SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
Dan liever iets van Abe Bonnema, glimmend glas en zwart natuursteen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 16:59 schreef 99.999 het volgende:
Ik had liever een verwijzing naar een fijne betonkollos in de TT gezien.
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:00 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja, Noord-Korea heeft ook geel-blauwe VIRMs.Tof landje is het soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig files, ook een voordeel.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:07 schreef Gutmensch het volgende:
Veder ben ik geen treinautist hoor, maar als ik ergens vaak mee rij of vlieg wil k er wel meer over weten.
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighoudenquote:
Ik zie hem niet vaak meer. Ben er even voor gaan zitten om mijn eerste stukje zon in maanden (?) op die dikke rooie bakkes van me te voelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:23 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met dit stukje inzicht. Dat doet hij toch al een aantal miljard jaar, naar de mening van de meeste wetenschappers die zich er mee bezighouden
quote:
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.quote:
Nice. Duurzame mevrouw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Onze zonnecollectoren hebben gisteren voor het eerst net zoveel opgeleverd als ik aan stroom tegen hoog tarief verbruikt had.
Dat was leuk, gewoon dezelfde stand op de teller als de avond daarvoor, daar wen ik vast snel genoeg aan
30% van de waarde neem ik aan, niet van de hoeveelheid biljetten. Dat kan al gauw.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Het wordt vooral gebruikt door criminelen.
Handig inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
30% van het contante eurogeld bestaat uit ¤500-biljetten, maar cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Kip, ei...quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
cosumenten gebruiken deze biljetten amper, het wordt ook bijna nergens geaccepteerd.
Ik heb ook alleen nog maar cash om de schoonmaakster te betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 17:33 schreef Gutmensch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |