Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef 99.999 het volgende:
Mag ik u kussen is weer op de Belg. Dat is sowieso flink lachen om harde grappen.
Je post in het POL-café, dat lijkt me een redelijk logische verklaring.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat Fok mij iets wil vertellen. Ik krijg al de hele week banners voor psychologische hulpverlening
Dat je aan een abonnement toe bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ik denk dat Fok mij iets wil vertellen. Ik krijg al de hele week banners voor psychologische hulpverlening
Die krijg ik ook regelmatig ja. Samen met advertenties van een makelaarskantoor in Zwolle (waar ik al drie jaar niet meer woon).quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Janneke141 het volgende:
Lekker jezelf en anderen maximaal afzeiken. Ik vermaak me er wel mee. Vorige week was nog mooierquote:
Ik krijg berichten van ING wijzer in geldzaken. Met al die financiële breinen hier ook wel nuttig.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Je post in het POL-café, dat lijkt me een redelijk logische verklaring.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:42 schreef Leandra het volgende:
En zittend graag, dat spettert niet zo
Die badmutsquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Lekker jezelf en anderen maximaal afzeiken. Ik vermaak me er wel mee. Vorige week was nog mooier
Ik vind het zo ranzig.... vandaag weer twee man aan het werk in huis en ik kon het opstapje dat voor de kleuter in de WC beneden staat weer weghalen enzo... anders staat hij straks met z'n sokjes in de pisdruppels van een anderquote:
Dit moet je aan Boze_Appel vertellen, die houdt van dergelijke verhalen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het zo ranzig.... vandaag weer twee man aan het werk in huis en ik kon het opstapje dat voor de kleuter in de WC beneden staat weer weghalen enzo... anders staat hij straks met z'n sokjes in de pisdruppels van een ander
quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Dit moet je aan Boze_Appel vertellen, die houdt van dergelijke verhalen.
Oh ben jij dat.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed, morgenochtend weer stenen schilderen.
Truste.quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik ga naar bed, morgenochtend weer stenen schilderen.
Ik moet altijd heel hard lachen om Jeroom, ook bij de slimste mens:quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:41 schreef 99.999 het volgende:
Mag ik u kussen is weer op de Belg. Dat is sowieso flink lachen om harde grappen.
http://politiek.tpo.nl/co(...)rrespondents-dinner/quote:Want ik wil even door naar het moment van de avond dat me WEL wat kon schelen, namelijk de staande ovatie voor Rutte. Als de man ons nou echt had weggeblazen met stuiterende gierLOL. Als hij onvermoed de liefdesbaby van Hans Teeuwen en Ricky Gervais was gebleken. Als hij ons had overrompeld met een keur aan snoeiharde grappen over het totale verzaken van de pers ten aanzien van zijn beleid en persoon. Als hij een smorgåsbord aan whoop-assery en p0wn had opgediend. Als hij ons spiegels had voorgehouden van NASA-makelij, en die waren dan nóg niet groot genoeg om onze dikke ikken in te vatten, en ook dát had hij ons pijnlijk maar onweerstaanbaar geestig ingepeperd. Ja dán.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd heel hard lachen om Jeroom, ook bij de slimste mens:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |