SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Je komt natuurlijk ook al snel ouder over als je het hebt over trouwen en allesquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf echt niet volwassen overkomen.
Gewoon normaal voor 21 gok ik.
Klopt. Maar vind volwassenheid eerder aan gedrag te meten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je komt natuurlijk ook al snel ouder over als je het hebt over trouwen en alles.
quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Elan het volgende:
Wacht maar tot je 30 bent schatten ze je 55 Inso
Is ook zo, maar gedrag meten op een forum is weer zoquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar vind volwassenheid eerder aan gedrag te meten.
Dit is gewoon een cultureeldingetje.
Klopt. Ik denk ook niet dat je het oprecht kan meten op een forum hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook zo, maar gedrag meten op een forum is weer zo
ik kom zeker 13 overquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:41 schreef Insomnia_ het volgende:
21-25 merk je op een forum echt alleen aan dingen waar iemand zich mee bezig houdt gok ik
hoe laatquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet zo mn verstandskiezen trekken
vies bang voor
Ja, en nadelen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal niet.
Mij schatten ze 18 max.
Al heeft dat ook zo zijn voordelen.
Precies.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk ook niet dat je het oprecht kan meten op een forum hoor.
Want genoeg mensen die gewoon trolletje zetten op forum
Ik heb vaak wel als iemand het over studie heeft vaak, schat je ze logisch op 18-24 in onbewustquote:
je krijgt vast goeie shit van de tandartsquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
ik moet zo mn verstandskiezen trekken
vies bang voor
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat als je kinderen hebt je vies snel volwassener wordt.
Meestal dan.
Nee, niks te zoekenquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Wat moet ik daar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn jullie wel eens in de rivierenwijk (Deventer) geweest wat een rare buurt is dat.
Nee dat is Fok-itquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, en nadelen.
Door GGMM voor pedo uitgemaakt te worden.
Fokkie dacht laatst dat ik met de tien jaar jongere kawai liep te flirten hier.quote:
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.quote:
kaakchrirugquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je krijgt vast goeie shit van de tandarts
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fokkie dacht laatst dat ik met de tien jaar jongere kawai liep te flirten hier.
En ggmm heeft volgens mij nog nooit liefde gekend met een vrouw.
Waarom wel? Ik zou geen fok relatie willen straks staat je vriendin topless in kpd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen?
Flirt de hele dag met sof
Ah, nou dat is de bedoeling toch?!quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.
Vond het wel leuk, maar denk dat ik morgen wel spierpijn ga hebben.
Misschien ga ik volgende week ook wel weer. Beetje lenig worden en ontspannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, nou dat is de bedoeling toch?!![]()
Voor herhaling vatbaar?
Daar selecteer jij je hossels toch juist op?quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom wel? Ik zou geen fok relatie willen straks staat je vriendin topless in kpd.
Kut tijden joh.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ga ik volgende week ook wel weer. Beetje lenig worden en ontspannen.
Heb toch niets te doen op donderdagen, heb dan les van 3 tot 7.
Dat was gewoon om te chillen goed geheugen trouwens.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar selecteer jij je hossels toch juist op?
kaakchirurgquote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
kaakchrirug
er zijn er al 2 uit, heb nog wel wat thuis
maar vind t alsnog naar
Spierpijn is goed.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We moesten oefeningen doen met een grote bal. De mevrouw die het gaf was een beetje excentriek.
Vond het wel leuk, maar denk dat ik morgen wel spierpijn ga hebben.
Goed voor de lagers van je wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben paar schoenen aan t wassen, wat een tyfusherrie
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed voor de lagers van je wasmachine.
Geld teveel?
Ja, precies op het enige moment dat ik ook werk had kunnen inplannen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut tijden joh.
Maar wel fijn dat je daar iets kunt inplannen. Wat ook nog gezond is en waar je mooier van wordt en en en.
Waarom jij dan wel?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja echt super slecht voor je wasmachine.
Hoe kun je nou je schoenen in je wasmachine doen, dat doet echt NIEMAND
Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijkquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, precies op het enige moment dat ik ook werk had kunnen inplannen.
Maar dit is wel leuk en goed om de tijd van tevoren een beetje vol te krijgen.
Ik heb overduidelijk geld te veelquote:
Uni Utrecht, twee minuten van mijn huis.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waar zit jij uberhaupt op school eigenlijk
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..], ja echt super slecht voor je wasmachine.
Hoe kun je nou je schoenen in je wasmachine doen, dat doet echt NIEMAND
Niet goedkoopquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:16 schreef Crack_ het volgende:
Zondag is mn mams jarig en gaan ik en mn zus met mn moeder stadje in en high tea en shit. High tea is 20 euro per persoon, wtf?Ik vind dat echt duuuurr
.
Maar ok, heb gewoon meegedaan want heb er opzich ook wel zin in en ik heb besloten dat ik gewoon geld ga lenen. Yolo fuck it alles.
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
2.5 jaar als onderhoudsmonteur bij Miele gewerkt.Dat gebonk wat je hoort slaat op de lagers van je machine.
Laat me raden, je centrifugeert de schoenen ook gewoon op 1400 toeren?
Maar aangezien je het toch denkt beter te weten vooral lekker zelf weten dan.
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uitetenquote:
De experience en loonkosten en de locatiequote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat maakt een high tea zo duur?
Thee en een paar koekjes dan kom je toch nooit aan 20 euro p.p?
Ik denk niet dat je door hebt wat de high tea van de afgelopen jaren inhoudt, want daar zie je nog amper koekjes uberhauptquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high teaquote:Een overheerlijke, uitgebreide en verse lunch met: diverse soorten verse thee, vier mini sandwiches, soepje, muffin, koekjes, vers fruitspiesje, verse taart, slagroomsoesjes en een glas verse jus d'orange.
Prestaties, meh. Levensduurquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad 100% zeker te weten dat deze wasbeurt bijzonder weinig invloed zal hebben op de algemene prestatiekunsten van mijn wasmachine.
Net zoals dat je auto niet kapot zal gaan als je 'n uur rond rijdt met handrem omhoog etc etc etc.
Is het de bedoeling van het product? Nee
Zal je product er meteen kapot van gaan of zelfs meteen minder presteren? Nee ook niet.
[..]
Gewoon duur. Helemaal als je het vergelijkt met uiteten
Deze was dan wel luxe, met soepjes en jus d'orange en weet ik veel wat voor onzin
Je krijgt ook vaak broodjes en zo. En gebakjes. Taart is duur vaak.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Oh oke, wél koekjes excuses moi
[..]
Deze gaan we heen en kost dus 20 euro. En dat is niet een bijzonder prijsje voor high tea
Als man kun je ook naar een high tea gaan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan krijg je inderdaad wel waard voor je geld.
Ben wel blij dat ik geen vrouw ben.
Kijken wie er gelijk heeft met wat precies?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Prestaties, meh. Levensduur
Vraag anders je fabrikant even. Kijken wie er gelijk heeft.
Met een andere man jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als man kun je ook naar een high tea gaan.
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja als homo of je moet heel erg onder de plak zitten. Nee het kan altijd natuurlijk maar zie het hetero mannen niet zo snel samen doen.
Als je niks te zeggen hebquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.quote:
Nee dat lijkt me echt niks aan echt een vrouwen ding dat zou je Kaneel mee krijgen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is toch gewoon gezellig met je vriendin ofzo?
Lijkt me verschrikkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.
Waar ligt dat dan aan, hou je niet van dat soort eten? Want eigenlijk ga je toch gewoon ergens lunchen, dat is toch niet zo apart of vrouwelijk?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me echt niks aan echt een vrouwen ding dat zou je Kaneel mee krijgen?
Ik zou dan gewoon bij een lunchroom gaan zitten en betalen voor wat we eten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat mannen het erg, of genant, vonden om buiten de deur te lunchen met koekjes en soep enzo.
En die zijn nu allemaal homo geworden?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Crack_ het volgende:
Mijn exen vonden het ook altijd wel leuk om ergens te gaan lunchen met allerlei dingetjes. Gelukkig
Dat het funest is voor je lagers. Elke trommel centrifugeert op een bepaald vastgesteld algoritme waardoor hij stabiliseert en het minst slijtage onderhevig is. Schoenen hebben de neiging dat ritme te verstoren, vandaar ook dat gebonk.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kijken wie er gelijk heeft met wat precies?
Oke dus precies hetzelfde met ander soort eten.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon bij een lunchroom gaan zitten en betalen voor wat we eten.
High tea heeft iets wijverigs.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oke dus precies hetzelfde met ander soort eten.
Jullie met jullie mannelijkheid
quote:
Ik val in de herhaling, maar nog maar een keer; ik zeg nergens dat het goed is, ik zeg zelfs dat het inderdaad vast niet goed is voor je machine maar dat ik er niet in geloof dat één keer schoenen in je wasmachine stoppen zo funest is zoals jij beweerd.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat het funest is voor je lagers. Elke trommel centrifugeert op een bepaald vastgesteld algoritme waardoor hij stabiliseert en het minst slijtage onderhevig is. Schoenen hebben de neiging dat ritme te verstoren, vandaar ook dat gebonk.
Daarom is het slecht voor de lagers. Aangezien je je al druk maakt om 2 tientjes kun je mijn advies wellicht beter gewoon aannemen en zuinig op je spullen zijn. In plaats van met je eigen domheid te koop te lopennou gr gr xx
quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
En die zijn nu allemaal homo geworden?
nee flauw
Weggooienquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Waar moet je je schoenen dan in wassen als het niet in de wasmachine mag?
Handwasje?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
Waar moet je je schoenen dan in wassen als het niet in de wasmachine mag?
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Handwasje?
Man man, tijd dat de huishoudschool weer in ere hersteld gaat worden.
Als het dan al schoon is, want handwasje werkt maar half bij schoenen vaakquote:Op donderdag 11 februari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.
Je kunt wel op wolwas doen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker vier keer het water verschonen en hard schrobben. Mwah, dan liever een wat korter leven voor de wasmachine.
huh?quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:57 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
zo ze zijn eruit
ik hoef NOOIT meer terug
Yesss
Geen idee nog.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, maar wat ga je vanavond eten?
Zelfgemaakte knoflooksaus?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef Elan het volgende:
Vanavond shoarma met Patat en sla en kaas en veel knoflooksaus
Risotto met bietjes en geitenkaas denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:27 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
[..]
Moet ik nog verzinnen, jij?
Lekkerquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Ik denk iets met linzen en rijst.
Misschien wel een curry
Klinkt goedquote:Op donderdag 11 februari 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
Risotto met bietjes en geitenkaas denk ik
Ik heb nog best veel staan. Moet er een keer aan geloven. Nog 1.5 kilo ofzo.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfgemaakte knoflooksaus?
[..]
Risotto met bietjes en geitenkaas denk ik
[..]
Lekker.
Ik ben ook wel linzen fan, kan ook mn risotto vervangen door linzen.. dat is ook lekker
twitter:uncle_fescue twitterde op donderdag 15-10-2015 om 23:49:12[shakes dick until every last drop of piss is off]Guy at next urinal: let. go. of. me. reageer retweet
Peulvruchten. Net als erwten eigenlijk.quote:
Weet ik ook gelijk weer waar ik sta.quote:
Het ligt aan de linzen denk ik.quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik ook gelijk weer waar ik sta.![]()
![]()
Fucken die met je brein?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ligt aan de linzen denk ik.
Nee, maar niemand wil ze of kent ze.quote:
Wat voor boekjes zijn dat?quote:Op donderdag 11 februari 2016 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar niemand wil ze of kent ze.
Feertje, nu ik je toch spreek trouwens.
Ik heb nog een stapel boekjes die ik nooit meer ga lezen. Zou jij er eventueel interesse in hebben?
Van alles.quote:
Ik kom wel een keer kijken. De voorbeelden spreken me niet echt aan namelijk. :$quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van alles.
Een boek over Asterix, een van Paul Rosemuller, een over zelf likeur maken, pfft.
Verder weet ik het even niet.
Wil je niet zelf likeur maken?quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer kijken. De voorbeelden spreken me niet echt aan namelijk. :$
quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:30 schreef Maanvis het volgende:
De afkorting Inso geldt alleen voor de user Insomaniac!!!!!
okquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:30 schreef Maanvis het volgende:
De afkorting Inso geldt alleen voor de user Insomaniac!!!!!
ONZ / INSOquote:
quote:Nee, dit is geen patat met pindasaus maar met Nutella. Binnenkort verkrijgbaar in Roermond, volgens patatbakker Wim is het "best lekker". Wat vinden jullie?
Gatverredammmeeequote:Op donderdag 11 februari 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij echt niks.
Belgische frietquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Mij ook niet, maar godsgruwelijk veel zin in patatas nu.
Snap nooit zo goed waarom ze van alles moeten gaan combineren.quote:
Net als die chocolade chipsquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom ze van alles moeten gaan combineren.
Omdat mensen graag gekke dingen proberen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom ze van alles moeten gaan combineren.
Die zijn best lekker.quote:
Oh oh, gaat dat ook weer gebeurenquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal over 2 weken op de huishoudbeurs ook wel weer bijzondere dingen gaan proeven.
Ja zeker. Ga voor de 5de of 6de keer heen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Oh oh, gaat dat ook weer gebeuren
Maar je moeder gaat wel?quote:Op donderdag 11 februari 2016 17:09 schreef Amarantha het volgende:
Maar ga voor het eerst niet met mijn moeder dit jaar.
Nope. Zonder mij heeft ze niemand om mee heen te gaan. Maar ik wil met iemand anders.quote:
zonder zout danquote:Op donderdag 11 februari 2016 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij echt niks.
heerlijk man die middagdutjesquote:Op donderdag 11 februari 2016 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was weer in slaap gevallen als een oude man.
Gelukkig iets eerder wakker dan 9 uur nu.
Ik zei toch dat sporten een goed idee wasquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben helemaal ge-enerveerd vandaag.
Combinatie van lekker tot 9 uur kunnen blijven slapen, sporten en dat colleges leuk waren.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zei toch dat sporten een goed idee was
heb niks tegen polen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat het een Pool is?
Niks mis mee.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
heb niks tegen polen hoor
myn vriendin is half pool
Okéquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
morgen effe paar sixpackies klappen met mijn beste mattie!
Waar komt dit vreemde gedrag ineens vandaan?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
zeg dan niks, vuile zakkenvuller
oke zeg je tegen een hondquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar komt dit vreemde gedrag ineens vandaan?
Jij bent raar.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oke zeg je tegen een hond
vorige keer iemand geslagen omdat die oke zei beetje respect mag wel
jij bent debiel dat je geen social skills hebt en niet snapt dat je met 2 woorden of meer moet sprekenquote:
Oké man.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
jij bent debiel dat je geen social skills hebt en niet snapt dat je met 2 woorden of meer moet spreken
Kut trollquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk zo doet je dat
bedankt
Is leuk hoorquote:Op donderdag 11 februari 2016 17:59 schreef Crack_ het volgende:
Wil ik ook wel eens heen, de huishoudbeurs. Moeilijk woord zeg, ik typte houdhuisbeurs
Laatst zei je nog dat je niemand slaat omdat je dat niet kan.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oke zeg je tegen een hond
vorige keer iemand geslagen omdat die oke zei beetje respect mag wel
Het is een beetje een kneusje.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je niemand slaat omdat je dat niet kan.
iedereen kan slaanquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je niemand slaat omdat je dat niet kan.
ja bij een echte ruzie welquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar jij liet dat je karnissen enz dat doen.
Wat is dit?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:21 schreef Amarantha het volgende:
01.238
02.001
07.213
07.217A
11.200
11.206
11.209
11.210
11.214
11.402
11.510
E.329
Wtf die heeft veel kramenLays overheerst.
Aantal kramen van Lays op de huishoudbeurs, was even aan het kijken wie er allemaal staan.quote:
Lays op de huishoudbeurs?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aantal kramen van Lays op de huishoudbeurs, was even aan het kijken wie er allemaal staan.
Ja. Je hebt meerdere hallen. 1 daarvan zijn merken van eten/drinken. Ook hoekje met 18+ waar je drank kan proberenquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lays op de huishoudbeurs?![]()
WTF....
Ben toch blij dat ik daar nooit heen ga.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Je hebt meerdere hallen. 1 daarvan zijn merken van eten/drinken. Ook hoekje met 18+ waar je drank kan proberen
Oh ik vind het wel leukquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben toch blij dat ik daar nooit heen ga.
Het verschil zit hem erin dat jij een vrouw bent.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel leukIedereen zijn ding he.
Denk het wel ja haha.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het verschil zit hem erin dat jij een vrouw bent.
Welke artiest?quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
shit shit shit 1 van my favoriet artiest heeft me feesdoek bericht beantwoort !!!
Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 11 februari 2016 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
BG knocc out
jaren 90 rapper
Slecht moment voor muziek. Ik zit bij huisgenoten nuquote:
isgoed have funquote:Op donderdag 11 februari 2016 20:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slecht moment voor muziek. Ik zit bij huisgenoten nuMaar zal morgenmiddag wel eens checken.
Why?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ow ow ow wat gaat morgen weer uit de hand lopen
ik ga drinken met me beste vriendquote:
Nee dit heb ik eigenlijk nooit haha.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik ga drinken met me beste vriend
maar ehm wss heb je ook wel zo vriend/vriendin
dat je lacht om alles wat diegene zegt en dus van 2 kanten
meestal als ik de volgende dag wakker word na avond drinken met hem heb ik echt pijn aan me mondhoeken
hehe ik kom nog wel een keertje langs danquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Normaal is het hier wel wat drukker Moira haha.
Ik mis het, samen in een SC. Praten over dikke onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe ik kom nog wel een keertje langs dan
LittleRabbit.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef Moira. het volgende:
Deze topicpointer trouwens![]()
Wie heeft die gezet?
nooit een vriend/vriendin gehad waar je om alles mee kon lachen?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dit heb ik eigenlijk nooit haha.
jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik mis het, samen in een SC. Praten over dikke onzin.
Wel eens maar zoveel lach ik niet eigenlijk. Helemaal niet zoveel dat ik er dag erna last van heb.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nooit een vriend/vriendin gehad waar je om alles mee kon lachen?
ah das wel jammerquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel eens maar zoveel lach ik niet eigenlijk. Helemaal niet zoveel dat ik er dag erna last van heb.
neeltjequote:Op donderdag 11 februari 2016 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo Moira, lekker sletje van me
Welke film?quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
eens
ben nu alleen wel fucking skaf thoughga ff filmpje kijken ofzo
oh dat jaquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met het proberen te begrijpen bedoel ik, moet je niet aan willen beginnen.
Ja ze moeten zich niet als hoeren gedragen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 21:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh dat ja
blijkbaar ben ik te 'jaloers'
en gedraag ik me als een moslim![]()
is toch normaal als ik zeg van app niet met jongens
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-met-een-voet-erinquote:Een aangespoelde sportschoen op het strand: dat komt vaker voor. Dat er een menselijke voet in zit, is al een stuk zeldzamer. Dat verklaart de verbazing aan de Canadese westkust, waar deze week voor de 13de keer in acht jaar tijd zo'n lugubere vondst werd gedaan.
Samen met de drie voeten die in dezelfde tijd aanspoelden in de aangrenzende Amerikaanse staat Washington, staat het totaal op 16. En elke keer wordt het raadsel groter, schrijft de Washington Post.
nee preciesquote:Op donderdag 11 februari 2016 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ze moeten zich niet als hoeren gedragen.
Daar worden gekke spelletjes gespeeld op zeequote:Op donderdag 11 februari 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-met-een-voet-erin
Heb je Inso enz opgegeten?quote:Op donderdag 11 februari 2016 22:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jo schattie. Ik moet je wat laten zien.
FB Chat ja
quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:02 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
denk je dat ik een kannibaal ben?
Prrquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:04 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Alhoewel mannelijk vlees
Ze zit nu al een week op hypoallergeen dieet, en sindsdien heeft ze geen last meer van plukken vacht. Verder prima. Ze is verliefd op haar kleedje en af en toe knuffel/kroel ik met d'r, maar verder doe ik veel mijn eigen ding.quote:
Ah nicequote:Op donderdag 11 februari 2016 23:09 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ze zit nu al een week op hypoallergeen dieet, en sindsdien heeft ze geen last meer van plukken vacht. Verder prima. Ze is verliefd op haar kleedje en af en toe knuffel/kroel ik met d'r, maar verder doe ik veel mijn eigen ding.
Soms als ik 's morgens wakker word, kom ik op de bank en komt ze erbij liggen en wilt ze geaaid worden.
Vraag me alleen af wat ik na 8 weken moet doen. Want ze moet 8 weken alleen dat eten krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah niceFijn dat het voer ook goed aanslaat!
Even dierenarts bellen. Die weet het wel.quote:Op donderdag 11 februari 2016 23:10 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Vraag me alleen af wat ik na 8 weken moet doen. Want ze moet 8 weken alleen dat eten krijgen.
Ja, ik zal bellenquote:Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even dierenarts bellen. Die weet het wel.
quote:
Net klaar met werken. (wel gewoon thuis)quote:
Ik ben ook net thuis, hoe was het werken?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Net klaar met werken. (wel gewoon thuis)
Ik was al thuis. Werken was oké, niet bijzonder. Gewoon tikken, tikken, tikken.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis, hoe was het werken?
Lekker handig dan. maar wordt er nog iets aan veranderd of zit jij nu met de gebakken peren?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was al thuis. Werken was oké, niet bijzonder. Gewoon tikken, tikken, tikken.
Alleen beetje irritatie. Werkgever vraagt wanneer ik ingepland kan worden. Ik dus alle dagen opgeven, behalve het weekend en maandag (ziekenhuis). Geeft ze iets met een deadline op maandag. Terwijl ik nu al met iets anders bezig ben. Dat lukt niet allemaal op vrijdag.
Ik heb een mailtje gestuurd. Toen vroeg ze: kan dinsdag ook? Maar het is best wel veel, dus ik twijfel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker handig dan. maar wordt er nog iets aan veranderd of zit jij nu met de gebakken peren?
Ik snap het!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd. Toen vroeg ze: kan dinsdag ook? Maar het is best wel veel, dus ik twijfel.Het zou lullig zijn als ik het niet haal, maar ik wil ook niet weer gaan zeuren.
prima.quote:
oh ik heb gewerkt en daarna tv gekekenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima.
net ff mensen jantjes gegeven in nba2k16 en madden16
welkequote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die controller ligt lekker in de hand
speelt je vriendin alleen?quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen kwam ik erachter dat we fallout 4 hadden maar dat is jodensaai
houd niet zo van gamen manquote:Op vrijdag 12 februari 2016 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind het wel grappig dat zij alleen de ps gebruikt
Okquote:Op vrijdag 12 februari 2016 12:23 schreef Trollscience het volgende:
MAHIJA IE
MAHIJA OE
MAHIJA AH
MAHIJA AH-AH
Okquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Voorlopige belastingaanslag
De staat kan weer blij met ons zijn.
beter emigrerenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:07 schreef Insomnia_ het volgende:
in west-europa word je vies hard gepakt
ik krijg altijd geldquote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Voorlopige belastingaanslag
De staat kan weer blij met ons zijn.
Ja, als je skeer bent krijg je geld van de hardwerkende mens.quote:
Gewoon lui zijn, dat is tegenwoordig al genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, als je skeer bent krijg je geld van de hardwerkende mens.
socialism fuck yea
Die wajong spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:42 schreef xcachet het volgende:
kijk inso
http://www.dumpert.nl/med(...)lult_zich_op_tv.html
Haha dit kijk ik altijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:44 schreef xcachet het volgende:
nog een wa-jonger
http://www.dumpert.nl/med(...)n_stuk_hersenen.html
yeezy2020quote:Op vrijdag 12 februari 2016 14:45 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand nog een bet gezet vandaag/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |