Ik ookquote:Op zaterdag 13 februari 2016 02:13 schreef motorbloempje het volgende:
Half uurtje hard gespind! En daarna eten en bankhangen(en douchen), en nu ben ik wakker....
quote:Op zaterdag 13 februari 2016 09:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik dacht dat ik gisteren echt heel zout had gegeten en toen was ik vanochtend wéér een halve kg lichterNog 1kg precies tot mijn streefgewicht wat ik ooit gesteld had
Bedankt! Maar ik denk niet eens zo hard als sommigen hier hoor. Ja ik sport veel maar dat zie ik niet als werkenquote:Op zaterdag 13 februari 2016 11:05 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Skinnie jij. Je werkt er hard genoeg voor, echt goed.
quote:
Vertel over je nieuwe gym!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 15:44 schreef Artoo het volgende:
Nieuwe gym was awesome!![]()
Lijstje:
O: Kwarktaart
S: Squat, bench, deadlift voor reps
L: 2 kommen pompoensoep, 200g gestoomde koolvis
T: ... misschien kwarktaart
D: Risotto met ham, champignons, broccoli en room
T: Paar biertjes @ verjaardag
Ja! Ok, lang en eventueel oninteressant verhaal:quote:
Is die soep zo simpel als het lijkt?quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:42 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 harde broodjes. 1 brie, 1 hummus
L: yoghurt met lijnzaad
D: pompoen / wortel/zoeteaardappel/kokossoep met wat stokbrood .
T: wat drankjes, misschien popcorn
Wat cool! Tot hoeveel kg doe je je squats nu dan? En wat zou je moeten tillen voor die NK kwalificatie? Af en toe 9km fietsen is geen probleem voor extra begeleiding toch? Heb je meteen je warming up gehadquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja! Ok, lang en eventueel oninteressant verhaal:
Ik werd getipt door iemand bij de gym waar ik nu altijd train. Ze zei dat de eigenaar aardig kennis heeft van powerliften en dat er daar een aantal dudes o.a. powerliften en olympische lifts doen. Daarom ben ik eens gaan kijken, want ik denk er inmiddels over om een keer een meet/wedstrijd te gaan doen, en eigenlijk wil ik uiteindelijk gaan werken naar een NK kwalificatie omdat dat best haalbaar lijkt zoals het nu gaat. Echter heb ik zelf 0 begeleiding in de huidige gym, ze zijn er wat ouderwetsch en missen kennis over deze specifieke tak van sport; het is een particuliere, kleine sportschool met voldoende (verouderde) apparatuur, dat dan wel. Ik heb weliswaar een trainingsbuddy, maar hij is nogal een sloppy lifter en vindt dat "als het niet pijn doet, het wel best is". Ik ben een iets andere mening toebedeeld
Ik had gisteren een afspraak met de eigenaar om mijn techniek te bekijken. De gym daar is nu nog vrij klein, zit bij een sporthal in. Er komt in de zeer nabije toekomst wel een speciale ruimte bij die volledig gericht is op brute krachttraining, die is nu in aanbouw. Toen ik binnen kwam waren er twee dudes aan het deadliften, waarvan er 1 200kg trok als trainingsgewicht, neat-o!
Ik heb gesquat, gebencht en gedeadlift onder het toeziend ook van meneer eigenaar. Hij vond het vet dat ik mezelf de oefeningen had aangeleerd, omdat hij eigenlijk weinig aan te merken had op mijn form en techniek (waar ik erg blij mee ben!). Er zit vooral werk in de squat omdat mijn knie naar binnen komt bij de lift wanneer er meer gewicht op de stang ligt (in mijn geval begon het bij 70kg). Daar heeft hij al wat cues voor gegeven. Mijn bench was prima, hij gaat me wat legdrive trucjes leren en deadlift was zelfs mooi blijkbaar, al kan het neerzetten van de barbell nog geperfectioneerd worden.
Ik wil wel de huidige gym aan houden, omdat die een halve km van mijn huis is. De gym waar ik gisteren was is in een dorp 9 km verderop, daar zou ik dan af en toe kunnen trainen met een strippenkaart wanneer het mij uit komt. Dat vind ik wel niceDus all in all ben ik best enthousiast! Woeste liftplannen maken!
Klinkt echt helemaal te gek eigenlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:39 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja! Ok, lang en eventueel oninteressant verhaal:
Ik werd getipt door iemand bij de gym waar ik nu altijd train. Ze zei dat de eigenaar aardig kennis heeft van powerliften en dat er daar een aantal dudes o.a. powerliften en olympische lifts doen. Daarom ben ik eens gaan kijken, want ik denk er inmiddels over om een keer een meet/wedstrijd te gaan doen, en eigenlijk wil ik uiteindelijk gaan werken naar een NK kwalificatie omdat dat best haalbaar lijkt zoals het nu gaat. Echter heb ik zelf 0 begeleiding in de huidige gym, ze zijn er wat ouderwetsch en missen kennis over deze specifieke tak van sport; het is een particuliere, kleine sportschool met voldoende (verouderde) apparatuur, dat dan wel. Ik heb weliswaar een trainingsbuddy, maar hij is nogal een sloppy lifter en vindt dat "als het niet pijn doet, het wel best is". Ik ben een iets andere mening toebedeeld
Ik had gisteren een afspraak met de eigenaar om mijn techniek te bekijken. De gym daar is nu nog vrij klein, zit bij een sporthal in. Er komt in de zeer nabije toekomst wel een speciale ruimte bij die volledig gericht is op brute krachttraining, die is nu in aanbouw. Toen ik binnen kwam waren er twee dudes aan het deadliften, waarvan er 1 200kg trok als trainingsgewicht, neat-o!
Ik heb gesquat, gebencht en gedeadlift onder het toeziend ook van meneer eigenaar. Hij vond het vet dat ik mezelf de oefeningen had aangeleerd, omdat hij eigenlijk weinig aan te merken had op mijn form en techniek (waar ik erg blij mee ben!). Er zit vooral werk in de squat omdat mijn knie naar binnen komt bij de lift wanneer er meer gewicht op de stang ligt (in mijn geval begon het bij 70kg). Daar heeft hij al wat cues voor gegeven. Mijn bench was prima, hij gaat me wat legdrive trucjes leren en deadlift was zelfs mooi blijkbaar, al kan het neerzetten van de barbell nog geperfectioneerd worden.
Ik wil wel de huidige gym aan houden, omdat die een halve km van mijn huis is. De gym waar ik gisteren was is in een dorp 9 km verderop, daar zou ik dan af en toe kunnen trainen met een strippenkaart wanneer het mij uit komt. Dat vind ik wel niceDus all in all ben ik best enthousiast! Woeste liftplannen maken!
gmtaquote:Op zaterdag 13 februari 2016 20:08 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat cool! Tot hoeveel kg doe je je squats nu dan? En wat zou je moeten tillen voor die NK kwalificatie? Af en toe 9km fietsen is geen probleem voor extra begeleiding toch? Heb je meteen je warming up gehad
ja!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Is die soep zo simpel als het lijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |