abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 februari 2016 @ 06:41:50 #151
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_159880071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 02:13 schreef motorbloempje het volgende:
Half uurtje hard gespind! En daarna eten en bankhangen O+ (en douchen), en nu ben ik wakker.... -O-
Ik ook _O_

Slecht eetdagje gister. Eindelijk weer eens een stuk gefietst na een week verkouden zijn, daarna vrij misselijk dus geen brood maar een soepje genomen, voor het avondeten mosselen gegeten die niet lekker waren waarna ik de meeste honger ooit had, dus 's avonds 100 gram chips op, toen op mijn ipad in slaap gevallen en nu ben ik vanaf 5AM weer wakker :') Wat hebben we nou geleerd? Even goed je energie en kcals managen over de dag.

En dan heb ik ook nog een kilo V O C H T erbij!!!!!!#@#@#@2
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 13 februari 2016 @ 08:09:21 #152
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159880183
Handje chips + mini-gin-tonic (25 cl gin, 25 cl indian tonic, dash angostura bitters) na de wedstrijd brengt t totaal van gisteren op 1950.

En de weegschaal meldt 74.9. Dus dat is prima.

Dit weekend 2 dagen elders eten. En vast ook wel een paar drankjes.

Vandaag:

O: Taart
L: Broodje kaas-zalm en een croissant met paté
D: Eten met collega-scheidsrechters voor de bekerfinale
S: Bekerfinale
T: Bier en hapjes in de VIP-ruimte

Morgen:

O: Taart (mits honger en op tijd wakker)
L: Broodjes
D: Valentijnsmenu bij Brasserie FLO in Maastricht

[ Bericht 64% gewijzigd door MutedFaith op 13-02-2016 08:31:28 ]
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_159880191
Veeel te laat uit bed, moest nog naar de sportschool voor ik zo vertrek met de trein :{ Nou ja, snel snel dan maar. Ik laat mijn sportkleren wel in de sportschool voor ik richting trein vertrek.

Vannacht gedroomd dat ik op een feestje van een oom die ik 20 jaar niet heb gezien en er was een buffet. En ik bleef maar eten van dat buffet en bedacht me dat ik geen flauw idee van kcal had en dat ik het allemaal nog in moest voeren in cronometer :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_159880598
Ik dacht dat ik gisteren echt heel zout had gegeten en toen was ik vanochtend wéér een halve kg lichter :o Nog 1kg precies tot mijn streefgewicht wat ik ooit gesteld had :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 09:34:57 #155
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159880686
Ik was jarig en at zelfgebakken verse friet, een kroket en een.loempia met fritessaus en appelmoes. Nu doe ik weer normaal. Eerst maar eens ontbijten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159881737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht dat ik gisteren echt heel zout had gegeten en toen was ik vanochtend wéér een halve kg lichter :o Nog 1kg precies tot mijn streefgewicht wat ik ooit gesteld had :o
^O^
Skinnie jij. Je werkt er hard genoeg voor, echt goed.
Met een meidenkwartet
pi_159882157
O: mok melk
L: pannenkoek en biertje bij het pannenkoekrestaurant
S: uur wandelen
D: klein kliekje stamppot
T: glaasje rode wijn
  zaterdag 13 februari 2016 @ 11:40:50 #158
248821 Rauw.
op je bord.
pi_159882193
Vochtbalans -0.2, dus mijn gewicht is afgenomen maar gelijk gebleven.

Vandaag een uurtje behoorlijk stukgegaan bij Crossfit, morgen een 5k'tje lopen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_159882774
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 11:05 schreef Cathmar het volgende:

[..]

^O^
Skinnie jij. Je werkt er hard genoeg voor, echt goed.
Bedankt! Maar ik denk niet eens zo hard als sommigen hier hoor. Ja ik sport veel maar dat zie ik niet als werken ;)
Ik heb wel besloten dat vandaag een soort refeed dag wordt, ik voel me niet helemaal fit en vrij vermoeid en ik vind het nu ook wel een beetje te snel gaan, 6 dagen geleden was ik nog 3.5kg zwaarder. Een deel is vocht natuurlijk, maar niet alles want ik was dit gewicht voor het laatst in september.

Lijstje:

O1: 2 zoete broodjes
S: 12km hardlopen
O2: yoghurt met banaan, whey, eiwitpoeder en wat cacao, gekookt ei
L: rijstwafels met hummus en ham, appel
T: iets
D: iets lekkers!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:24:54 #160
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159883818
Lijstje:

O: 2 crackers met boter
T: bakje fruit en 2 crackertjes met eiersalade
L:4 boterhammen met kipfilet en kaas
A: avondschotel met gehakt, groenten, aardappelpuree en een beetje kaas :9
  zaterdag 13 februari 2016 @ 13:32:15 #161
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159883951
Nog een smoothie met banaan, diepvrieskersen, rode biet en pindakaas gehad. Nu m'n spullen aan t pakken voor de wedstrijd.
pi_159884732
Size 10 jeans!
Ja doei.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 februari 2016 @ 15:22:08 #163
22592 crew  Ole
pi_159886050
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
Size 10 jeans!
:{w geen size zero hebben
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_159886177
#fatty4life
Ja doei.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 15:44:59 #165
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159886498
Nieuwe gym was awesome! :D

Lijstje:
O: Kwarktaart *O*
S: Squat, bench, deadlift voor reps
L: 2 kommen pompoensoep, 200g gestoomde koolvis
T: ... misschien kwarktaart :P
D: Risotto met ham, champignons, broccoli en room
T: Paar biertjes @ verjaardag
Fear is the path to the Dark Side.
pi_159890646
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 15:44 schreef Artoo het volgende:
Nieuwe gym was awesome! :D

Lijstje:
O: Kwarktaart *O*
S: Squat, bench, deadlift voor reps
L: 2 kommen pompoensoep, 200g gestoomde koolvis
T: ... misschien kwarktaart :P
D: Risotto met ham, champignons, broccoli en room
T: Paar biertjes @ verjaardag
Vertel over je nieuwe gym! *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:12:28 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_159891037
Ik had makreel op een wrak voor lunch vanmiddag..
Ik proef hem.nu nog.. :{

Zometeen heerlijke Thaise kokos-kip-noedelsoep eten... O+

En wil vanavond nog wat Tony. . Want ..nouja.. meisjesbuikpijn.. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 13 februari 2016 @ 19:39:57 #168
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159891899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 18:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vertel over je nieuwe gym! *O*
Ja! Ok, lang en eventueel oninteressant verhaal:
Ik werd getipt door iemand bij de gym waar ik nu altijd train. Ze zei dat de eigenaar aardig kennis heeft van powerliften en dat er daar een aantal dudes o.a. powerliften en olympische lifts doen. Daarom ben ik eens gaan kijken, want ik denk er inmiddels over om een keer een meet/wedstrijd te gaan doen, en eigenlijk wil ik uiteindelijk gaan werken naar een NK kwalificatie omdat dat best haalbaar lijkt zoals het nu gaat. Echter heb ik zelf 0 begeleiding in de huidige gym, ze zijn er wat ouderwetsch en missen kennis over deze specifieke tak van sport; het is een particuliere, kleine sportschool met voldoende (verouderde) apparatuur, dat dan wel. Ik heb weliswaar een trainingsbuddy, maar hij is nogal een sloppy lifter en vindt dat "als het niet pijn doet, het wel best is". Ik ben een iets andere mening toebedeeld :')
Ik had gisteren een afspraak met de eigenaar om mijn techniek te bekijken. De gym daar is nu nog vrij klein, zit bij een sporthal in. Er komt in de zeer nabije toekomst wel een speciale ruimte bij die volledig gericht is op brute krachttraining, die is nu in aanbouw. Toen ik binnen kwam waren er twee dudes aan het deadliften, waarvan er 1 200kg trok als trainingsgewicht, neat-o!
Ik heb gesquat, gebencht en gedeadlift onder het toeziend ook van meneer eigenaar. Hij vond het vet dat ik mezelf de oefeningen had aangeleerd, omdat hij eigenlijk weinig aan te merken had op mijn form en techniek (waar ik erg blij mee ben!). Er zit vooral werk in de squat omdat mijn knie naar binnen komt bij de lift wanneer er meer gewicht op de stang ligt (in mijn geval begon het bij 70kg). Daar heeft hij al wat cues voor gegeven. Mijn bench was prima, hij gaat me wat legdrive trucjes leren en deadlift was zelfs mooi blijkbaar, al kan het neerzetten van de barbell nog geperfectioneerd worden.

Ik wil wel de huidige gym aan houden, omdat die een halve km van mijn huis is. De gym waar ik gisteren was is in een dorp 9 km verderop, daar zou ik dan af en toe kunnen trainen met een strippenkaart wanneer het mij uit komt. Dat vind ik wel nice :) Dus all in all ben ik best enthousiast! Woeste liftplannen maken! *O*
pi_159891981
O: 2 harde broodjes. 1 brie, 1 hummus
L: yoghurt met lijnzaad
D: pompoen / wortel/zoeteaardappel/kokossoep met wat stokbrood . :9~
T: wat drankjes, misschien popcorn
Ja doei.
  Redactie Sport zaterdag 13 februari 2016 @ 19:45:09 #170
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_159892044
Klinkt tof Artoo!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_159892317
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 harde broodjes. 1 brie, 1 hummus
L: yoghurt met lijnzaad
D: pompoen / wortel/zoeteaardappel/kokossoep met wat stokbrood . :9~
T: wat drankjes, misschien popcorn
Is die soep zo simpel als het lijkt?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_159892864
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Artoo het volgende:

[..]

Ik werd getipt door iemand bij de gym waar ik nu altijd train. Ze zei dat de eigenaar aardig kennis heeft van powerliften en dat er daar een aantal dudes o.a. powerliften en olympische lifts doen. Daarom ben ik eens gaan kijken, want ik denk er inmiddels over om een keer een meet/wedstrijd te gaan doen, en eigenlijk wil ik uiteindelijk gaan werken naar een NK kwalificatie omdat dat best haalbaar lijkt zoals het nu gaat. Echter heb ik zelf 0 begeleiding in de huidige gym, ze zijn er wat ouderwetsch en missen kennis over deze specifieke tak van sport; het is een particuliere, kleine sportschool met voldoende (verouderde) apparatuur, dat dan wel. Ik heb weliswaar een trainingsbuddy, maar hij is nogal een sloppy lifter en vindt dat "als het niet pijn doet, het wel best is". Ik ben een iets andere mening toebedeeld :')
Ik had gisteren een afspraak met de eigenaar om mijn techniek te bekijken. De gym daar is nu nog vrij klein, zit bij een sporthal in. Er komt in de zeer nabije toekomst wel een speciale ruimte bij die volledig gericht is op brute krachttraining, die is nu in aanbouw. Toen ik binnen kwam waren er twee dudes aan het deadliften, waarvan er 1 200kg trok als trainingsgewicht, neat-o!
Ik heb gesquat, gebencht en gedeadlift onder het toeziend ook van meneer eigenaar. Hij vond het vet dat ik mezelf de oefeningen had aangeleerd, omdat hij eigenlijk weinig aan te merken had op mijn form en techniek (waar ik erg blij mee ben!). Er zit vooral werk in de squat omdat mijn knie naar binnen komt bij de lift wanneer er meer gewicht op de stang ligt (in mijn geval begon het bij 70kg). Daar heeft hij al wat cues voor gegeven. Mijn bench was prima, hij gaat me wat legdrive trucjes leren en deadlift was zelfs mooi blijkbaar, al kan het neerzetten van de barbell nog geperfectioneerd worden.

Ik wil wel de huidige gym aan houden, omdat die een halve km van mijn huis is. De gym waar ik gisteren was is in een dorp 9 km verderop, daar zou ik dan af en toe kunnen trainen met een strippenkaart wanneer het mij uit komt. Dat vind ik wel nice :) Dus all in all ben ik best enthousiast! Woeste liftplannen maken! *O*
Wat cool! Tot hoeveel kg doe je je squats nu dan? En wat zou je moeten tillen voor die NK kwalificatie? Af en toe 9km fietsen is geen probleem voor extra begeleiding toch? Heb je meteen je warming up gehad ;)
pi_159893127
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Artoo het volgende:

[..]

Klinkt echt helemaal te gek eigenlijk ^O^ Beetje jammer dat het 9 km weg is, maar op zich een mooie cardio warming up als je op de fiets gaat :+ En *O* voor alle woeste liftplannen *O*
pi_159893149
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:

Wat cool! Tot hoeveel kg doe je je squats nu dan? En wat zou je moeten tillen voor die NK kwalificatie? Af en toe 9km fietsen is geen probleem voor extra begeleiding toch? Heb je meteen je warming up gehad ;)
gmta *)
pi_159893296
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is die soep zo simpel als het lijkt?
ja!

Uitje en knoflook in stukjes fruiten met een lading kruiden/specerijen naar keus, pompoen, aardappel, wortel erbij, bouillon erbij, koken, pureren, beetje kokosmelk erbij, meer specerijen naar smaak erbij, klaar.

Kan in een half uur klaar zijn!
Ja doei.
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:26:21 #176
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159893365
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt echt helemaal te gek eigenlijk ^O^ Beetje jammer dat het 9 km weg is, maar op zich een mooie cardio warming up als je op de fiets gaat :+ En *O* voor alle woeste liftplannen *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

gmta *)
Het is best te gek ja :D 9 km is inderdaad prima te doen, maar ik zou het niet iedere keer willen. Ik train nu 6x per week en die reis zou me iedere training een uur extra kosten, en die tijd heb ik helaas niet altijd. Dus het is tof dat het dan met een strippenkaart kan, dan pak ik gewoon het fietsje.

Mijn 1 Rep Max weet ik per oefening niet omdat ik dat te lang geleden geprobeerd heb :') Mijn 1RM op de squat was 2 maanden geleden 90kg, maar dat heb ik vorige week al voor sets 5 reps gesquat. Bench personal best is 50kg voor 5 reps (komende week moet dat een 5x5 werkset worden) en deadlift werkset was dinsdag 107,5kg voor 3 sets van 5. Wat groter volume betreft is 80kg x 10 een PB op squat, 10 reps met 45kg op bench en 10 reps met 100kg bij deadlift (maar zo veel reps doe ik echt niet iedere keer :P), dit heb ik wel allemaal recentelijk gedaan als 'as much reps as possible' sets.

Voor een NK kwalificatie moeten vrouwen in iedere gewichtsklasse 300 Wilks punten halen (dat wordt berekend met een formule aan de hand van je geslacht, lichaamsgewicht en totaal getilde gewicht). Dat betekent dat ik roughly ook 300kg moet tillen in totaal.
pi_159893450
Mijn bench zit een klein beetje in de buurt (maar niet zoveel :') ) en de rest echt totaaaal niet :D
pi_159893495
Diclofenac en wijn O+
Ja doei.
pi_159893499
:@
Ja doei.
pi_159893553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:26 schreef Artoo het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het is best te gek ja :D 9 km is inderdaad prima te doen, maar ik zou het niet iedere keer willen. Ik train nu 6x per week en die reis zou me iedere training een uur extra kosten, en die tijd heb ik helaas niet altijd. Dus het is tof dat het dan met een strippenkaart kan, dan pak ik gewoon het fietsje.

Mijn 1 Rep Max weet ik per oefening niet omdat ik dat te lang geleden geprobeerd heb :') Mijn 1RM op de squat was 2 maanden geleden 90kg, maar dat heb ik vorige week al voor sets 5 reps gesquat. Bench personal best is 50kg voor 5 reps (komende week moet dat een 5x5 werkset worden) en deadlift werkset was dinsdag 107,5kg voor 3 sets van 5. Wat groter volume betreft is 80kg x 10 een PB op squat, 10 reps met 45kg op bench en 10 reps met 100kg bij deadlift (maar zo veel reps doe ik echt niet iedere keer :P), dit heb ik wel allemaal recentelijk gedaan als 'as much reps as possible' sets.

Voor een NK kwalificatie moeten vrouwen in iedere gewichtsklasse 300 Wilks punten halen (dat wordt berekend met een formule aan de hand van je geslacht, lichaamsgewicht en totaal getilde gewicht). Dat betekent dat ik roughly ook 300kg moet tillen in totaal.
Oh ja.. dus het loont vooral om winst te boeken op de DL dan.. Gaaf traject hoor!
Toen ik roeide deed ik 3x12x110kg op deadlifts, maar toen was ik zelf ook 15kg zwaarder :P
En ik denk dat mijn techniek ook afgekeurd zou worden, dat moet ook bijna perfect toch?

Ik had echt heeeuuule lekkere tortilla pizzas met tonijn als avondeten O+
  zaterdag 13 februari 2016 @ 20:58:57 #181
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159894332
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn bench zit een klein beetje in de buurt (maar niet zoveel :') ) en de rest echt totaaaal niet :D
Gaaf :D How much ya bench, bruh?! :') Ik heb echt heel lang vast gezeten op 45kg. Ik kwam er maar niet voorbij. En de laatste twee weken gaat bench als een warm mes door boter. Gek is dat!
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh ja.. dus het loont vooral om winst te boeken op de DL dan.. Gaaf traject hoor!
Toen ik roeide deed ik 3x12x110kg op deadlifts, maar toen was ik zelf ook 15kg zwaarder :P
En ik denk dat mijn techniek ook afgekeurd zou worden, dat moet ook bijna perfect toch?

Ik had echt heeeuuule lekkere tortilla pizzas met tonijn als avondeten O+
Yes, deadlift is nog veel winst in te behalen! Ik heb twee maanden weinig tot geen deadlifts kunnen doen vanwege een zeurende, kleine schouderblessure. Nu die er helemaal uit lijkt te zijn kan ik dus weer gains gaan maken :P

Techniek hoeft tijdens een wedstrijd niet perfect, maar er zijn wel een aantal dingen waar je aan moet voldoen. Bij squat is vooral de diepte belangrijk, bij bench het opvolgen van de cues en bij deadlift is het volgens mij vooral zaak dat je je schouders en heupen goed in lockout hebt. Dat je bijvoorbeeld zou deadliften met een gekromde rug is wel lelijk, maar als je er mee tot lockout komt telt je lift wel. Maar hoe dat allemaal precies gaat moet ik nog in den lijve ondervinden.
pi_159894400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:58 schreef Artoo het volgende:

[..]

Gaaf :D How much ya bench, bruh?! :') Ik heb echt heel lang vast gezeten op 45kg. Ik kwam er maar niet voorbij. En de laatste twee weken gaat bench als een warm mes door boter. Gek is dat!

[..]

Yes, deadlift is nog veel winst in te behalen! Ik heb twee maanden weinig tot geen deadlifts kunnen doen vanwege een zeurende, kleine schouderblessure. Nu die er helemaal uit lijkt te zijn kan ik dus weer gains gaan maken :P

Techniek hoeft tijdens een wedstrijd niet perfect, maar er zijn wel een aantal dingen waar je aan moet voldoen. Bij squat is vooral de diepte belangrijk, bij bench het opvolgen van de cues en bij deadlift is het volgens mij vooral zaak dat je je schouders en heupen goed in lockout hebt. Dat je bijvoorbeeld zou deadliften met een gekromde rug is wel lelijk, maar als je er mee tot lockout komt telt je lift wel. Maar hoe dat allemaal precies gaat moet ik nog in den lijve ondervinden.
Ja idd. Vooral die diepte bij de squat lijkt me het lastigste ja. Houd ons op de hoogte van je vorderingen in ieder geval!
pi_159894468
https://www.sciencedaily.(...)s+--+ScienceDaily%29

Interessant artikel over de discussie die hier ook wel eens gevoerd is, over de grenzen vanaf waar iemand als obese of overgewicht wordt beschouwd..
  zaterdag 13 februari 2016 @ 21:05:23 #184
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_159894501
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:01 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja idd. Vooral die diepte bij de squat lijkt me het lastigste ja. Houd ons op de hoogte van je vorderingen in ieder geval!
Diepte is pittig inderdaad, maar ik heb mezelf al wel geleerd (door veel te filmen) waar de gewenste diepte ongeveer zit. Het scheelt ook dat ik daar direct mee begonnen ben, dus dat hoef ik niet nu nog te corrigeren. Dat lijkt gelukkig wel goed te zitten. Maar ik al wel af en toe updates geven! :)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 13 februari 2016 @ 21:49:13 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159895763
Thuis :o :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 13 februari 2016 @ 22:43:47 #186
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159897218
Ik was vandaag bij de action en zag daar zero pasta, rijst en noedels liggen. Heb de rijst en noedels mee genomen, ben benieuwd. Maandag de rijst uitproberen. scheelt wel een stuk in koolhydraten.
pi_159897933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 22:43 schreef LPFAN het volgende:
Ik was vandaag bij de action en zag daar zero pasta, rijst en noedels liggen. Heb de rijst en noedels mee genomen, ben benieuwd. Maandag de rijst uitproberen. scheelt wel een stuk in koolhydraten.
Is toch dat konyaku? Ranzig vind ik 't, ben benieuwd wat jij er van vindt.
pi_159898016
En ik val al een week niet af, ondanks 1700kcal per dag + 3x pw sport. :r tyfuszooi.

Welkom thuis Sjeen
  zaterdag 13 februari 2016 @ 23:21:07 #189
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_159898096
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 23:13 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Is toch dat konyaku? Ranzig vind ik 't, ben benieuwd wat jij er van vindt.
Jah. Haha ik ben erg benieuwd.
  zondag 14 februari 2016 @ 09:12:06 #190
319308 Tink89
To live is to dance
pi_159902938
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Diclofenac en wijn O+
Niet echt een gezonde combinatie...

En welkom thuis Sjeen!

Ik heb gisteren poffertjes gegeten, door vriendlief gebakken omdat ik vrijdag een poffertjespan voor 'n verjaardag gekregen had. Ze waren lekker! 'S Avonds wel weer honger, maar dat heb ik opgelost met een bth.

Vandaag de vakantiekoffer inpakken en even door het huis poetsen. Niks bijzonders, wel fijne voorpret :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_159902939
Gisteren was de batterij van mijn weegschaal leeg. Da's balen, want nu zit er een gat in mijn grafiek O-)
Maar gisteravond dus een nieuw batterijtje ingedaan, vanmorgen op de weegschaal en hoppa heel wat lichter dan eergisteren :') x10 (niet onrealistisch veel, maar wel een aardig verschil)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 21:04 schreef La_Tramposa het volgende:
https://www.sciencedaily.(...)s+--+ScienceDaily%29

Interessant artikel over de discussie die hier ook wel eens gevoerd is, over de grenzen vanaf waar iemand als obese of overgewicht wordt beschouwd..
Als ze zo'n onderzoek door 'FOK!kers' laten doen in KLB dan ben je met een BMI over de 20 al obees :7
pi_159902950
Waar ga je ook alweer naar toe, Tink? *O*
  Licht Ontvlambaar zondag 14 februari 2016 @ 09:47:25 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159903165
Fijne vakantie Tink!

Hier +1,1 na week met alles eten waar ik zin in had. Voornamelijk wel echt culi, maar ook een keer currywurst, donuts en frappucino. En ruim 100 km gelopen, ook dochter van 11 en zonder zeuren O+

Komende week weer in normale ritme met sporten en geen uitspattingen qua eten. Eens zien wat dat gaat brengen.

Maar nu eerst koffie :)
  zondag 14 februari 2016 @ 09:54:43 #194
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159903230
Gister 3400 kcal in (waaronder friet, bier, vlaai, chips en red bull), maar vast goed doorgeschaatst want de weegschaal gaf maar +0.1 aan.
  zondag 14 februari 2016 @ 09:55:24 #195
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_159903235
En welkom thuis Sjeen! 100 km is een best eind!
  zondag 14 februari 2016 @ 10:32:59 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_159903538
Jaaaa, ik heb net eindelijk weer eens hard gelopen! Heerlijk! O+ Ik stapte naar buiten en dacht 'f**** wat is het koud en nat!' Maar dan is rennen juist extra lekker! *O*

Mooie stats Sjeen, zowel de km's als de 'schade'. Erg netjes hoor, na een week vakantie. :Y Die heb je er zo weer af. :Y
pi_159903673
Die ene kilo is niks, Sjeen. Die is volgende week gewoon weer foetsie :Y En lekker veel gewandeld, maar dat zag ik hier al langs komen :D Ook leuk dat je dochter zonder morren gewoon lekker meewandeld, ik hou daar wel van O+
pi_159903683
*O* voor dappere BE

Hier natte sneeuw, al een uur lang of zo. Brrrrr. En ik moet toch echt zo weg :X
  Licht Ontvlambaar zondag 14 februari 2016 @ 11:00:43 #199
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_159903941
Go BE *O* Dat heb je al mooi in the pocket :Y

quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:43 schreef Isabeau het volgende:
Die ene kilo is niks, Sjeen. Die is volgende week gewoon weer foetsie :Y En lekker veel gewandeld, maar dat zag ik hier al langs komen :D Ook leuk dat je dochter zonder morren gewoon lekker meewandeld, ik hou daar wel van O+
Ik ook Isabeau, net zoals het feit dat ze zelf Neni (Israëlische keuken) had uitgezocht waar ze wilde gaan eten en helemaal blij werd van de Japanse Ramen en ook de typisch Duitsche gerechten bij La Soupe Populaire. Gewoon trots op ons dametje :)
pi_159903961
Waarom wil ik altijd troep vreten als ik me niet lekker voel? :')
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')