
De bal is rondquote:Op zondag 14 februari 2016 10:17 schreef tompsv18 het volgende:
Gaat Feyenoord na 6 nederlagen op rij in de Eredivisie en 3 nederlagen in de afgelopen 3 seizoenen in Zwolle vanmiddag weer eens winnen jongens?
Geen riskante keus als je kijkt met welke spelers Zwolle gaat spelen.quote:Op zondag 14 februari 2016 09:55 schreef Tortugal het volgende:
Nieuwkoop ipv de geblesseerde Karsdorp lees ik
quote:Op zondag 14 februari 2016 11:12 schreef KingRadler het volgende:
Wedstrijd gaat misschien niet door.
Of gewoon omdat Karsdorp hopeloos uit vorm is, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 09:55 schreef Tortugal het volgende:
Nieuwkoop ipv de geblesseerde Karsdorp lees ik
Wie zegt dat? 13:00 uur stopt het daar toch met sneeuwen? Tegen die tijd hebben ze het meeste er wel af en dan hebben ze nog een dik half uur om het laatste beetje er af te krijgen voordat het wordt gekeurd.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:12 schreef KingRadler het volgende:
Als Gio toch zo aan het husselen is, waarom Karsdorp niet een keer op 10 proberen? Het is een fantastische speler, hij kan alleen niet verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:23 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Of gewoon omdat Karsdorp hopeloos uit vorm is, dat kan ook natuurlijk
je zegt het zelf het moet nog gekeurd worden.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:50 schreef witteviool het volgende:
[..]
Wie zegt dat? 13:00 uur stopt het daar toch met sneeuwen? Tegen die tijd hebben ze het meeste er wel af en dan hebben ze nog een dik half uur om het laatste beetje er af te krijgen voordat het wordt gekeurd.
Lijkt mij ook. Gewoon door laten gaan.quote:Op zondag 14 februari 2016 11:50 schreef witteviool het volgende:
[..]
Wie zegt dat? 13:00 uur stopt het daar toch met sneeuwen? Tegen die tijd hebben ze het meeste er wel af en dan hebben ze nog een dik half uur om het laatste beetje er af te krijgen voordat het wordt gekeurd.
Maar met kunstgras kan je toch altijd voetballen?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:12 schreef KingRadler het volgende:
Dat mag dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als het nou niet doorgaat en de wedstrijd gaan ze verzetten mag Zwolle dan spelers opstellen die nu geblesseerd zijn of is dat competitie vervalsing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Met resultaat:quote:Op zondag 14 februari 2016 09:43 schreef Bombvis het volgende:
[ afbeelding ]In Zwolle wordt het veld even sneeuwvrij gemaakt
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 14-02-2016 om 13:01:19Er is de afgelopen uren hard gewerkt om #zwofey door te laten gaan. We gaan ook op de radio beginnen. https://t.co/dxiaQ5oz1y reageer retweet
Mooi zo. Jullie kunnen alvast gaan bukken dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Met resultaat:[ afbeelding ]twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 14-02-2016 om 13:01:19Er is de afgelopen uren hard gewerkt om #zwofey door te laten gaan. We gaan ook op de radio beginnen. https://t.co/dxiaQ5oz1y reageer retweet
Zal wel doorgaan
quote:Op zondag 14 februari 2016 13:08 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Mooi zo. Jullie kunnen alvast gaan bukken dan.
[ afbeelding ]
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 14-02-2016 om 13:23:58PEC Zwolle - Feyenoord gaat definitief door. Het veld is goedgekeurd. #ZWOfey reageer retweet
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:27 schreef Slobeend het volgende:
En nu weer Vejinovic ipv Tapia. De Taap deed het niet slecht vorige week.
GIO!quote:Op zondag 14 februari 2016 13:27 schreef Slobeend het volgende:
En nu weer Vejinovic ipv Tapia. De Taap deed het niet slecht vorige week.
Dat is ongeacht het tijdstip al een doodzonde.quote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef Tortugal het volgende:
Lees nu op Twitter (Frfc ()) dat Vilhena en Karsdorp om 3 uur vannacht zijn gespot in club Thalia
Karsdorp was er wel, Vilhena zat gewoon in het hotel met spelersgroep natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2016 13:39 schreef Tortugal het volgende:
Lees nu op Twitter (Frfc ()) dat Vilhena en Karsdorp om 3 uur vannacht zijn gespot in club Thalia
Begin steeds meer te twijfelen aan de mentaliteit van Karsdorp. Denk dat hij niet kan omgaan met al die aandacht nu hij bij het 1e speeltquote:Op zondag 14 februari 2016 13:48 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Karsdorp was er wel, Vilhena zat gewoon in het hotel met spelersgroep natuurlijk
Ik meen dat elke (s)cc met het nieuwe systeem een eigen inlog heeft ja.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:31 schreef Lastpost het volgende:
Gasten, kun je tegenwoordig met dat nieuwe kaartsysteem online geen kaarten meer bestellen voor een ander? Voorheen kon ik gewoon een 2e seizoenskaartbarcode toevoegen en dan afrekenen, die optie zie ik alleen nergens meer.
Heeft iemand's vrouw liggen naaien?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef eight het volgende:
Waarom zit Achabar niet eens bij de selectie??
Omdat topper kramer op de bank zit.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef eight het volgende:
Gio zei dat hij niet fit genoeg is voor 90 min op Rijnmondquote:Op zondag 14 februari 2016 14:34 schreef eight het volgende:
Hola installeren helpt misschien?quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef heiden6 het volgende:
Ik zit nu in Mexico en kom er net achter dat Fox Sports Go ("Bekijk Fox Sports Altijd en Overal") hier niet werktx1000
Iemand een stream?
Omdat je nou eenmaal niet kan zeuren als je een pauper bent die er niet voor wil betalen.quote:Op zondag 14 februari 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom moeten sites met streams altijd vol met pop ups en virus bullshit staan.
Zo hatelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |